υμπατριωτες για σας δεν εχει καμια χρησιμοτητα η καταγωγη σας απο τον Ηρακλη αν δεν κανετε εκεινα για τα οποια αναδειχτηκε εκεινος ο πιο ενδοξος και ο πιο ευγενης." ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΕΛΛΗΝΕΣ---ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ


Τα αρχαια Ελληνικα τα αντιπαθουν ολοι οι Ελλαδιτες.Η' τουλαχιστον οι περισσοτεροι.Στους εκατο οι ενενηντα δεν θελουν καν να ακουσουν για τα αρχαια Ελληνικα.Και οχι μονο αυτο.Προσφατα,σε μια μεσημεριανη τηλεοπτικη πατσαβουρα-εκπομπη,παρατηρουσα ενα ανδρεικελο να μιλαει με τεραστια απεχθεια για την αρχαια Σπαρτη και συγκεκριμενα να τους αποκαλει απανθρωπους που πεταγαν τα παιδακια στον Καιαδα!..Επιπλεον δηλαδη,δεν αρκει που απεχθανομαστε την ουσιαστικοτερη και περιεκτικοτερη γλωσσα της ανθρωποτητας,αλλα περιφρονουμε με περισσειο χλευασμο τους προγονους μας!!Ειμαστε σιγουρα ο μοναδικος λαος που εχει τετοια ιστορια και πραττει τα ανωτερω..Πρεπει ομως οπως παντα να αναζητουμε την πηγη της αγνοιας..διοτι περι καθαρης αγνοιας προκειται..
Για ολη αυτη την κατασταση λοιπον φταινε οι δασκαλοι.Και κυρια φταινε οι δασκαλοι των δασκαλων.Οι πανεπιστημιακοι που μοχθουν να μαθαινουν τους δασκαλους να δασκαλιζουν.Να πιθηκιζουν δηλαδη στις εδρες και στις ταξεις.Η δυστυχια μας απλωθηκε στην κοινωνια μας απο το σχολειο,και οπως ειναι φυσικο,η νεολαια ειναι το μελλον μιας χωρας.
Οι Ιταλοι σημερα μετριουνται μεσα στις επτα πιο ανεπτυγμενες χωρες,και εμεις καταντησαμε να ειμαστε κατσιβαλοι της Ευρωπης!
Το φαινομενο φυσικα ειναι συνθετο και εχει πολλες αιτιες.Ωστοσο ο θεμελιωδης λογος εντοπιζεται στον εγκληματικο τροπο που μεσα απο την παιδεια μεταβιβαζεται στις νεες γενιες η κλασικη παραδοση.Παρολο δηλαδη που εχουμε μια παραδοση σαν τον Ειρηνικο και την Σιβηρια,παρολο που εχουμε τετοιον ηλιο και τετοια θαλασσα που αν τα "βοσκησουμε" η μικρη μας χωρα,τουτο το πετρινο ακρωτηρι που ελεγε ο Σεφερης,θα ειμαστε επτα φορες σαν την Ελβετια,κανουμε επιδειξη ανικανοτητας και βλακειας με το να ειμαστε αχρηστοι και με το να διαφημιζουμε την "ελληνικη παιδεια"μας στους ξενους με την συμπεριφορα μας(κλεψια,κουτοπονηρια,βρωμια,κ.τ.λ)
Το λαθος λοιπον της διδακτικης της αρχαιας Ελληνικης παιδειας,ειναι πως το βαρος επεσε στην μορφη της αρχαιας Ελληνικης ενω παραθεωρηθηκε η σημασια των περιεχομενων που εχουν τα κειμενα αυτα.Γραμματικη,συντακτικο,ετυμολογια,σχηματα λογου,κανονες,εξαιρεσεις,σημειωσεις,υποσημειωσεις,παραγραφος,υπνολαλια,υπνοπαιδεια και το ροχαλητο αστραποβροντο!Και απο ηθικη διδασκαλια..εντολες δεκα και εκατο και διακοσιες,ου και μη μωσαικα ατελευτητα,ελεη και ευλογιες του αβρααμ κ.ο.κ.!!Το αποτελεσμα της ηθικης αυτης σταυροφοριας ειναι να γινονται οι μαθητες πιστονια και μπιελες μηχανης σαπιας και πλαστικα στρατιωτακια στις αλανες.
Μαθαινεται λοιπον η επιθετικη μετοχη και το τελικο απαρεμφατο.Τη φραση ομως του Πλατωνα,"η φιλοσοφια εστι μελετη θανατου",το στιχο του Ομηρου "πεθαινουμε και χανομαστε μια για παντα σαν τα φυλλα των δεντρων η' το φοβερο διλεκτο του Αισχυλου "θα μαθεις σαν παθεις"ειναι δυσκολο να τα κατανοησει κανεις.Ποσο μαλλον να τα κανει τροπο ζωης..!!
Η κατανοηση των Ελληνικων κειμενων αξιωνει μια ολοκληρη ζωη με ακρα ευαισθησια,βουληση και ανθρωπια.Και οταν λεμε ανθρωπια οχι το αγγελικο η' αφελες αγαπατε αλληλους,αλλα την κατανοηση της αναγκαιοτητας της υπαρξης των "αποθετων" η' ακομα και του θανατου της δυσμορφιας και της ασθενικοτητας.Ενδειξη πραγματικης αγαπης και φυσικης ανθρωπιας ειναι η επιλογη των Σπαρτιατων να μην ενταξουν στην κοινωνια καποια βιολογικα οντα ασθενικα και ανημπορα.Τι νοημα εχει να ζεις μια ζωη ταπεινωμενος και ανημπορος?Για να κατανοησετε αυτο σκεφτητε ....αν πριν ερθετε στην ζωη ειχατε την επιλογη να διαλεξετε,και σας ελεγαν οτι θα ερθετε σαν αναπηρος και παραλλητος,τι θα διαλεγατε?Και για να μην ξεφευγω πολυ απο το θεμα,περα απο τους ατυχους νεους μαθητες,οι ιδιοι οι φιλολογοι,εχουν μια προσηλωση στον αρχαιο Ελληνικο κοσμο τοσο αλλοιθωρη,ωστε να παραβλεπεται εντελως η ζωη με τα προβληματα και τις αναγκες της.
Ενικησε λοιπον ο τυπος και νικηθηκε η ουσια,γιατι ο τυπος προσφερεται στο ευκολο και αβασανιστο.Η ουσια αξιωνει τα βαρια και καθρεπτιζει την σαπιλα μας σημερα!Και το φυσικο του ανθρωπου ειναι να ρεπει προς το ευκολο και στο ευχαριστο,και να ξεμακραινει απο το δυσκολο και το τραχυ.
Δεν εχει κανενα νοημα να διδασκεις την διδακτικη των Ελληνικων,εστω και αν η δεξιοτεχνια σου ειναι αξιοθαυμαστη,οταν δεν εχεις ιδεα για το τι ειναι ο κλασικος κοσμος.Οταν δεν ακουσες ποτε σου τον λογο:"Οι Ελληνες δεν γραψανε,οι Ελληνες ζησανε..".
Η παιδεια των νεων ειναι το θεμελιο της πολιτειας και ειναι το δυνατο αιμα και ο αερας ιωδιου για το μελλον των λαων.Την αληθεια αυτη την κραζουν απο τους νομους του Λυκουργου μεχρι τους χαρτες του Ο.Η.Ε.Ομως της δικης μας παιδειας το αιμα εχει αιματοκριτη λευχαιμιας!!
Εμεις οι νεοελληνες αγνοουμε πανταπασι την Ελλαδα!Και δεν αρκει μονο η αγνοια,αλλα η εικονα που αποκτησαμε για τους Ελληνες ειναι παραμορφη και αντιστροφη.Η παρασταση που εχουμε για τους Ελληνες εχει μεταξιωσει το συνταγμα αξιων,τη φυσικοτητα και την ταξη.Αναποδογυρισε τα πραγματα,και το ασπρο το κανε μαυρο..

*Δ.Λιαντινης(Τα Ελληνικα)

Δειτε λοιπον κατι ενδιαφερον....

"Να παύσουν οι αναθεματισμοί κατά του ελληνικού έθνους στις εκκλησίες της Ελλάδας"
Κωστής Στεφανόπουλος

Ο αναγνώστης του «...» στη Γερμανία δρ. Γεώργιος Χατζηθεοδώρου, πολιτικός μηχανικός, υφηγητής στο Πολυτεχνείο του Άαχεν, απέστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, στην οποία περιέλαβε τα κείμενα που δημοσιεύθηκαν και χαρακτήριζε «τραγικό το φαινόμενο της σημερινής ελλαδικής εξουσίας με τους τρόπους ελέγχου των απόψεων και σκέψεων των Ρωμιών, Γραικύλων, Ραγιάδων και Γκιαούρηδων»....Συγκεκριμενα..

Κύριε Πρόεδρε,

Στον καθεδρικό ναό Αθηνών παρακολουθήσατε την θεία λειτουργία κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας την 25.03.2002. Επιτρέψατέ μου να ερωτήσω: Δεν υπάρχουν στη χώρα μας πλέον Έλληνες; Μεταμορφώθηκαν όλοι σε Ρωμιούς, Γραικύλους, Ραγιάδες και Γκιαούρηδες, που ανέχονται τα πάντα από τους εξουσιαστές του Ελληνισμού;
Και σ’ αυτή την Κυριακή της Ορθοδοξίας ψάλθηκαν επτά αναθεματισμοί κατά του Ελληνισμού! Τα ως άνω αναθέματα καταγράφονται στο «Τριώδιον», τα οποία περιέχονται στο «Συνοδικόν της Αγίας Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου υπέρ της Ορθοδοξίας».
Κύριε Πρόεδρε,

Το ελληνικό έθνος προϋπήρξε ιστορικά και πολιτιστικά του χριστιανισμού. Η σημερινή κρίση της ελληνικής ταυτότητας αντικατοπτρίζεται στην πάλη μεταξύ του Έλληνα και του χριστιανισμού.

Οι εξ Ανατολών ψευτοηθικολόγοι είναι αυτοί, που επέβαλαν διά ροπάλου στους Έλληνας τον ψυχοπνευματικό ακρωτηριασμό και την εξουσιαστική μανία τους. Το φάρμακο αντιστροφής της πορείας είναι η γνώση της ιστορίας.

Ο Ελληνισμός βογγάει κάτω από την ταφόπλακα των 1.700 χρόνων. Είναι τραγικό το φαινόμενο της σημερινής ελλαδικής εξουσίας με τους τρόπους ελέγχου των απόψεων και σκέψεων των Ρωμιών, Γραικύλων, Ραγιάδων και Γκιαούρηδων. Δυστυχώς αυτοί έχασαν την ικανότητα να νιώσουν την αλήθεια, διότι τα μέσα μαζικής αποβλάκωσης ρίχνουν χωρίς διακοπές στην αγορά ιδεών τα νεφελώδη τους προϊόντα.

Η Ορθοδοξία, όπως και οι άλλες ιουδαϊκής προέλευσης θρησκείες, μιλούν για μετά θάνατον ζωή και αφήνουν την παρούσα ζωή σε άθλια χέρια, εδραιώνοντας έτσι την υποδούλωση.

Οποία αθλιότης!!!

Μετά τιμής,

Δρ Χατζηθεοδώρου Γεώργιος
Υφηγητής Πολυτεχνείου Άαχεν Γερμανίας

4 σχόλια:

  1. Φίλτατε Μάρωνα,
    τα δύο τελευταία άρθρα σου με αφορούν άμεσα διότι είμαι δασκάλα(με την σημερινή έννοια του όρου)στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω.Λυπάμαι πραγματικά για την κατάσταση που ταλανίζει σήμερα τον χώρο της εκπαίδευσης, τον οποίο διαχωρίζω προσωπικά από αυτόν της παιδείας καθότι έχω την άποψη πως η τελευταία δεν είναι άμεσα συνυφασμένη με πτυχία και πανεπιστήμια.Πέρα από το γεγονός ότι ως φοιτητές των παιδαγωγικών τμημάτων είχαμε ως επί το πλείστον καθηγητές που ως μοναδικό τους μέλημα είχαν να ορίζουν στο μάθημά τους ως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ βιβλιογραφία τα βιβλία εκείνα των οποίων ήταν οι ΙΔΙΟΙ συγγραφείς(για ευνόητους λόγους ), δεν σε ενέπνεαν και ως προσωπικότητες με τη στάση και τη συμπεριφορά τους, δε σου μεταλαμπάδευαν κάποια ουσιαστική γνώση, κάτι... Ας μη τους κατηγορούμε όμως γιατί και αυτοί αυτό διδάχτηκαν μάλλον να κάνουν. Δεν σας κρύβω λοιπόν ότι την πρώτη φορά που μπήκα στην τάξη και συνειδητοποίησα τι περίμεναν από εμένα ΄τα 18 ζευγάρια μάτια που με κοίταξαν ,συγκλονίστηκα.Αναρωτήθηκα γιατί είχα πάει στο πανεπιστήμιο, τι μου είχαν μάθει; Σε αυτό το σημείο κατά τη γνώμη μου ο εκπαιδευτικός αντιμετωπίζει το μοναδικό δίλημμα που ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ και όλες τις επερχόμενες γενιές.Να συνεχίσω έτσι; με αυτά που ξέρω;(σχεδόν τίποτα αν με ρωτάτε)εντάξει μωρέ λίγο το βιβλίο του δασκάλου λίγο το βοήθημα και τέλος(η σκέψη του φυγόπονου)...ή ... να ψάξω, να διαβάσω,να,να.... Σε αυτό το σημείο δε θέλω να τοποθετηθώ σχετικά με το τι επιλέγει και γιατί τελικά η πλειοψηφία. Αυτό που έχω όμως ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ είναι πως όλοι κρίνονται για τα έργα τους και οι αυστηρότεροι κριτές είναι αυτά τα άδολα πλάσματα, τα παιδιά μας, τα οποία δυστυχώς στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε θα επωμιστούν τις συνέπειες της δικής μας ηθικής και πνευματικής κατάπτωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "..όλοι κρίνονται για τα έργα τους και οι αυστηρότεροι κριτές είναι αυτά τα άδολα πλάσματα, τα παιδιά μας.."
    Περιεκτικοτερη φραση δεν νομιζω πως υπαρχει.Σιγα σιγα πρεπει να συνειδητοποιουμε εμεις που παυουμε να ειμαστε "παιδια",καθως περναει ο καιρος αφανταστα γρηγορα,το χρεος που εχουμε απεναντι στους επομενους.Ζουμε σε μια κοινωνια που ευτυχως εχουμε προσβαση σε γνωση και μαθηση,ωστοσο ομως ελοχευει μια κατασταση νοσηρη και υπερβολικη,που κανει τον καθε ανθρωπο αφυσικο και ανηθικο.Δασκαλοι και οικογενεια ειναι ο αμεσος παραγοντας που θα προσδωσει σε εναν ανθρωπο δυνατοτες και πιθανοτητες για μια υγιη και ευτυχισμενη ζωη.Πραγματικα,εχω ελπιδες οτι αργα αλλα σταθερα,τα πραγματα θα αλλαξουν προς το καλυτερο...¨"Ολοι θα κριθουν απο τα εργα τους."Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι παγκόσμιοι εξουσιαστές ξέρουν ότι το μέλλον ενός έθνους είναι τα παιδιά. Για αυτό έχουν φροντίσει για τα ακαλέσθητα σχολικά κτίρια, για το στρίμωγμα πολλών παιδιών σε συγκροτήματα τύπου Γκράβας, για ανούσια μαθήματα κλπ κλπ. Όσο φωτισμένος και να είναι ένας δάσκαλος θα καταφέρει να σώσει μόνο ένα μέρος από τα παιδιά που θα διδάξει. Τα υπόλοιπα τα καταπίνει το σύστημα. Πολυφυλετικά σχολεία με συμμορίες είναι όχι το μέλλον αλλά το παρόν της χώρας. Στις ΗΠΑ πολλοί Λευκοί Φυλετιστές δεν στέλνουν τα παιδιά τους στα σχοελία του συστήματος αλλά τα διδάσκουν οι ίδιοι ή σε φροντιστήρια μαζί με άλλους ομοϊδεάτες και τα παιδιά ύστερα από εξετάσεις παίρνουν τίτλους σπουδών.
    Εύρυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μονο που μας εχει μεινει ειναι η προσωπικη προσπαθεια.Ας ενδιαφερθει ο καθε γονιος να δωσει τετοια παιδεια στο παιδι του ωστε να μην γινεται ουτε υποχειριο,ουτε να τρωει αβασανιστα ο,τι του δινουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή