υμπατριωτες για σας δεν εχει καμια χρησιμοτητα η καταγωγη σας απο τον Ηρακλη αν δεν κανετε εκεινα για τα οποια αναδειχτηκε εκεινος ο πιο ενδοξος και ο πιο ευγενης." ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ

Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2010

ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΟ




Ειναι ενδιαφερον με αφορμη τα κοινωνικα και οικονομικα δρωμενα της χωρας να εξεταστουν καποια ζητηματα σχετικα με το κυβερνητικο συστημα της χωρας.Ειναι εμφανης η απογοητευση του λαου για την πολιτικη διακυβερνηση(βεβαια η αποδειξη της ηλιθιοτητας του ειναι οτι συνεχεια ψηφιζουν τα ιδια)και φαινεται το αδιεξοδο στο οποιο εχει βρεθει(τι να ψηφισει ο αμοιρος?).Ενα αδιεξοδο το οποιο κατα την γνωμη μου ειναι σκοπιμα δημιουργημενο,ουτος ωστε να επελθει ολοκληρωτικη απογοητευση και εν συνεχεια αποχη απο τα πολιτικα θεματα,αφηνοντας κενες "λεωφορους"να περπατουν οι λιγοι,ανενοχλητοι,χωρις επικριση, αξιολογηση και συνεπεια.Μεσα σε αυτην την πολιτικη αδιαφορια και ακρισια ερχεται να προστεθει και "Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ"τα αδερφια να θελουν να σκοτωσουν αδερφια.Οι εμφυλιοι πολεμοι ηταν ανεκαθεν το κυριοτερο καρκινωμα της Ελλας.Λογω της επιβολης της χουντας στην Ελλαδα δημιουργηθηκε ισοποση αντιθετη διαθεση απο τους "κοκκινους"αντιπαλους,η οποιοι επιδιωκουν και αυτοι την εδραιωση της εξουσιας.
Σημερα βιωνουμε μια κατασταση(που αποτελει ξεκαθαρα καταλοιπο της χουντας)στην οποια εχει ταυτιστει η εννοια του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ με τον ΦΑΣΙΣΜΟ.Να δουμε ομως τι σημαινουν και τα δυο,κατανοωντας εν τελει ποιος ειναι τι..
ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ: Η σε μεγαλο βαθμο προσηλωση στα εθνικα ιδανικα//κινηση που αποβλεπει στην πολιτικη ανεξαρτησια υποδουλων εθνοτητων.(Λεξικο Τεγοπουλος-Φυτρακης)
ΦΑΣΙΣΜΟΣ:Δικτατορικο αστικο πολιτειακο συστημα με κυρια χαρακτηριστικα την καταργηση του κοινοβουλευτισμου και την εξαρση της κρατικης εξουσιας,που ασκειται με τρομοκρατικα μεσα.
Κατ' αρχην,φαινεται ξεκαθαρα βαση των ορισμων,πως η πιπιλα που εχουν βρει σημερα και λενε συνεχεια οτι εισαι φασιστας αν σε ανδιαφερει η Ελλαδα,οχι μονο δεν ευσταθει,αλλα αποτελει και καταπτυστη και προδοτικη προσπαθεια αποδυναμωσης του φρονηματος του λαου.Ειναι αλλο θεμα να κατακρινεις την κακιστη πολιτικη συμπεριφορα των βουλευτων,και αλλο να τα αναγαγεις ολα τα αρνητικα σαν αποτελεσμα του εθνικισμου.Ας δουμε λοιπον τωρα ποσο πολυ διαφερουν οι "κοκκινοι"απο τους αλλους φασιστες..
"Το προλεταριατο,το κατωτερο στρωμα της σημερινης κοινωνιας,δεν μπορει να σηκωθει,να ανυψωθει χωρις να ΤΙΝΑΧΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.Ο αγωνας του προλεταριατου ειναι στην μορφη ΕΘΝΙΚΟΣ(!) και αποσκοπει στον λιγο λιγο κρυφο ΕΜΦΥΛΙΟ πολεμο ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,μεχρι το σημειο που ξεσπα σε ανοιχτη επανασταση,και ανατρεποντας ΒΙΑΙΑ την αστικη ταξη,ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ.."ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ Κ.ΜΑΡΞ
Επειδη εχουμε δει ολοι ποιο ηταν το αποτελεσμα οπου εφαρμοστηκε ο κομμουνισμος,θα παραθεσω ενα αποσπασμα ως σχολιασμο για τον κομμουνισμο απο το 1984 του Οργουελ.:
"Στην ιστορικη διαδρομη επαναλανβανεται συνεχως ενας αγωνας που ειναι παντα ο ιδιος.Για μεγαλα χρονικα διαστηματα,η Ανωτερη ταξη φαινεται να διατηρει με ασφαλεια τη εξουσια.Αργα η'γρηγορα φτανει η στιγμη που χανει την πιστη στον εαυτο της και την ικανοτητα της διακυβερνησης.ΤΟΤΕ ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.ΜΟΛΙΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ Η ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΞΑΝΑΡΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΗ.Η ιστορια επαναλαμβανεται ουτω καθ'εξης."
Ειδαμε πως ειχαν υποβαλλει τον κοσμο της Ρωσσιας στον ξεπεσμο της φτωχειας ο Σταλιν και οι παρεες του,ειδαμε πως αυτες τις παρεες τις "ετρωγε" ο Σταλιν αναλογα με το τι του καθοταν στο κεφαλι και ειδαμε πως συμπεριφερθηκε ο Σταλιν στους υπολοιπους "προλεταριους"των γειτονικων χωρων του.Κατα τα αλλα,ο χιτλερ ηταν ο μονος σφαγεας....
Ο κομμουνισμος δεν εκανε τιποτα αλλο απο τον να θεμελιωσει ακομη περισσοτερο τον καπιταλισμο.Υιοθετησε αγνες ιδεες περι ισοτητας και εξαφανισης του νομισματος και τις μετετρεψε σε ολεθρο και μαρτυριο για τον λαο,ο οποιος απ' το να ζει ετσι επιλεγει χωρις δισταγμο τον καπιταλισμο που του προσφερει τουλαχιστον μια σχετικη "ανεση".Η πλουτοκρατια ειναι σχεδιασμενη ετσι ωστε να καταβροχθιζει το πλεονασμα που θα μπορουσε να υπαρχει αφου καλυφθουν οι στοιχειωδης αναγκες του πλυθησμου.Κρατουν τον κοσμο ολο,ακομη και καποιες προνομοιουχες ταξεις,στα ορια της φτωχειας κατοπιν συγκεκριμενης πολιτικης που αποσκοπει μεσα απο την γενικη στερηση,να αυξανει την σπουδαιοτητα μικρων προνομιων που ο καπιταλισμος τα παρεχει ευκολα για να "μαστουρωνει"τον λαο.Αν και αναφερεται σε εθνικο αγωνα ειναι ξεκαθαρη η διεθνιστικη ταση του κομμουνισμου που κανει ευκολο το εργο της εφαρμογης μιας παγκοσμοιοποιημενης ενιαιας εξουσιας,και που και αυτο ειναι κατι το επιθυμητο απο το καπιταλιστικο συστημα.



Με βαση τα ανωτερω,δημιουργηθηκε ενα καθετα αντιπαλο κινημα απο τον κομμουνισμο,ο αναρχισμος,που η βαση του κρατα απο την αρχαια Ελλαδα.
Ομως,και εδω εβαλαν το χερι τους οι ισχυροι.Μετετρεψαν το κινημα αυτο σε ενα απεχθες και "τρομοκρατικο"ιδεολογημα που πρεπει να αποφευγεται και να πολεμαται.Χρησιμοποιησαν εντεχνα την προπαγανδα για να προσαρτισουν στην αναρχια ατομα που εντυπωσιαζονται πολυ ευκολα,ανθρωπους που καλυπτουν τα κενα της ψυχολογιας τους νοιωθωντας ισχυροι ως μαζανθρωποι εκει που θα βρουν κι αλλα προβατα,ανεγκεφαλους,ελαφρομυαλους και ανθρωπους που γοητευονται απο ουτοπικες ιδεες.Αυτα τα ατομα συμβαλουν τα μεγιστα στην δυσφημηση του αναρχικου ιδεωδους.Ο σοβαρος,θετικος χαρακτηρας του αναρχισμου εκνευριζει αυτα τα ατομα και ετσι βρισκουν αμεσα διεξοδο στην αμορφη μαζα που δεν ξερει τι θελει αλλα ειναι αμειλικτη στο να καταστρεφει χωρις να γνωριζει η' εστω να αναζητα τι να χτισει.Ειναι σαν αυτους που βλεπουν φουρναριδες να καινε το ψωμι και σαν λυση προτεινουν να καταστραφουν ολοι οι φουρνοι.Συντασσονται στις γραμμες αναρχικων απο εκδικητικο πνευμα μισους πιστευοντας πως η αναρχια ειναι η βιαιη ανταποδοση."Δυστηχως εξακολουθουν να υπαρχουν στις γραμμες μας πολλες απο αυτες τις μυωπικες διανοιες..".Αυτες ειναι θεσεις των πολιτικων φιλοσοφων της αναρχιας και συγκεκριμενα του Λουιτζι Φαμπρι.Ο Παρσονς ειχε δηλωσει ξεκαθαρα οτι αναρχια δεν μπορει να σημαινει βια,ο Μαλατεστα δηλωσε οτι αναρχισμος δεν σημαινει βομβα και οτι ειναι επανασταση οχι του μισους αλλα της αγαπης.Η αναρχια ειναι το ιδεωδες της καταργησης της βιας και της καταπιεστικης εξουσιας ανθρωπου πανω σε ανθρωπο σε καθε πεδιο,οικονομικο,θρησκευτικο η' πολιτικο.Ενα πολιτειακο συστημα που εκμηδενιζει τις δυνατοτητες εκμεταλλευσης του ενος ατομου πανω στο αλλο.Σημαινει επισης αρνηση της αυθεντιας στο μετρο που η εξαλειψη της απο την ανθρωπινη κοινωνια ειναι εφικτη.Η αναρχικη κοινωνια θα καταστει εφικτη μονο οταν κανενα ατομο δεν θα εχει τον τροπο,εκτος απο την πειθω να αναγκασει αλλον ανθρωπο να κανει κατι.Υπαρχει φυσικα ενα ειδος αυθεντιας που προερχεται απο την εμπειρια η την επιστημονικη γνωση και η απορριψη της θα ηταν εντελως παραλογη(π.χ.Ιατρος).Μας λεει λοιπον συνεχιζοντας ο Φαμπρι πως οταν εγκαθιδρυθει μια κοινωνια στην οποια δεν θα υπαρχουν μορφες αυθεντιας εκτος απο αυτες της τεχνικης,επιστημονικης και ηθικης επιρροης,κανεις δεν θα μπορει ν'αρνηθει οτι αυτη ειναι μια αναρχικη κοινωνια στην οποια η βια θα καταστει δυνατη και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ μονο σαν μορφη αυτοαμυνας.Οσο αδικο μας λεει ειναι να καταπιεζει η πλειοψηφια την μειοψηφια ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ..ΦΑΣΙΣΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΑΝ Η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟ Η''ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ(!!!)(ακομα και σ'αυτην την κοινωνια θαπρεπε να υπαρχουν κατι σαν Μ.Α.Τ)χαρτογραφωντας βεβαια μια κατασταση σαν την Ελληνικη πολη κρατος.(εκει λεγονταν τα Μ.Α.Τ ραβδουχοι..)
Τεραστιο ενδιαφερον εχουν αυτα που μας λεει ο Μπακουνιν στο θεος και κρατος για τους Ελληνες:"Αναμφισβητητα ο πιο ιδανικος πολιτισμος στην καταληξη του και ο πιο ανθρωπινος απο ολους ειναι ο Ελληνικος.Αντιθετα ο πιο κτηνωδης ειναι ο Ρωμαικος.Εμεις οι αναρχικοι μεταξυ των τριων ανθρωπινων κατευθυνσεων που υπαρχουν,τον Εβραικο,τον Ρωμαικο και τον Ελληνικο,παρ'οτι δεν πρεπει να κανουμε συμβατικες οριοθετησεις ομοιαζουμε με τον τυπο του Ελληνικου τροπου σκεψης.Ειναι βεβαια αληθεια πως ο Ελληνικος πολιτισμος ηταν αποκλειστικα ΕΘΝΙΚΟΣ και στηριζοταν στη δουλεια,παρα ομως αυτα τα δυο μειονεκτηματα ηταν ο πρωτος πουσυνελαβε και υλοποιησε την ιδεα του ανθρωπισμου και πραγματικα εξιδανικευσε την ζωη των ανθρωπων μετατρεποντας τις ανθρωπινες αγελες σε ελευθερες ενωσεις ελευθερων ανθρωπων.Με την πολιτικη και κοινωνικη ελευθερια δημιουργησε την ελευθερη σκεψη.Ευτυχως που καποιοι Ελληνες μεταναστες εφεραν μαζι τους ΤΑ ΑΘΑΝΑΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΣΤΟΧΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΣ,ΠΟΥ Κ Α Ν Ε Ν Α ΑΛΛΟ ΕΘΝΟΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ,και το οποιο ηταν αρκετο για να αναστηθει η ζωη,η ελευθερια,η σκεψη και ο ανθρωπισμος που ειχαν θαφτει στο μπουντρουμι του καθολικισμου.ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ,αυτο ειναι.Οτι ασχημο ζουμε σημερα οφειλεται στην ρωμαικη εξουσια που συνεχιζει.."ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ("Πατερας" της αναρχιας)Να δουμε και εναν ακομη μεγαλο αναρχικο,τον Κροποτκιν, τι λεει για τους Ελληνες:"Με εξαιρεση εκεινης της δοξασμενης εποχης των ελευθερων πολεων της Αρχαιας Ελλας η ανθρωποτητα δεν εχει κανει ποτε ξανα ενα τετοιο γιγαντιο βημα μπροστα.Ακομα και οσημερινος πολιτισμος που καποιοι παινευονται δεν ειναι παρα το παιδι του πολιτισμου εκεινων των ελευθερων πολεων.."ΚΡΟΠΟΤΚΙΝ(το κρατος και ο ιστορικος του ρολος)
Ολα αυτα βεβαια τους ειναι ακατανοητα απο τους αυτοαποκαλουμενους αναρχικους σημερα και σαν προεκταση ο κοσμος δικαιως τους απεχθανεται.Ετσι λοιπον,το καπιταλιστικο συστημα εχει καταφερει οποιονδηποτε κοινωνικο αγωνα να τον αναγαγει σε αλητεια,τρομοκρατια,κομμουνισμο(με την γνωστη εφαρμογη του)και τετοιου ειδους αποθαρρυντικων καταστασεων.Και να μην ξεχναμε τον Αλεξανδρο που οταν ειδε τον Διογενη,τον πρωτο φυσικης υποστασεως αναρχικο,ο οποιος αδιαφορουσε και χλευαζε καθε ειδος αυθεντιας και εξουσιας με κορυφαιο παραδειγμα την αδιαφορια του και την ειρωνεια του για τον Μεγα Αλεξανδρο(και μαλιστα μπροστα του),ειπε πως αν δεν ημουν Αλεξανδρος θα ημουν Διογενης..Για τα ακρα της αντιθετης κατευθυνσης ειναι περιττος ο σχολιασμος.Συνεχιζουμε λοιπον με τους Ελληνες..

Στην περιφημη τραγωδια του Σοφοκλη "Αντιγόνη"διακρινονται οι περισσοτερες απο τις πολιτισμικες παραδοχες των Ελληνων και μπορει να μας βοηθησει να αντιληφθουμε τι αποψη μπορει να ειχαν οι Ελληνες για το σημερα.Ο Σοφοκλης μας μιλαει για την αιωνια παλη αναμεσα στο κρατος και το ατομο,στον φυσικο νομο και τον ανθρωπινο καθως και για το τεραστιο χασμα αναμεσα σ'αυτο που επιχειρουμε στη γη και σ'αυτο που επιφυλλασει για ολους η μοιρα μας.Η Αντιγονη ειναι ο πρωτος αναρχικος ανθρωπος της παγκοσμιας ιστοριας.Ειναι ενα μαρτυριο ευαισθησιας και αιρεσης σε καθε εποχη.Στον καιρο μας αναβιωνει ατοφυα στον μπακουνιν και σε αληθινους αγνους αναρχικους.Ομως ο Κρεοντας ειναι το τραγικο προσωπο που ειναι υποχρεομενος να κρατησει τους νομους της πολης του.Διοτι γνωριζει πως αν αξαιρεσει την Αντιγονη απο την τιμωρια θα καταστεψει τον λαο,καθως η μια εξαιρεση θα φερνει την αλλη και ετσι θα καταστρατηγηθουν οι νομοι,ο οποιοι ειναι ο μονος τροπος να σωθουμε απο ενα κοσμο κτηνωδιας.Κτηνωδιας διοτι ο ανθρωπος ειναι για τον ανθρωπο λυκος(Χομπς).Αυτος ειναι και ο λογος που ο Αριστοτελης διατυπωσε την ευλογη φραση "ουκ εωμεν αρχην τον ανθρωπον αλλα τον νομον".Εαν η "Αντιγονη" επιβκηθει του Κρεοντος,το αποτελεσμα ειναι να θυσιαζεται και να διαλυεται το κρατος των ανθρωπων για μια κοινωνια "αγγελων".Μια παραφροσυνη δηλαδη και αταξια,να κανει ο κεθεις τις εξαιρεσεις του.Ειναι παραλογο να ζητα ο ανθρωπος να επιβαλλει την χωρις ορια βουληση του για ελευθερια απεναντι στη μεσα σε ορια δυνατοτητα κινησεων του συνολου(κρατους).Το δικαιο των νομων δεν ειναι να μας χαριζουν το μεγαλυτερο καλο αλλα να μας προφυλλασουν απο το μεγαλυτερο κακο.
Πρεπει λοιπον να δουμε τις λεπτομερειες που διεπουν το κυβερνητικο συστημα των Ελληνων,και να τα αντιπαραβαλλουμε με το σημερα.
Στην πολη κρατος της Ελλαδος η στρατιωτικη εξουσια λειτουργει υπο τον πολιτικο ελενχο και εποπτευεται απο αυτον.Πουθενα ενας στρατηγος τους δεν ειναι καποιος θεικος πριγκιπας.Οι ενοπλοι αντρες μπορουν ελευθερα να διδουν συμβουλες,ακομη να μιλουν και με αγενεια ορισμενες φορες.Παραδειγμα του "φυλακα"της τραγωδιας που μεμφεται τον Κρεοντα και του απευθυνει αστηρικτες κατηγοριες:"Κριμα κριτης να κρινει χωρις κριση..".Καθε εκλεγμενος στρατηγος καποια στιγμη θα πληρωνε προστιμο η' θα εξοριζοταν η' θα εκτελουταν.Σχεδον ποτε δεν επιβιωνε αν δεν επιβιωνε ο στρατος του.Ολα τα αξιωματα που συνδεονται με τον στρατο εκλεγονται με φανερη ψηφο μας λεει ο Αριστοτελης.Κανενας πολιτης δεν υποκλινεται ουτε προσκυναει καποια ζωντανη θεοτητα.
Μη εμπιστευομενοι ουτε τον πλουσιο ουτε τον φτωχο ειχαν πιστη στον μεσο πολιτη.Οι Ελληνες δημιουργησαν ενα αντιαριστοκρατικο ηθος,συχνα εχθρικο προς την συσσωρευση του πλουτου και στην ολη ιδεα του πλουσιου με επιρροη.Οι Ελληνες απο την φυση τους ειχαν καχυποψια παρα θαυμασμο για την πλουτοκρατικη ιεραρχια και για ο,τι απειλουσε την αποκεντρωτικη φυση της πολης,που ειναι η φυσικη εκφραση μιας κοινωνιας ισοτιμων.Ο ιδιος ο Κρεων μαινεται εναντιων των χρηματων λεγοντας :"Θα δεις τους πιο πολλους οτι τα κερδη της ντροπης τους χαντακωνουν και δεν τους σωζει τιποτα,δεν φυτρωσε ποτε χειροτερη εφευρεση στον κοσμο απο το χρημα.."Ο πλουτος χωρις αποδειξη ηθικης ανατρεπει τα σταθερα προτυπα κοινωνικης συμπεριφορας και καθιερωμενης πολιτικης εξουσιας.Ο Περικλης λεει πως ο διαφωνων και ελευθερος λογος δεν αποτελει εμποδιο αλλα μαλλον σημαντικο προαγγελο οποιασδηποτε δρασης.Στους Ελληνες φαινεται ξεκαθαρα πως περναει η γραμμη της πολεως και οχι καποια γραμμη καποιου κρατους ισχυρων η' ιεροφαντων.Κατω απο αυτες τις αποκλειστικα ελληνικες υποθεσεις σχετικα με τον τροπο που επρεπε να ειναι διαμορφωμενο το κρατος,βρισκονται οι πιο θεμελιωδης πεποιθησεις σχετικα με την ιδια την ανθρωποτητα..
Εν τελει θα κλεισω με την φραση του Πλατωνος πως δεν υπαρχει περιπτωση να κυβερνηθει μια χωρα καλα και να ευτυχισει αν οι κυβερνωντες δεν ειναι φιλο-σοφοι η' δεν τους ερθει επιφωτιση για φιλοσοφια..Αν ο Πλατων ηταν τοτε προβληματισμενος φανταστητε εμεις τι επρεπε να κανουμε τωρα...

7 σχόλια:

  1. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ "ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ" ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΦΟΥ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι σημερινοι "αναρχικοι"(οχι ολοι βεβαια)ταιριαζουν μονο για πολλα μπουνιδια,αυτα τα σκουπιδια μονο για προπονηση αξιζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ Η wikipedia ΤΟ ΛΕΕΙ!!!
    Δεν είναι τυχαίο λοιπόν το γεγονός ότι το ΚΚΕ, πιστό στον διεθνισμό του εβραϊκού ιδεολογικού εμπνευστή του Μαρδοχαι Κεσιλι (Καρλ Μαρξ).
    ΑΠΟ ΤΟ en.wikipedia.org/wiki/Communist_Party_of_Greece
    Ιστορία


    Ίδρυμα
    Το ΚΚΕ ιδρύθηκε στις 4 Νοεμβρίου 1918, όπως το Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα Ελλάδος (Ακρωνύμιο: SEKE, Greek: Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα Ελλάδας, Sosialistiko Ergatiko Komma Ελλάδας) από Αβραάμ Benaroya, ένα εβραϊκό Σεφαραδίτικες καθηγητής και επικεφαλής του εργατικού κινήματος στη Θεσσαλονίκη. Το μέρος διοικείται από πενταμελές μέλος της Κεντρικής Επιτροπής που περιλαμβάνονται Νίκος Δημητράτος, Δ. Ligdopoulos, Μ. Σιδέρης, Α. Αρβανίτη, Σ. Κόκκινος.

    ΚΚΕ δεν ήταν βάσιμος νυκτί. Το φόντο είναι ριζωμένες σε περισσότερα από 60 χρόνια ύπαρξης του μικρού σοσιαλιστής, αναρχικός και κομμουνιστικών ομάδων, κυρίως σε βιομηχανικές περιοχές. Αυτές οι ομάδες, ακολουθώντας το παράδειγμα του Παρισιού κοινότητα το 1892 στο Σικάγο και εργατικό κίνημα για 8 ώρες την ημέρα, είχε σε άμεση πολιτικούς στόχους την ενοποίηση του ελληνικού εργαζομένων στο εργοστάσιο Ενώσεις, τον αγώνα για τις 8 ώρες ανά ημέρα εργασίας στην Ελλάδα, αυξήσεις των μισθών, κτλ. Η μνήμη του Παρισιού κοινότητα και την κομμουνιστική επαναστατική προσπάθειες στις ΗΠΑ, τη Γερμανία και τη Ρωσία στις αρχές του αιώνα, καθώς και την καταστροφή που σχεδόν 20 χρόνια πολέμων είχε φέρει από την ελληνική εργαζομένων, ενισχυθούν τα θεμέλια μιας ενωμένης Κοινωνικής-κομμουνιστικού κόμματος στην Ελλάδα. Η Οκτωβριανής Επανάστασης των Μπολσεβίκων στη Ρωσία το 1917 έδωσε το σήμα για την ίδρυση της κομμουνιστικής σχεδόν όλα τα μέρη σε όλη την υδρόγειο. [1].

    Κατά το Δεύτερο Συνέδριο της SEKE, τον Απρίλιο του 1920, το κόμμα αποφάσισε να θυγατρικής εταιρείας με την Τρίτη Διεθνή. Επιπλέον, θα επεκταθεί και το όνομά της στο Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα της Ελλάδας-κομμουνιστική (SEKE-K). Μια νέα κεντρική επιτροπή εξελέγη, η οποία περιελάμβανε και Panaghis Νίκος Δημητράτος, ο Γιάννης Κορδάτος, Γ. Δούμας και Μ. Σιδέρης.

    Κατά το τρίτο έκτακτο συνέδριο του SEKE-Κ το Νοέμβριο του 1924, το κόμμα μετονομάστηκε το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας και υιοθέτησε τις αρχές της μαρξισμός-λενινισμός. Παντελής Pouliopoulos εξελέγη ως γενικού γραμματέα. Έκτοτε, το κόμμα λειτουργεί με βάση το δημοκρατικό συγκεντρωτισμό. Μια σειρά από νόμους που θα στοχεύουν ρητά στο τιμωρία κομμουνιστικό σκέψεις και πεποιθήσεις είχαν εφαρμοστεί σύντομα (Katochyrotikon το 1924, του 1929 Idionymon, κ.λπ.). [2] Το κόμμα απαγορεύτηκε το 1936 από τον Ιωάννη Μεταξά “4ης Αυγούστου του καθεστώτος. Πολλά μέλη του ΚΚΕ είχαν φυλακιστεί ή εξορίστηκαν σε απομονωμένα νησιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ρόλος του ΚΚΕ και οι σκοποί της συστάσεως του, είχαν ήδη διαφανεί από το 1918, όταν οι γνήσιοι σοσιαλιστές (Ελληνες στη συνείδηση) είχαν καταγγείλει το Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα Ελλάδας (Σ.Ε.Κ.Ε.), σαν εβραϊκό δημιούργημα, αποχωρώντας ομαδικά από αυτό.
    Το κόμμα αυτό έπειτα μετονομάσθηκε σε ΚΚΕ. Τη δημιουργία του ΚΚΕ από σιωνιστικούς κύκλους την παραδέχονται και οι ίδιοι οι Εβραίοι. Στο περιοδικό (Χρονικά) -επίσημο όργανο του Κ.Ι.Σ.- (τεύχος Σεπτ. – Οκτ. 1992, σελ. 13 – 14), διαβάζουμε, μεταξύ των άλλων, και τα ακόλουθα αποκαλυπτικά: (…Ευθύς μετά τη νεοτουρκική επανάσταση, δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη, το σιωνιστικό κίνημα με την ίδρυση της Λέσχης (Μπενε Σιων) και του αθλητικού συλλόγου (Μακαμπη). Ο σιωνισμός είχε πρωτοεμφανισθεί στην πόλη από το 1899, καλυπτόμενος αρχικά κάτω από τον μανδύα σωματείων όπως η (Καδιμα) που προέβαλε σαν κύριο σκοπό την διάδοση της εβραϊκής γλώσσας. Σχεδόν ταυτόχρονα, το 1909, μέσα από την πολυάριθμη εβραϊκή εργατική (…) τάξη της Θεσσαλονίκης, γεννιέται και η σοσιαλιστική εργατική ομοσπονδία, περισσότερο γνωστή με τον στην ισπανοεβραικη γλώσσα τίτλο της (Φεντερασσιον), που θα λειτουργήσει αυτόνομα μέχρι το 1918, όταν μαζί με άλλες ελληνικές αριστερές οργανώσεις έγινε συνιδρυτρια του Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος Ελλάδας (ΣΕΚΕ), που αργότερα μετονομάσθηκε σε Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (ΚΚΕ). Ιδρυτής και ηγέτης της Φεντερασιον ήταν ο Αβρααμ Μπεναρογια…
    Δεν είναι τυχαίο λοιπόν το γεγονός ότι το ΚΚΕ, πιστό στον διεθνισμό του εβραϊκού ιδεολογικού εμπνευστή του Μαρδοχαι Κεσιλι (Καρλ Μαρξ), όχι μόνο αντιτάχθηκε, άλλα και υπονόμευσε όλες ανεξαιρέτως τις Ελληνικές προσπάθειες που κατά καιρούς καταβλήθηκαν, αποσκοπώντας στην Εθνική Ἀναγεννηση και στην πραγμάτωση της Μεγάλης Ιδέας, επικαλούμενο πάντοτε ως πρόσχημα, την ιδεολογική του δήθεν αντίθεση προς τα αίτια διεξαγωγής των Εθνικών Αγώνων. Αυτή η υπονόμευση όμως, κατά την Εκστρατεία του 1922 έφθασε στο αποκορύφωμα της…
    Κατά τη διάρκεια του Β Παγκοσμίου Πολέμου, τον εν Ελλάδι εβραϊκό στοιχείο, χρηματοδότησε το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ. Αποκαλυπτική των σχέσεων κομμουνιστών-Εβραίων, είναι το τηλεγράφημα που απηύθυνε αμέσως μετά την αποχώρηση των Γερμανών από την Ελλάδα, ο μέγας ραβίνος Ηλίας Μπαρτζιλαι, προς τον Γ. Παπανδρεου, στο οποίο αναφέρει μεταξύ των άλλων και τα ακόλουθα: (η σωτηρία των -εννοείται των Εβραίων- οφείλεται στο ΕΑΜ, τον ΕΛΑΣ και την αλληλεγγυην του λαού).
    Εξ άλλου το Ε.Α.Μ. κατά το 1945 έπλεκε το εγκώμιο των Εβραίων, διότι όπως τόνιζε σε ανακοίνωση του (Υπ. Αριθμ. Πρωτ. 356, 9ης Οκτωβρίου 1945) (…είναι γνωστόν ότι πολλοί Ισραηλίτες πήραν μέρος στην Εθνική Αντίσταση όχι μόνον από τις τάξεις του Ε.Α.Μ. αλλα και του Ε.Λ.Α.Σ. δίνοντας παλικαρίσια το αίμα τους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εικόνα

    Πηγή: Απόφαση 3ου Έκτακτου Συνεδρίου Κ.Κ.Ε (26/11/1924-03/12/1924), δημοσιευμένη στον Ριζοσπάστη, 14/12/1924

    «Ανεξαρτησία στη Μακεδονία και στη Θράκη: Η ντόπια κεφαλαιοκρατία… καταπιέζει τις εθνικές μειονότητες στη Μακεδονία και στη Θράκη… η ελληνική πλουτοκρατία καταδυναστεύει ένα μέρος του μακεδονικού και θρακικού λαού, κρατώντας με το σίδερο και τη φωτιά τη μακεδόνικη και θρακική χώρα στην υποταγή της. Δίχως την καταπίεση του μακεδονικού και θρακικού λαού, δίχως την καταπίεση των ξένων εθνών, της είναι αδύνατο να δυναμώσει επάνω μας τον κοινωνικό της ζυγό. Η ντόπια μπουρζουαζία είναι εθνικός δυνάστης και καταπιεστής του μακεδονικού και θρακικού λαού και συγχρόνως ο κοινωνικός δυνάστης της εργατικής τάξεως και των φτωχών αγροτικών και προσφυγικών μαζών. Αν δεν συντρίψουμε τον εθνικό ζυγό της ντόπιας μπουρζουαζίας που βαρύνει στη Μακεδονία και στη Θράκη, δεν μπορούμε να τσακίσουμε τον κοινωνικό ζυγό της ίδιας μπουρζουαζίας που βαρύνει επάνω σε μάς. Δεν μπορούμε αλλιώτικα να γλιτώσουμε από τους κατακτητικούς και ιμπεριαλιστικούς πολέμους που ξεσπούν εις βάρος μας εν όσω εξακολουθεί η σημερινή κατάσταση του διαμελισμού και της καταπιέσεως της Μακεδονίας και Θράκης από τη Βαλκανική και Τουρκική μπουρζουαζία.

    Να γιατί αγωνιζόμαστε εναντίον των εξοπλισμών, εναντίον των πολέμων που προετοιμάζει η κεφαλαιοκρατία, εναντίον της εθνικής καταπιέσεως και του βιαίου εκπατρισμού. Να γιατί αγωνιζόμαστε για την ένωση των τριών τμημάτων της Μακεδονίας και Θράκης και για ενιαία και ανεξάρτητη κρατική τους ύπαρξη…

    Ζήτω η εργατοαγροτική επανάσταση της Βουλγαρίας! Ζήτω η ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη!

    Ζήτω η Ομοσπονδία των Βαλκανικών εργατοαγροτικών δημοκρατιών!

    Ζήτω η Παγκόσμιος Προλεταριακή επανάσταση.

    Αθήναι 3 Δεκεμβρίου 1924
    Το Προεδρείο»
    Το ίδιο μας λέει και η ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ


    [Επεξεργασία] H θέση για το Μακεδονικό ζήτημα
    Μια ακόμη θέση του νεαρού ΚΚΕ ήταν αυτή για “Ενιαία και Ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη” που υιοθετήθηκε το 1924 καθ’ υπόδειξη της Κομμουνιστικής Διεθνούς. Το σύνθημα αυτό ήταν ενταγμένο στους γενικότερους σχεδιασμούς της τελευταίας για τα Βαλκάνια, που προέβλεπαν ένοπλη εξέγερση στη Βουλγαρία και γρήγορη γενίκευση της επανάστασης σε ολόκληρη την περιοχή.

    Η ηγεσία του ΚΚΕ μοιράστηκε στα δυο. Μια μερίδα της υπό τον Π. Πουλιόπουλο συμφώνησε πλήρως με τη θέση, ενώ μια άλλη υπό τους Γ.Κορδάτο και Θ. Αποστολίδη διαφώνησε θεωρώντας την “ανεδαφική”. Τελικά, μπροστά στον κίνδυνο της απομόνωσης απ’ το διεθνές κομμουνιστικό κίνημα, το ΚΚΕ επέλεξε να αποδεχτεί τη θέση αυτή που για πολλά χρόνια αποτέλεσε αφορμή για διώξεις εναντίον των κομμουνιστών.[7]

    Αργότερα, τον Απρίλη του 1935, η θέση αυτή θεωρήθηκε λαθεμένη και αντικαταστάθηκε από το σύνθημα για πλήρη εθνική και πολιτική ισοτιμία όλων των εθνικών μειονοτήτων[8].

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%9A%CF%8C%CE%BC%CE%BC%CE%B1_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82

    Δείτε τους Ανθέλληνες και σημερινούς αγωνιστές υπέρ της διαλύσεως της Ελλάδος δια μέσω των λαθρομεταναστών, από τότε εφαρμόζουν τους ίδιους κανόνες εξαπάτησης των ανθρώπων με δημαγωγίες, από τότε προωθούσαν τα ανθελληνικά σχέδια με ανύπαρκτες μπουρζουάζιες, και ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΖΟΥΑΖΙΑ μα οι ίδιοι είναι η ΜΠΟΥΡΖΟΥΑΖΙΑ, όπως ο χριστιανισμός έχει κατασκευάσει τον διάβολο και τον Σωτήρα έτσι και οι κομμουνιστές οι ίδιοι είναι το κεφάλαιο και οι ίδιοι εμφανίζονται σωτήρες των εργαζομένων μα η τακτική όπως βλέπετε είναι αρχέγονη του Αβραάμ η ίδια ;;;
    Από τότε οι αριστερο κομμουνιστές έκαναν τα πάντα για να διαλύσουν την Ελλάδα, φυσικά το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης βαρύνει τους κομμουνιστές και για την μικρασιατική καταστροφή για κάτι που δήλωναν και υπερήφανοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα παραπανω ειναι δημοσιευση του ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ στο πυλες.τβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή