υμπατριωτες για σας δεν εχει καμια χρησιμοτητα η καταγωγη σας απο τον Ηρακλη αν δεν κανετε εκεινα για τα οποια αναδειχτηκε εκεινος ο πιο ενδοξος και ο πιο ευγενης." ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

ΙΣΟΤΗΤΑ ΦΥΛΩΝ..


Πολλοι ειναι αυτοι που κατηγορουν τους Ελληνες οτι υποβιβαζαν τις γυναικες σε κοινωνικη και πολιτικη θεση δευτερας κατηγοριας και τις ταπεινωνε με ποικιλους τροπους.Το θεμα ειναι ομως να εξετασουμε κατα ποσο συνεβαινε αυτο και αν η σημερινη κοινωνια εκανε μεγαλυτερα βηματα προς την καλυτερευση της κοινωνιας.
Πλην των πλειστων αναφορων στην Ελληνικη γραμματεια σε γυναικες εξαιρετικης σημασιας και αξιας,πλην των πολλων πρωταγωνιστριων στις Αττικες τραγωδιες,πλην των πολλων φιλοσοφικων σχολων που θεωρουσαν τις γυναικες ισες με τους αντρες οπως ισχυε για τους Στωικους και τους Πλατωνικους η' τους Πυθαγοριους για τους οποιους ηταν αρρηκτα συνδεδεμενες με την ουσια της θρησκειας,δεν εχει νοημα να προσκολληθουμε στην παραθεση γυναικιων ονοματων για να δουμε κατα ποσο υπολογιζανε τις γυναικες,αλλα να αναλυσουμε την αντιληψη των Ελληνων σε συγκριση μαλιστα με το πιο ..απελευθερωμενο σημερα!
Καποτε διαβασα σε καποιο βιβλιο του Νιτσε οτι ο φεμινισμος ειναι η καταστροφη της γυναικας και δυστυχως δεν το κατανοουν αυτο.Μου προκαλεσε μεγαλη απορια και μπηκα στην διαδικασια ψαξιματος.Θα αναφερω λοιπον καποιες αποψεις,αφηνοντας απ'εξω απο την αναλυση την Σπαρτη γιατι εκει υπηρχε τετοιου ειδους απελευθερωση των γυναικων και ισοτητα που οι υπολοιποι της εποχης τους κατακριναν πολυ αυστηρα(π.χ.Αθηναιοι,Αριστοτελης).
Οι Ελληνες λοιπον θα απορουσαν πολυ με τον προσφατο και ριζοσπαστικο υπερφεμινισμο.Θα ελεγαν πως αυτη η συνχρονη ιδεα περι ομοιοτητας των φυλων ανεξαρτητως βιολογικων διαφορων,η τρεχουσα αντιληψη οτι το φυλο ειναι ειναι απορροια της κοινωνιας και οχι προιον της φυσης,δεν ειναι αλλο απο αντρικη ουτοπια που πραγματοποιηθηκε.Θα επεμεναν πως καποιος πονηρος κατασκευασε αυτην την αντιληψη προκειμενου να απαλλαγει απο τις υποχρεωσεις του προς την οικογενεια και την κοινωνια.
Ξεχασαμε πως οι Ελληνες επεμεναν οτι τα δικαιωματα απαιτουν υπευθυνοτητα?Απαξ το φυλλο παψει να αποτελει μερος της φυσικης ανταποδοτικοτητας και απαλλαγει απο τις απορρεουσες κοινωνικες ευθυνες και ρολους,ολοκληρος ο πολιτισμος της αιδους και η ευθυνη απεναντι στην συζηγο και τα παιδια εξαφανιζεται.Ο αντρας με τον τροπο αυτο μπορει να ακολουθησει την παρορμηση του ευκολα.Να μετατραπει στην βολικη κατασταση ενος φυσικου αρσενικου ζωου,ελευθερο να συνουσιαζεται ελευθερα και να γονιμοποιει κατα βουληση.Να υποσχεται και να ψευδεται προκειμενου να ικανοποιει την ζωωδη φυση του,να εγκαταλειπει την εγκυο γυναικα του και να διακηρυσσει την κοινωνικη και πολιτικη ισοτητα των φυλων προκειμενου να δικαιολογησει ηθικα και νομικα τις πραξεις του.Οποιος και να ηταν ο πατερναλισμος και η καταπιεστικη πατριαρχια των Ελληνων,ελαχιστοι αντρες παρατησαν τις γυναικες τους και τα παιδια τους λεγοντας ενα απλο:"Αντε γεια,ζησε την ζωη σου,ειμαστε ισοι,στασου στα ποδια σου και ξαναμπες στο εργατικο δυναμικο και θα τα καταφερεις..Α!Μην ξεχασεις και να ασκησεις το εκλογικο σου δικαιωμα στις επομενες εκλογες,να μην χασουμε ουτε μια ψηφο.."
Ενας Ελληνας θα ελεγε οτι χρησιμοποιουμε παρα πολυ την εννοια της ισοτητας για την συναισθηματικη καλυψη ανευθυνων αντρων που εγκαταλειπουν τις υποχρεωσεις τους.Οι Ελληνες γνωριζαν την διαφορα μεταξυ του ηθικα και νομικα αποδεκτου.
Οσοι Ελληνες προσπαθησαν να εγκαταλειψουν τις συντροφους τους γελοιοποιηθηκαν επι της Ελληνικης σκηνης.Οι δοκιμασμενοι απο τον χρονο ρολοι των δυο φυλων ηταν ιεροι διοτι εξασφαλιζαν την επιβιωση και την κοινωνικη ευρυθμια και ευδαιμονια.Οι ιεροι νομοι πρεπει να διατηρουνται και κατι τζουλιες θα πηγαιναν στο διαολο σε κοινωνιες υπευθυνες και σοβαρες σαν των Ελληνων.Ειναι ενδεικτικο το οτι αν ενας Σπαρτιατης δεν ειχε δημιουργησει οικογενεια μεχρι τα 30 του απολαμβανε την ..περιφρονηση των συμπολιτων του.
Οι Ελληνες γνωριζαν πως μεχρι να μπορεσει να πραγματοποιηθει μια ουτοπια ισοτητας φυλων,πρωτα επρεπε το σωμα των πολιτων να βρει μεθοδο εξασφαλισης της επιβιωσης και της ελευθεριας απο υποδουλωση.
Αντιθετα με τους Ελληνες που ειχαν αναγκαστει να ιεραρχησουν τα κοινωνικα τους προβληματα,οι δικοι μας πολιτικοι συντασσουν πρωτοκολλα για την πληρη ισοτητα των φυλων,την στιγμη που διαλυομαστε μπροστα στα ερειπια των διαζυγιων,των εγκαταλειμμενων παιδιων,των απανταχου εγκληματων,των ναρκωτικων,της αναρχιας και των αθλιων κατοικιων στα αστικα κεντρα.
Βεβαια μην ξεχναμε οτι οπως ο Πλατων ειχε σκευθει οτι οι γυναικες θα επρεπε να ειναι ικανες να βοηθουν πολεμικα την πολη σε περιπτωση εισβολης,και κατ'επεκταση προτεινε την αποκτηση στρατιωτικης γνωσης για τις γυναικες,ετσι αναλογικα σκευθεται και το καπιταλιστικο συστημα σημερα..Για πιο λογο οι γυναικες να καθονται..Να δουλευουν και αυτες.Καντες ισες λοιπον για να κανουν και τις ιδιες δουλειες.Να δουλευουν ολοι,μερα νυχτα,να μαθαινουν και τα μουλικα τους στην δουλεια..Να παραγουμε κι αλλα γραναζια στην μηχανη μας...
(Προτεινομενο βιβλιο:Ποιος σκοτωσε τον Ομηρο)

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

21 σχόλια:

  1. Αλλο η ισοτητα των φυλων και αλλο η εξομοιωση!Απο τοτε που δηθεν χειραφετηθηκε η γυναικα και διαλυθηκε ο θεσμος της οικογενειας και να τα αποτελεσματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To παραμυθι με την ισοτητα πρεπει να τελειωνει γιατι ο δρακος γερασε κ πεθανε.η φυση ειναι κλασσικο παραδειγμα ανισοτητων και εμεις οι πονηροι παμε να επεμβουμε κ να τα κανουμε ολα ισωμα.Φιλε Μαρωνα σε εκτιμαω και σε εχω σαν παιδι μου,αλλα βλεπω οτι εχεις χασει το δρομο σου και γι αυτο ο δασκαλος σου εχει περιελθει σε βαθυ προβληματισμο.Σε απαντηση καποιων θεσεων πιο πανω στο κειμενο σου-οτι καποιοι Ελληνες γελοιοποιηθηκαν επειδη εγκατελειψαν τις συντροφους τους-θα σου πω οτι οι Ελληνες αυτοι εχουν ξεπρησμενη τη βουβωνικη τους χωρα κ οτι ο εγκεφαλος τους αυτη τη στιγμη λειτουργει σαν καλορυθμισμενος V8.Επισης στο φιλο sarissoforo θα πω οτι η γυναικα δε χειραφετηθηκε,απλα μεγαλωσε η γλωσσα της κ δε ξερει τι λεει...Και δυστυχως λησμονησε κ τον πραγματικο λογο υπαρξης αυτου του οργανου.ΦΙΛΙΚΑ,ΑΝΤΡΕΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Οσοι Ελληνες προσπαθησαν να εγκαταλειψουν τις συντροφους τους γελοιοποιηθηκαν επι της Ελληνικης σκηνης.." Η προταση αναφερεται σε πολλα στοιχεια της Ελληνικης γραμματειας οπως τις τραγωδιες.
    Οσο πιο αδυναμος ειναι ο βασικος λιθος της κοινωνιας των Ελληνων,η οικογενεια,τοσο πιο αρρωστη θαναι η κοινωνια.Αυτο ηταν βασικη παραδοχη στην παιδεια και την αντιληψη των Ελληνων.Η οικογενεια ειναι το κυτταρο ενος οργανισμου,που ευκολα γινεται καρκινωμα.. Επισης,πρεπει να διδασκομαστε απο την φυση,αλλα αν αυτο χασει το μετρο και προσκοληθουμε στο πως λειτουργουν τα ζωα,δυστυχως θα καταντησουμε χειροτερα απο αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οι ελληνικες οικογενειες λοιπον που τυγχανουν να εχουν κορες,να τις μαθουν οτι για να λειτουργησει ο βασικος λιθος,πρεπει να ειναι συγκροτημενες,ευγενεις κ να αντιλαμβανονται το τι πανε να δημιουργησουν,αλλιως μπορει να μαθουν πως λειτουργουν τα ζωα.το κυτταρο για να ειναι υγιες χρειαζεται παραπανω απο μια προυποθεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνω και συμπληρωνω.."Οι Ελληνες γνωριζαν την διαφορα μεταξυ του ηθικα και νομικα αποδεκτου.Οι δοκιμασμενοι απο τον χρονο ρολοι των δυο φυλων ηταν ιεροι διοτι εξασφαλιζαν την επιβιωση και την κοινωνικη ευρυθμια και ευδαιμονια."
    Ειναι συγκεκριμενος ο ρολος του Αντρα και της γυναικας..Το θεμα ειναι οτι δεν τους εχουμε κατανοησει..και ειναι χρεος οπως λες οι γονεις να μαθαινουν τα αγορια και τα κοριτσια πως θα εχουν εποικοδομητικη προσφορα στην κοινωνια,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Ησίοδος μας παραθέτει μια άλλη άποψη. Η γυναίκα στη δική του εικόνα είναι αγγελιαφόρος της θεϊκής βούλησης και ταυτόχρονα η αιτία των παθών του ανθρώπινου γένους. Στολισμένη με θεϊκή ομορφιά και αδιάντροπη ψυχή, η Πανδώρα κατέχει την τέχνη της γοητείας και της εξαπάτησης. Σταλμένη ως δώρο στον οψίνου Επιμηθέα, ανοίγει τον πίθο με αποτέλεσμα να διαφύγουν όλα τα κακά και να οδηγηθεί η ανθρωπότητα στη φυσική και ηθική της παρακμή. Ως άλλη Λίλιθ ή Εύα η Πανδώρα αντιπροσωπεύει την εικόνα της γυναίκας σε ένα κατ’ εξοχήν πατριαρχικό μύθο. Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται εδώ, σε αντιδιαστολή με τον καθαρό μισογυνισμό του μύθου της Θεογονίας, η Πανδώρα φέρει στοιχεία μιας θεϊκής νομοτέλειας, μιας ειμαρμένης από την οποία δεν μπορεί να ξεφύγει το γένος των ανθρώπων. Δεν είναι η ίδια που επιθυμεί τα βάσανα για το ανθρώπινο γένος. Είναι οι θεοί πίσω της που την καθοδηγούν μέσω των ιδιοτήτων που της αποδίδουν.

    Στο βάθος της τούτη η εικόνα κρύβει κάτι πολύ βαθύτερο από τη γυναίκα ως αιτία κακού, όπως όλοι οι προγενέστεροι ή μεταγενέστεροι κοσμογονικοί μύθοι της εύφορης ημισελήνου. Είναι μια αναπαράσταση μιας πρώιμης ανθρώπινης ανυπακοής και της επακόλουθης αντίδρασης των θεών. Συνεπώς, η γυναίκα είναι το φόβητρο των θεών μέσα στον κόσμο των ανθρώπων και τούτο μας οδηγεί σε μια διαφορετική αντίληψη για την εικόνα του παραγκωνισμού της γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα, εκείνη του φόβου των ανδρών απέναντι στη φυσική ανωτερότητα της θηλυκής αρχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από νομικής άποψης το σύστημα στην κλασική Αθήνα ήταν έτσι διαμορφωμένο ώστε η γυναίκα να είναι απαραίτητη μόνο για την εξασφάλιση της κληρονομίας. Η γυναίκα δια βίου δεν είχε καμία εξουσία, ούτε καν στην ίδια της την ύπαρξη. Ο γάμος της δεν απαιτούσε τη συγκατάθεσή της και τα μόνα της αποκτήματα ήταν τα ενδύματα και τα κοσμήματά της. Πρακτικά περνούσε από την προστασία του ενός κυρίου -του πατέρα- στον άλλο -το σύζυγο- και αν ο πατέρας της πέθαινε χωρίς αρσενικό απόγονο, τότε ως επίκληρος έπρεπε να χωρίσει και να παντρευτεί τον αδελφό του πατέρα της, προκειμένου να εξασφαλιστεί η αρρενογραμική διαδοχή.
    Οι λιγοστές εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα έρχονται από τη Σπάρτη, πιθανώς τη Χίο και τη Λοκρίδα, όπου η εκπαίδευση των γυναικών και τα ιδιαίτερα ήθη επέβαλλαν μια διαφορετική πρακτική. Ειδικά σε ό,τι αφορά στη Σπάρτη οι γυναίκες «ξέφυγαν πραγματικά από την πατρική η συζυγική κηδεμονία», (παίζοντας μάλιστα ενεργητικό ρόλο στην κοινωνική και πολιτική σκηνή. Κατά τα άλλα ο μόνος δρόμος για την απελευθέρωση από την ανδρική κηδεμονία ήταν ο μοναχικός δρόμος της εταίρας, της μόνης ελεύθερης γυναίκας του κλασικού κόσμου που μπορούσε να συμμετέχει σε συμπόσια, να διαχειρίζεται τα οικονομικά της και να μιλά με τους άνδρες ως ίση προς ίσο.
    H κοινωνική θέση της γυναίκας στη Σπάρτη δεν ήταν περιορισμένη όπως στην Αθήνα. Η Σπαρτιάτισσα διοικούσε η ίδια την περιουσία της ακόμη και όταν δεν ήτο πατρούχος (όπως ονομάζει ο Ηρόδοτος την επίκληρο) και μπορούσε να επιλέξει άλλο σύζυγο, αν ο δικός της απουσίαζε επί μακρόν. Πολλοί έλληνες συγγραφείς την θεωρούν αιτία ανταγωνισμών και διεκδικήσεων ανάμεσα σε οίκους, ενώ παραμένει ενεργή και στο παρασκήνιο της πολιτικής, επηρεάζοντας δημοσίους άρχοντες, για τους οποίους ο Αριστοτέλης χρησιμοποιεί τον βαρύ χαρακτηρισμό «γυναικοκρατούμενοι». Παραδείγματα όπως αυτό της Γοργούς και της Αργείας αναγκάζουν τον Ηρόδοτο να αναφέρεται με σεβασμό στις γυναίκες της Σπάρτης, κάτι ασυνήθιστο για άρρενα Έλληνα συγγραφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ακομα κ ο σωκρατης αγανακτησε με το πραμα που ειχε διπλα του την ξανθιππη-κλασσικη αρχιδοζαλιστρα οπως ολες οι γυναικες-φτανοντας στο σημειο να πει οτι αυτο το ειδος πρεπει να υπακουει στις διαταγες κ επιθυμιες των ανδρων.ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παρακολουθειστε εκ νεου τις 2 φωτο ανωθεν.η κυρια ειναι δεμενη κ ο κυριος ειναι γυμνος κ κραταει ροπαλο.ειπατε κατι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣ
    Ναι,δεν υπηρχε πραγματικη χειραφετηση στην αρχαια Ελλαδα,ισως εξαιτιας της εντελως διαφορετικης προσεγγισης των Ελληνων πανω στην πολιτικη και στο δικαιο.Δεν οριζαν απαραιτητα την ισοτητα της ισχυος αποκλειστικα με εννοιες του σημερα περι νομου και νομικιστικων προνομιων.Ταυτοχρονα ομως ειναι παραλογο να εξισωνουμε την ελλειψη δικαιωματος ψηφου με τις συνχρονες εννοιες εκμεταλλευσης και κατωτεροτητας.
    Και οσον αφορα την ..προικα,οι Ελληνες ειχαν την πονηρη υποψια οτι,αν η γυναικα ειχε ενα σπιτι,ενα αγροκτημα και μερικα χρυσα νομισματα,ισως ηταν λιγοτερο πιθανο να την πεταξει ο ανδρας της στον δρομο οταν η σαρκα της θα χαλαρωνε και το μετωπο της αποκτουσε ρυτιδες..

    Ευχαριστω για την συμμετοχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ Ανδρέα, πίστευα ότι θα βρίσκατε πιο εμπεριστατωμένα επιχειρήματα για να υποστηρίξετε τις απόψεις σας και όχι να καταφύγετε σε τέτοιου είδους "λαϊκισμό" ως προς την έννοια της γυναίκας. Ο πραγματικός άντρας όπως τον χαρακτηρίζετε πιο πάνω ότι στέκεται μπροστά στη γυναίκα γυμνός και με το ρόπαλο, σίγουρα δεν ειναι για να τη σύρει στη σπηλιά του σαν πρωτόγονος, αλλά για να της δείξει την ρώμη του και να την προστατέψει σε κάθε κίνδυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. O γλωσσικός σεξισμός και ο φαλλοκρατισμός το μόνο που αποδεικνύουν είναι ότι η συμπεριφορά για τους υιοθετούντες τέτοια σχόλια, αναπόφευκτα τους αναγάγει στη κοινή πληθώρα των "αρσενικών", απέχοντες παρασάγκας των αληθινών ανδρών, που δυστυχώς σήμερα σπανίζουν. Μόνο ένα "αρσενικό" ικανοποιείται από τη θέα της αλυσοδεμένης γυναικός υποταγμένης στο ρόπαλο του άρρενος, καθώς φαίνεται ότι είναι ο μόνος τρόπος που διαθέτει το ανύπαρκτο μυαλό του για να την κατακτήσει. Αν είναι έτσι, σταθείτε με την αδαμιαία περιβολή σας να περιφέρετε το λάφυρό σας που με τόσο . . . κόπο κατακτήσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "...αλλά για να της δείξει την ρώμη του και να την προστατέψει σε κάθε κίνδυνο. "
    Μονο απο αυτη την προταση φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν μπορει να υπαρξει ισοτητα.Εφοσον η γυναικα επιζητα την προστασια του ανδρος απο καθε κινδυνο,αυτοματως υποβιβαζεται σε ανισχυρη θεση,πραγμα που σημαινει οτι δεν μπορει να εχει και πολλες αξιωσεις.Να θυμηθουμε και τον Θουκυδιδη που πολυ σωστα ελεγε πως το δικαιο υπαρχει ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ.
    Επαναλμβανω ομως οτι τα δικαιωματα απαιτουν υποχρεωσεις και συγκεκριμενα για εναν αντρα οι υποχρεωσεις ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ,ΑΝΤΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΩΣΕΩΝ ΤΟΥ.Ολα αυτα καθοριζονται με τους φυσικους ρολους που προβαλλει η σοφη φυση.Ο ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΥΛΟΒΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΟΜΙΚΟΥ ΛΙΘΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.Η γυναικα ειναι αυτη που θα προστατευεται απο τον αντρα και θα αποτελει το ισχυροτερο στηριγμα του για μια αρμονικη συμβιωση και εποικοδομητικη ανατροφη των τεκνων.
    Βεβαια,σημερα,λογω της μεγαλυτερης αποκλισης απο τον φυσικο ρολο της,η μεση γυναικα ειναι καταπτυστη και βδελυγμα,επιθετα που απορρεουν απο την γενικοτερη συμπεριφορα τους σχετικα με την χρησιμοποιηση της τρυπας που κληρονομησαν απο την φυση.Ως επακολουθο,το αρσενικο,επωφελειται της βολικης καταστασης μονο να γεμιζει τις τρυπες και τα αποτελεσματα ειναι τα γνωστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποτέ δεν υποτίμησα την ρώμη ενός ανδρός, το αντίθετο την έχω θαυμάσει πλειστάκις. Ομως η σωματική ρώμη χωρίς τον συνδυασμό του πνεύματος μας αποφέρει μόνο ένα καλοκουρδισμένο ρομπότ που με τη σημερινή πρόοδο της τεχνολογίας σε λίγο δεν θα χρειάζεται ούτε σάρκα, ούτε συναισθήματα.
    Σήμερα στο πεδίο της μάχης δεν είναι απαραίτητο να μάχεσαι ως άλλος Σπαρτιάτης και να κραδαίνεις το σπαθί σου και δυστυχώς οι κάθε είδους ήρωες είναι ελάχιστοι. Ξεπουλάμε την χώρα μας αναίμακτα χωρίς πεδίο μάχης μέσα σε πολυτελείς αίθουσες συνεδριάσεων υπογράφοντας όχι με αίμα, αλλά με μελάνι.
    Αγαπητέ Μάρωνα, ευχαριστώ για το βήμα που μου προσφέρετε για να εκθέσω τις απόψεις μου. Θα ήθελα να διευκρινήσω ότι η ισότητα είναι πλασματική ΑΝ την περιορίσουμε μόνο σε σωματικά χαρακτηριστικά και σίγουρα οι ρόλοι διαφοράς των δύο φύλων δεν πρέπει να αναιρούνται. Καλώς ή κακώς τα παιδικά μας παιχνίδια μας προδιαθέτουν για διαφορετικές διαβάσεις ζωής (τα κοριτσάκια στις κούκλες και τα αγοράκια στα στρατιωτάκια). Ποτέ όμως η ιστορία δεν έπαψε να γεννάει Αμαζόνες.
    Καταλήγοντας θα ήθελα να επισημάνω και πάλι πως υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στο αρσενικό και τον αληθινό άντρα. Ο άντρας θα καταλάβει και θα "εκτιμήσει" τη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και την πραγματική γυναίκα. Αλλιώς αλλοίμονο θα υιοθετήσουμε όλοι και όλες ανδρόγυνο συμπεριφορά.
    Αγαπητέ Μάρωνα, εκτιμώ τον διαδικτυακό σας τόπο, την σπουδή και την μελέτη σας και σας επαναλαμβάνω ότι θα χαιρόμουν να υπάρχουν πολλοί ΑΝΔΡΕΣ που να με προστατεύουν και όχι να με υποβιβάζουν επειδή η δομική μου κατασκευή δεν μπορεί να σηκώσει στα χέρια της το ίδιο βάρος και η φύση μου επιτρέπει να "σας θαυμάσω όταν το κάνετε εσείς για εμένα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εν καιρο ειρηνης δεν μπορουν να υπαρχουν ηρωες.Ο Σπαρτιατης συμβολιζει μια συγκεκριμενης δονησης πνευματικοτητα,που ειναι διαχρονικη και δεν περιοριζεται αν κρατας σπαθι η' Μ16.
    Οι αμαζονες οπως και η δημοκρατια(αν και αυτη υπηρξε καπως στα χρονια του Κλεισθενη)ειναι ενα ανοητο φαντασιοδημιουργημα των ανθρωπων.Η λεξη ΙΣΟΣ ειναι βαρια και δυσκολη.Ενας οποιοσδηποτε που κανει πυγμαχια δεν μπορει να πει οτι ειναι ισος με τον tyson,γιατι θα του σπασει το κεφαλι στα δυο.Η ισοτητα απαιτει και την δυναμη να την υπερασπιζεσαι,αλιως δεν μιλας γι αυτην.
    Αν-δρα ς:Αν ω(τερη) - δρα ση.Δηλαδη ανθρωπος που επιτελει υψηλης αξιας εργα.Υπαρχουν πολλες γυναικες που εχουν μεγαλυτερα μπαλακια απο πολλα αρσενικα.Πολλες φορες το λεμε ο λαος,αυτη η γκομενα εχει αρχιδια.
    Ομως,μην μιλαμε για εξαιρεσεις αλλα για τον κανονα.
    Επαναλαμβανω,ισοτητα(γνωμη μου)δεν υπαρχει λογω της συγκεκριμενης ανομοιοτητας ανδρα-γυναικα,αλλα αυτο πρεπει να επιβαρυνει με ευθυνες ανταξιες του Ανδρος..
    ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΚΟΠΟΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΧΥΡΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eυχαριστώ για το σχόλιο σας και συμφωνώ σε κάποια σημεία. Ηρωες της καθημερινότητας είμαστε όλοι σε μάχες χωρίς πολιτικό, αλλά με πολιτισμικό χαρακτήρα. Λυπάμαι για τις γυναίκες που με πρόσχημα τη χειραφέτηση, είδαν την ελευθερία σαν ασυδοσία και δυστυχώς θυσιάστηκε η έννοια της οικογένειας, της αγάπης και του σεβασμού μεταξύ των συντρόφων. Επειδή θεωρώ τη γυναίκα έξυπνο ον, λυπάμαι για μια κατηγορία θήλεων που προτάσσεται σαν θύμα της κοινωνίας αντί να μάχεται για να υπερασπίσει τα δικαιώματά της, χωρίς να πέσει στα "τέσσερα" για κάποιον άντρα.
    Αντίστοιχα λυπάμαι τους άντρες που νομίζουν πως κυριαρχώντας έτσι, κέρδισαν τον κόσμο όλο. Δύσκολη και άνιση η μάχη των δύο φύλων που δεν θάπρεπε να υπάρχει. Μακάρι να υπήρχε σύμπνοια, αγάπη και ομόνοια και να έβρισκε η οικογένεια τον πραγματικό της προορισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "ΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΕΡΡΥΗ ΤΑ ΦΑΥΛΑ" αλλά και «ΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΠΗΓΑΖΕΙ ΤΑ ΚΡΕΙΤΤΟΝΑ». Η σύμπραξη του άνω-δρώντος, ΑΝΔΡΑ με την γυναίκα (γόνος-γεννώ) θα φέρει την τελειότητα μόνο αν και οι δυο αποδεχθούν τη διαφορετικότητά τους και επιτελέσουν ομόρροπα και με πνεύμα σύμπνοιας προς το σκοπό που έχουν προορισθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. παντως ολα αυτα συνοψιζονται στο τραγουδι των rammstein (pussy).you have a pussy,i have a dig,let's do it quick!!!χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ας πληροφορήσουμε τον sarissoforos που θαυμάζει το παραπάνω "γερμανικό τραγούδι" ότι πρέπει να μεταφέρει σωστά και τις λέξεις: dick και όχι dig.
    Πέρα από τους ελάχιστους στίχους που περιλαμβάνει το παραπάνω . . .άσμα, φαντάζομαι απευθύνεται σε αυτούς που το μυαλό τους εδράζεται στο . . . κάτω μέρος του κορμού τους.
    Προτείνω να πάψει να "καθεύδει υπό μανδραγόραν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ellinis,χαλαρωσε!μια πλακα καναμε!!!και οκ dick ειναι!!εκανα λαθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαλαρά εναποθέτω τις σκέψεις μου. Άλλος ήρξατο χειρών αδίκων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή