υμπατριωτες για σας δεν εχει καμια χρησιμοτητα η καταγωγη σας απο τον Ηρακλη αν δεν κανετε εκεινα για τα οποια αναδειχτηκε εκεινος ο πιο ενδοξος και ο πιο ευγενης." ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

ΤΑΛΜΟΥΔ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

Το Ταλμούδ αποτελεί το ‘ιερότερο' βιβλίο του Ιουδαϊσμού. Η εξουσία που διαθέτει πάνω στη θρησκευτική ζωή των εβραίων προέχει εκείνη της Παλαιάς Διαθήκης. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το ίδιο το Ταλμούδ στο Erubin 21b ('Εκδοση Soncino): "Υιέ μου, να προσέχεις περισσότερο στην παρατήρηση των λόγων των Γραφών, παρά στους λόγους της Παλαιάς Διαθήκης". Οι Γραφές υποστηρίζουν ότι το Ταλμούδ είναι μερικώς μια συλλογή παραδόσεων που έδωσε ο ίδιος ο Μωϋσής σε προφορική μορφή.
Ο Χριστός κατεδίκασε τις παραδόσεις του Mishnah (πρώιμο Ταλμούδ) και εκείνους που το εδίδασκαν (Γραμματείς και Φαρισαίους), επειδή εκμηδένιζε τις βιβλικές διδασκαλίες.
Στο Mishnah, οι ραββίνοι αργότερα προσέθεσαν τα Gemara (ραββινικοί σχολιασμοί) και μαζί συνέστησαν το σημερινό Ταλμούδ.
Υπάρχουν 2 διαφορετικές εκδόσεις του, εκείνο των Ιεροσολύμων και το Βαβυλωνιακό, με το δεύτερο να θεωρείται ως το αυθεντικότερο: "H εξουσία του Βαβυλωνιακού Ταλμούδ είναι επίσης ανώτερη εκείνης του Ιεροσολυμικού. Σε περιπτώσεις αμφιβολίας πρέπει κανείς να συμβουλεύεται το πρώτο προκειμένου να πάρει την απόφασή του." (R.C. Musaph-Andriesse, From Torah to Kabbalah: A Basic Introduction to the Writings of Judaism, σελ. 40).
Συνιστά τυπική τακτική παραπληροφόρησης των Φαρισαίων να αρνούνται την ύπαρξη των ακολούθων γραφών και να ισχυρίζονται ότι πρόκειται για ψευδή κατασκευάσματα των 'αντι-σημιτών'. Αυτά τα επιχειρήματα μπορούν να κερδίσουν οπαδούς μόνο ανάμεσα σε όσους είναι αρκετά νωθροί για να επισκεφθούν τις βιβλιοθήκες όπου βρίσκονται τουλάχιστον οι αγγλικές μεταφράσεις του Ταλμούδ και να ελέγξουν τα αποσπάσματα αυτά και μόνοι τους.
Ο ηρωϊκός ομότιμος καθηγητής του εβραϊκού Πανεπιστημίου Prof. Israel Shahak επιβεβαιώνει στο μνημειώδες έργο του, Jewish History, Jewish Religion" (London: Pluto Press), την κακοβουλία και τον ρατσισμό που περιέχεται στο Ταλμούδ.
ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΑ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ
"Οι εβραίοι αποκαλούνται ανθρώπινα όντα, αλλά οι μη-εβραίοι δεν είναι άνθρωποι. ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΗ". TALMUD: Baba Mezia, 114b"Ο Akum (μη-εβραίος) είναι σαν το σκυλί. Ναι, η γραφή λέει να τιμούμε το σκύλο περισσότερο από το μη-εβραίο" TALMUD: Ereget Raschi Erod, 22 30"Αν και ο Θεός δημιούργησε τον μη-εβραίο, αυτός παραμένει ΖΩΟ με ανθρώπινη μορφή. Δεν είναι πρέπον για έναν εβραίο να υπηρετείται από ένα ζώο. Επομένως θα υπηρετείται από ζώα με ανθρώπινη μορφή" TALMUD: Midrasch Talpioth, σελ. 225, Warsaw 1855"Μια έγκυος μή εβραία δεν είναι καλύτερη από ένα έγκυο ΖΩΟ. " TALMUD: Coschen Hamischpat 405"Αν και ο μη-εβραίος διαθέτει την ίδια σωματική δομή με τον εβραίο, συγκρίνεται με τον εβραίο όπως ο πίθηκος με τον άνθρωπο." TALMUD: Schene luchoth haberuth, σελ.250b"Οι ψυχές των μη-εβραίων προέρχονται από ακάθαρτα πνεύματα και αποκαλούνται ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ." TALMUD: Jalkut Rubeni gadol 12b"Αν φας μαζί με έναν μη-εβραίο είναι σαν να τρως με ένα σκύλο." TALMUD: Tosapoth, Jebamoth 94b
"Αν ένας εβραίος έχει έναν μη-εβραίο υπηρέτη ή καμαριέρα που πεθάνει, κανείς δε θα πρέπει να συλληπηθεί τον εβραίο. Θα πρέπει να πείτε στον εβραίο : 'Ο Θεός θα αποκαταστήσει την 'απώλειά' σου', σαν ακριβώς να είχε ψοφήσει ένα από τα ζώα του." TALMUD: Jore Dea 377"Η σεξουαλική επαφή μεταξύ των μη-εβραίων είναι όπως η συνουσία των ζώων." TALMUD: Sanhedrin 74b"ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΘΑΝΑΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΗ-ΕΒΡΑΙΟΥ." TALMUD: Sepher Ikkarim III c 25"Είναι ο νόμος να θανατώνεται οποιοσδήποτε αρνείται το Torah. Οι Χριστιανοί συγκαταλέγονται στους αρνητές του Τorah." TALMUD: Coschen Hamischpat, Hagah 425"'Εναν αιρετικό μη-εβραίο μπορείτε να τον σκοτώσετε ευθέως με τα ίδια σας τα χέρια." TALMUD: Abodah Zara, 4b"Κάθε εβραίος που χύνει το αίμα των αθέων (μή εβραίων), κάνει το ίδιο με μια θυσία προς το Θεό." TALMUD: Bammidber raba c 21 & jalkut 772"Οποιοσδήποτε δείχνει ανυπακοή στους ραββίνους είναι άξιος θανάτου και θα τιμωρηθεί με το να βραστεί σε καυτά κόπρανα στην κόλαση." Erubin 21b."Αν ένας εβραίος μπει στον πειρασμό να διαπράξει κακό, θα πρέπει να πάει σε μια πόλη όπου θα είναι άγνωστος και να κάνει το κακό εκεί." Moed Kattan 17a .Στο Kerithoth 6b κάτω από την υποκεφαλίδα "Oil of Anointing" ('Ελαιο του Χρίσματος) και στο Berakoth 58a οι γυναίκες των απίστων εξισώνονται με ζώα ("γαϊδούρες").Οι εβραίοι είναι Θεϊκοί : Sanhedrin 58b. "Αν ένας ειδωλολάτρης (μη-εβραίος) χτυπήσει έναν εβραίο, ο μη-εβραίος πρέπει να θανατωθεί. Το να χτυπήσει κανείς έναν εβραίο είναι το ίδιο με το να χτυπήσει το Θεό."Οι εβραίοι μπορούν ελεύθερα να εξαπατούν τους απίστους : Sanhedrin 57a . "'Ένας εβραίος δε χρειάζεται να πληρώσει σε έναν μη-εβραίο τους χρωστούμενους μισθούς για τη δουλειά του."Οι εβραίοι διαθέτουν υψηλότερο νομικό κύρος : Baba Kamma 37b. "Αν ένα βόδι ισραηλίτη σκοτώσει το βόδι ενός Κανανίτη δεν υπάρχει ευθύνη, αλλά αν το βόδι ενός Κανανίτη σκοτώσει το βόδι ενός ισραηλίτη...η πληρωμή πρέπει να αποδοθεί στο ακέραιο."Οι εβραίοι μπορούν να κλέψουν τους μη-εβραίους : Baba Mezia 24a. "Αν ένας εβραίος βρει ένα αντικείμενο χαμένο από κάποιον μη-εβραίο("ειδωλολάτρη") δε χρειάζεται αυτό να επιστραφεί." (Επιβεβαιώνεται επίσης στο Baba Kamma 113b)."Ο Θεός δε θα λυπηθεί έναν εβραίο που παντρεύει την κόρη του με έναν γέρο άνδρα ή που βρίσκει γυναίκα για τον μικρό ακόμη υιό του ή επιστρέφει ένα χαμένο αντικείμενο σε έναν άπιστο..." Sanhedrin 76a.Οι εβραίοι δικαιούνται να ληστεύουν και να φονεύουν μη-εβραίους : Sanhedrin 57a. "Όταν ένας εβραίος φονεύει έναν μη-εβραίο δεν ισχύει η θανατική ποινή. Οτιδήποτε κλέψει ένας εβραίος από έναν άπιστο μπορεί να το κρατήσει.
"Οι μη-εβραίοι είναι εκτός της προστασίας του νόμου και ο Θεός έχει 'εκθέσει τα χρήματά τους στο Ισραήλ'." Baba Kamma 37b.
Οι εβραίοι μπορούν να πουν ψέμματα σε μη-εβραίους: Baba Kamma 113a. "Οι εβραίοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψέμματα (τεχνάσματα) για να κατατροπώσουν έναν μη-εβραίο".Τα παιδιά των μη-εβραίων είναι υπάνθρωποι : Yebamoth 98a. "Όλα τα παιδιά των απίστων είναι ζώα.""Τα κορίτσια των μη-εβραίων βρίσκονται σε κατάσταση niddah (ακαθαρσίας) από τη γέννα τους." Abodah Zarah 36b.
"Οι μη-εβραίοι προτιμούν να συνουσιάζονται με αγελάδες" Abodah Zarah 22a-22b.
"Τα σκεύη των μη-εβραίων αναδίδουν μια χειρότερη γεύση στο φαγητό που έχει μαγειρευτεί μέσα τους." Abodah Zarah 67b.Προσβολές προς την Παναγία : Sanhedrin 106a. Η μητέρα του Ιησού ήταν μια πόρνη: "Εκείνη που ήταν απόγονος βασιλέων και κυβερνητών έκανε την πόρνη στους μαραγκούς." (Σημ. Τ' ακούς Αρχιεπίσκοπε;! ΄Η γι αυτό πηγαίνεις σ' όλες τις γιορτές και τα πανηγύρια τών Σιωνιστών-Ταλμουδιστών-Σατανιστών, μαζί με εκατοντάδες ‘Εβραιό'δουλους;!)
Επίσης στην Υποσημείωση #2 του Shabbath 104b δηλώνεται ότι στην 'αλογόκριτη' έκδοση του Ταλμούδ γράφεται ότι η μητέρα του Ιησού, "Miriam η κομμώτρια" είχε κάνει έρωτα με πολλούς άνδρες.Κακεντρέχειες για τον πρόωρο θάνατο του Χριστού: Ένα κείμενο από το Sanhedrin 106 κομπάζει επιδοκιμαστικά για την πρώιμη ηλικία στην οποία πέθανε ο Ιησούς : "Δεν έχεις ακούσει πόσο χρονών ήταν ο Balaam (Ιησούς); - Απάντησε εκείνος : Δε δηλώνεται ακριβώς, αλλά, όπως είναι γραμμένο, οι Αιματηροί και απατηλοί άνδρες δε θα ζήσουν το μισό των ημερών. Συνεπάγεται ότι ήταν 33ων ή 34ων ετών."Ο Ιησούς ήταν Μάγος : Sanhedrin 43a . Λέει ότι ο Ιησούς ("Yeshu" και στην Υποσημείωση #6, Ιησούς "ο Ναζωραίος") εκτελέστηκε επειδή εξασκούσε μαγεία.Στο Gittin 57a αναφέρεται ότι ο Ιησούς (Υποσημείωση #4) βράζει σε "καυτά σκατά".Σύμφωνα με το Sanhedrin 43a, ο Ιησούς άξιζε την εκτέλεση: "Την παραμονή του Πάσχα, ο Ιησούς κρεμάστηκε...Νομίζεις μήπως ότι ήταν κάποιον για τον οποίο θα έπρεπε να υπάρξει κάποια υπεράσπιση; Δεν ήταν ένας Mesith (πλάνος);""Οι Χριστιανοί ("minim") και όλοι οι υπόλοιποι που απορρίπτουν το Ταλμούδ θα πάνε στην κόλαση και θα τιμωρούνται εκεί για όλες τις γενιές." (βλ. Υποσημείωση #11 για τον ορισμό των "minim") Rosh Hashanah 17a .Διεσταμμένες και Παρανοικές Διδασκαλίες: Gittin 69a : "Για να θεραπεύσει τη σάρκα του ένας εβραίος, θα πρέπει να πάρει τη σκόνη που βρίσκεται στην σκιά μιας υπαίθριας τουαλέτας, να την ανακατέψει με μέλι και να την φάει". (ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!)_Στο Shabbath 41a δίδεται ο νόμος που κανονίζει πως οι εβραίοι θα ουρούν με ιερό τρόπο(!!!)Το Yebamoth 63a δηλώνει ότι ο Αδάμ συνουσιαζόταν με όλα τα ζώα του Κήπου της Εδέμ(!)To Yebamoth 63a δηλώνει επίσης ότι η γεωργία είναι η ευτελέστερη των ενασχολήσεων. (Ε, βέβαια η ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ αποδίδει άκοπα πολλαπλάσια!!)"'Ενας εβραίος δικαιούται να παντρευθεί ένα τρίχρονο κορίτσι (συγκεκριμένα τριών ετών "και μιας ημέρας")". Sanhedrin 55b."'Ενας εβραίος μπορεί να συνουσιαστεί με ένα παιδί, αρκεί το παιδί να είναι λιγότερο από 9 ετών." Sanhedrin 54b."Δεν είναι σημαντικό όταν ένας άντρας συνουσιάζεται με ένα μικρό κοριτσάκι." Kethuboth 11b."Μια γυναίκα που συνουσιάστηκε με ζώο δικαιούται να παντρευθεί έναν εβραίο ιερέα. Μια γυναίκα που συνευρέθηκε με έναν δαίμονα, επίσης δικαιούται να παντρευθεί έναν εβραίο ιερέα." Yebamoth 59b.Το Abodah Zarah 17a δηλώνει ότι δεν υπάρχει ούτε μια πόρνη στον κόσμο με την οποία δεν πήγε ο Ραββίνος Eleazar.Το Hagigah 27a αναφέρει ότι κανένας ραββίνος δεν μπορεί να πάει ποτέ στην κόλαση (θα έχουν το ακαταλόγιστο φαίνεται...).Στο Gittin 70a. οι ραββίνοι διδάσκουν : "Με το που θα εξέλθει κάποιος από μια υπαίθρια τουαλέτα, δε θα πρέπει να έρθει σε σεξουαλική επαφή μέχρι να έχει αναμείνει αρκετά ώστε να περπατήσει μισό μίλι, επειδή ο δαίμονας της τουαλέτας (!) βρίσκεται μέσα του στο ενδιάμεσο διάστημα. Αν παρόλα αυτά συνουσιαστεί, τα παιδιά του θα γεννηθούν επιληπτικά..."Οι έμμονες ιδέες με τις τουαλέτες και τα ανθρώπινα περιττώματα ξεδιπλώνονται σε ολόκληρο το Ταλμούδ και εξετέθησαν από τον Spielberg στην προπαγανδιστική Λίστα του Σίντλερ όπου ο εβραϊκής καταγωγής Χολυγουντιανός σκηνοθέτης επιδεικνύει ένα εβραιόπουλο να πηδά μέσα στο κάθισμα μιας τουαλέτας και να πέφτει μέσα σε μια λίμνη περιττωμάτων. Εκεί το παιδί συναντά άλλα δυο μισοβυθισμένα εβραιόπουλα που πληροφορούν τον παρείσακτο ότι αυτή η απεχθής λίμνη είναι το αποκλειστικό τους κρησφύγετο και ότι θα πρέπει να ψάξει να βρει το δικό του. Αυτό είναι το είδος των αηδιαστικών και αρρωστημένων εικόνων στις οποίες εκτίθενται διαρκώς οι θεατές σε αυτή κινηματογραφική Ολοκαυτωματική λειτουργία, όπως άλλωστε αρρωστημένο είναι και το ίδιο το Ταλμούδ που μαθαίνουν από μικροί οι εβραίοι να υπακούουν..
"Για να θεραπεύσει ένας εβραίος την ασθένεια της πλευρίτιδος ("catarrh") πρέπει να πάρει τα κόπρανα ενός άσπρου σκύλου και να ζυμώσει με βάλσαμο, αλλά αν μπορέσει να το αποφύγει καλύτερα να μη τα φάει γιατί χαλαρώνει τα σκέλη." Gittin 69b (σελ. 329)."Απαγορεύεται τα σκυλιά, οι γυναίκες ή τα φοινικόδενδρα να περνούν ανάμεσα από δυο άνδρες, ούτε πρέπει εκείνοι να περνούν ανάμεσα από σκυλιά, γυναίκες ή φοινικόδενδρα. Ειδικοί κίνδυνοι ενέχονται αν οι γυναίκες έχουν περίοδο ή κάθονται σε ένα σταυροδρόμι." Pesahim 111a."Ένας εβραίος άνδρας είναι υποχρεωμένος να λέει την ακόλουθη προσευχή κάθε ημέρα: Σε ευχαριστώ Θεέ που δε με έκανες άπιστο, γυναίκα ή σκλάβο." Menahoth 43b-44a."Επειδή οι εβραίοι είναι ιεροί δεν συνουσιάζονται κατά τη διάρκεια της ημέρας, εκτός αν σκοτεινιάσουν το εσωτερικό του σπιτιού τους. Ένας εβραίος σοφός μπορεί να κάνει sex την ημέρα αν χρησιμοποιήσει τα ρούχα του σαν τέντα για να προκαλέσει σκοτάδι." Shabbath 86a-86b.Αν νομίζετε ότι τα παραμύθια αναφορικά με Ολοκαυτώματα είναι τωρινό σύμπτωμα του 'εκλεκτού λαού του Θεού, θα πρέπει ενδεχομένως να ρίξετε μια ματιά σε δυο πρώιμες χονδροκοπιές από το Ταλμούδ:
Το Gittin 57b. αναφέρει ότι 4 δισεκατομμύρια εβραίοι (!!!!) - όσος περίπου δηλαδή ολόκληρος ο παγκόσμιος πληθυσμός στις ημέρες μας) σκοτώθηκαν από τους Ρωμαίους στην πόλη Bethar.
Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ώστε να συνειδητοποιηθεί το φαιδρό του πράγματος ότι τα δημογραφικά στοιχεία που διαθέτουμε από την ελληνορωμαϊκή εποχή καταδεικνύουν ότι δεν υπήρχαν εκείνο το καιρό 16 εκατομμύρια εβραίοι σε ολόκληρο τον κόσμο, πόσο μάλλον 4 δις.)
Σαν να μην έφθανε αυτή η εξόφθαλμη ανοησία, το Gittin 58a. ισχυρίζεται ότι 16 εκατομμύρια εβραιόπαιδες τυλίχθηκαν σε παπύρους από Ρωμαίους (φαίνεται λοιπόν ότι το σύμπλεγμα κατωτερότητος, κακόγουστης ψευδολογίας και μαζικής καταστροφολογίας καταδιώκει τους διεθνείς παραμυθάδες από πολύ παλιά.)
Μια αποκαλυπτική παραδοχή: Abodah Zarah 70a. "Ερωτήθηκε ο ραββίνος αν κάποιο κρασί που κλάπηκε από στην Pumbeditha μπορεί να χρησιμοποιηθεί ή αν μιάθηκε εξαιτίας του γεγονότος ότι οι κλέπτες μπορεί να ήταν μη-εβραίοι (ένας 'εθνικός' που θα άγγιζε το κρασί θα το καταστούσε ακάθαρτο). Ο ραββίνος λέει ότι δεν πρέπει να υπάρξει ανησυχία και ότι επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί από εβραίους, επειδή η πλειοψηφία των κλεπτών στην Pumbeditha, το μέρος στο οποίο κλάπηκε το κρασί, είναι εβραίοι."
Φαρισαϊκές Τελετές: Erubin 21b (σελ. 150). "Ο ραββίνος Akiba του είπε, 'Δώσε μου λίγο νερό να νίψω τα χέρια μου.' -'Δε θα επαρκέσει για πόση', παραπονέθηκε ο άλλος. -'Μήπως θα επαρκέσει για να νίψεις τα χέρια σου;' -'Τι να πράξω;' Ο τελευταίος απάντησε 'Πότε αξίζει κανείς το θάνατο για την ανυπακοή στους λόγους των ραββίνων; Είναι προτιμότερο να θανατωθώ εγώ ο ίδιος, παρά να φανεί ότι παραβαίνω τη γνώμη των συναδέλφων μου.' [Αυτή είναι η τελετή της νίψεως των χειρών που κατεδικάσθη από τον Ιησού στο Ματθαίο 15: 1-9].
'Μέγας ραββίνος' εξαπατά μια γυναίκα: Kallah 51a (Soncino Minor Tractates). Διδάσκει ότι ο Θεός εγκρίνει τους ραββίνους που ψεύδονται : "Κάθονταν κάποτε οι πρεσβύτεροι στην πύλη, όταν δυο νέοι πέρασαν δίπλα τους. Ένας είχε καλυμμένο το πρόσωπό του και ο άλλος ακάλυπτο. Για εκείνον που είχε ακάλυπτο το κεφάλι του, ο ραββίνος Eliezer σχολίασε ότι είναι μπάσταρδος. Ο ραββίνος Joshua σχολίασε ότι είναι υιός μιας niddah (μιαρής - μιας δηλαδή που συνέλαβε κατά τη διάρκεια της γυναικείας εμμήνου ρύσεως). Ο ραββίνος Akiba είπε ότι είναι εξίσου μπάσταρδος και υιός μιαρής. Είπαν : 'Τι σε οδήγησε να έρθεις σε αντίθεση με τη γνώμη των συναδέλφων σου;' Απάντησε 'Θα το αποδείξω ότι ισχύει σχετικά με αυτόν. Πήγε στην μητέρα του νέου και τη βρήκε να κάθεται στην αγορά πουλώντας φασόλια. Της είπε : 'Κόρη μου, αν μου απαντήσεις στην ερώτηση που θα σου θέσω, θα σε φέρω στον ερχόμενο κόσμο.' (αιώνια ζωή). Εκείνη του είπε : 'Ορκίσου το μου'. O ραββίνος Akiba, 'παίρνοντας τον όρκο με τα χείλη του, αλλά ακυρώνοντάς τον στην καρδιά του', της είπε : 'Ποιά είναι η κατάσταση του υιού σου;' Αυτή απάντησε : ''Οταν ήρθα σε γάμου κοινωνία, είμουν μιαρή (περίοδος) και ο σύζυγός μου με κρατούσε σε απόσταση, όμως ο κουμπάρος μου έκανε έρωτα μαζί μου και μου γεννήθηκε αυτό το παιδί.' Επομένως, το παιδί ήταν εξίσου νώθο και παιδί μιας niddah. 'Ετσι ανακηρύχθηκε '...Ευλογημένος να είναι ο Θεός του ισραήλ που απεκάλυψε το μυστικό του στο ραββίνο Akiba...'.
Επιπρόσθετα προς το θέμα ότι ο Θεός (??!!) ανταμείβει τους έξυπνους κλέφτες, η προηγούμενη συζήτηση αναφέρεται στην πραγματικότητα στον Χριστό (το παιδί που 'ξεκάλυψε τη κεφαλή του'). Η αναφορά στη μητέρα του νέου είναι για τη μητέρα του Ιησού Μαρία (αποκαλούμενη Miriam και ορισμένες φορές, Miriam ή κομμώτρια, στο Ταλμούδ).
Η γενοκτονία εγκρίνεται από το Ταλμουδ: Minor Tractates, Soferim 15, Κανών 10 : Αυτό είναι το ρητό του ραββίνου Simon ben Yohai: Tob shebe goyyim harog ("Ακόμα και οι καλύτεροι των μη-εβραίων θα πρέπει όλοι τους να θανατωθούν").
Τα παραπάνω αποσπάσματα δεν προέρχονται από την έκδοση Soncino, αλλά από την αυθεντική εβραϊκή του Βαβυλωνιακού Ταλμούδ όπως αυτό αναφέρεται στην εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια του 1907 (εκδοθείσα υπό των Funk και Wagnalls και συντεθείσα από τον Ισίδωρο Singer) στο λήμμα 'Gentile' (Εθνικός-μή ιουδαίος).
Οι ισραηλίτες συμμετέχουν ετήσια στο εθνικό τους προσκύνημα μπροστά στον τάφο του Simon ben Yoha, προκειμένου να τιμήσουν τη μνήμη αυτού του ραββίνου που ήταν υπέρμαχος της εξόντωσης των μη-εβραίων. ("Jewish Press" της 9ης Ιουνίου, 1989, σελ. 56B)
Κατά το Purim, στις 25 Φεβρουαρίου 1994, ο αξιωματούχος του ισραηλινού στρατού Baruch Goldstein, ένας ορθόδοξος εβραίος από το Brooklyn, κατασφάγιασε 40 Παλαιστίνιους πολίτες, συμπεριλαμβανομένων παιδιών, ενώ εκείνα γονάτιζαν σε στάση προσευχής σε ένα τζαμί. Ο Goldstein ήταν πιστός του φανατικού ραββίνου Kahane που έχει δηλώσει ότι η άποψή του για τους 'Αραβες ως 'σκύλους' είναι παρμένη 'από το Ταλμούδ." (CBS "60 Minutes", "Kahane").
Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου της Ιερουσαλήμ Ehud Sprinzak περιέγραψε την οργάνωση Kahane και τη φιλοσοφία του Goldstein:
'Πιστεύουν ότι είναι θέλημα Θεού να διαπράττουν βία ενάντια στούς goyim, ένας εβραϊκός όρος για τους μη-εβραίους.' (=Αλλόθρησκα Ζώα) (NY Daily News, 26 Φεβρουαρίου 1994, σελ. 5).
Ο ραββίνος Yitzhak Ginsburg διεκήρυξε: "Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι το εβραϊκό αίμα και το αίμα των απίστων δεν είναι το ίδιο πράγμα". (NY Times, June 6, 1989, σελ.5).
(Σημ. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο, μιά και το αίμα τών Χάζαρων, ψευτο-‘εβραίων' θα περιέχει κόπρανα άσπρου (!!) σκύλου και σκόνη από τήν σκιά μιάς τουαλέττας, αφού τουλάχιστον μιά φορά στη ζωή τους θα έχουν πλευριτωθεί ή θα έχουν κάποια άλλη αρρώστεια!!)
Σε παρόμοιο ρατσιστικό και μισαλλόδοξο τόνο τα λόγια του ραββίνου Yaacov Perrin: " Ένα εκατομμύριο Άραβες δεν αξίζουν ούτε όσο ένα εβραϊκό νύχι." (NY Daily News, Feb. 28, 1994, σελ 6).
Χριστιανικά Μαργαριτάρια
«εξεγερώ τα τέκνα σου, Σιών επί τα τέκνα των Ελλήνων» («Ζαχαρίας», θ΄ 13-15)«Και εξολοθρεύσω Κρήτας» ( «Ιεζεκιήλ» κε΄ 16-17)«Προς τους εθνικούς μην πηγαίνετε και στην πόλη των Σαμαρειτών μην μπαίνετε, αλλά πηγαίνετε μάλλον στα χαμένα πρόβατα της γενεάς του Ισραήλ». («κατά Ματθαίο» ι΄5-6). Σημ. «Εθνικοί» ενν. Έλληνες.«μηδενί λαλούντες το λόγο ει μη μόνον Ιουδαίοις» «Πράξεις» ια΄19-20 και συνεχίζει: «Δεν το έκαναν αυτό φοβούμενοι τους ανθρώπους, αλλά το έκαναν τηρώντας το Νόμο». Η θεραπεία της κόρης μιας γυναίκας πού παρουσιάζεται ως «Ελληνίδα Συροφοινίκισσα στο γένος» («κατά Μάρκο» ζ΄ 26): «Κι εκείνος δεν της αποκρίθηκε ούτε μία λέξη. Και τότε οι μαθητές τον πλησίασαν και του είπαν διώξε την γιατί φωνάζει από πίσω μας. Κι εκείνος τους αποκρίθηκε: ‘Δεν είμαι σταλμένος παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου του Ισραήλ. Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιά’». (Η λέξη είναι «κυνάρια», δηλαδή μικρά σκυλιά) («κατά Ματθαίον» ιε΄26 και «κατά Μάρκο» ζ΄27-28). «Ναι, Κύριε» του απάντησε τότε ή γυναίκα, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχου­λα πού πέφτουν κάτω από το τραπέζι των κυρίων τους». Τότε μόνον ικανοποιήθηκε αυτός και «θεραπεύτηκε η κόρη της από την ώρα εκείνη».«Μέχρι και Έλληνες έβαλε μέσα στο ιερό και μόλυνε τον άγιο τούτο τόπο».(«Πράξεις» κα΄28-29).Απευθυνόμενος ο Ιησούς στην Παναγία: «Τι κοινό υπάρχει ανάμεσα σ’ εμένα και σ’ εσένα, γυναίκα;» («κατά Ματθαίο» ιβ΄46-50, «κατά Μάρκο» γ΄31-35 , «κατά Λουκά» η΄19-20).Ιησούς - G. Bush junior: «Όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου» («κατά Ματθαίο» ιβ΄30.«Φωτιά ήρθα να βάλω πάνω στη Γή και πόσο θα ήθελα να είχε ήδη ανάψει» («κατά Λουκά» ιβ΄49-50).«Νομίζετε ότι ήλθα για να επιβάλλω αναγκαστική ομόνοια μεταξύ των ανθρώπων; Κάθε άλλο. Σας βεβαιώνω, ότι ο ερχομός μου θα φέρει διαιρέσεις. Από τώρα και στο εξής μια οικογένεια με πέντε μέλη θα χωριστεί σε δύο παρατάξεις: Τρείς εναντίον δύο και δύο εναντίον τριών. Ο πατέρας θα είναι αντίθετος με τον γιο του κι ο γιος με τον πατέρα του. Η μάνα με την κόρη της. Η πεθερά με τη νύφη της κι η νύφη με την πεθερά της» Ιησούς («κατά Λουκά» ιβ΄51-53).« Μη νομίσετε ότι ήλθα να βάλω ειρήνη στη Γή. Δεν ήλθα να βάλω ειρήνη, αλλά μάχαιρα. Γιατί ήλθα για να διχάσω τον άνθρωπο από τον πατέρα του και την κόρη από τη μάνα και τη νύφη από την πεθερά της. » Ιησούς (Ματθ. ι΄ 34-38.)Εάν κάποιος έρχεται προς τα μένα και δεν μισεί τον πατέρα του και την μητέρα του και τη γυναίκα και τα παιδιά και τους αδελφούς και τις αδελφές, ακόμα και την ψυχή του, δεν γίνεται να είναι μαθητής μου» («κατά Λουκά» ιδ΄26). «Μην αγαπάτε τον κόσμο και ότι ανήκει στον κόσμο. Όποιος αγαπάει τον κόσμο δεν αγαπά τον Θεό». («Α΄επιστολή Ιωάννη» β΄15-16).‘Kύριε, να τους χτυπήσουμε με τα μαχαίρια;’ κι ένας απ’ αυτούς χτύπησε τον δούλο του αρχιερέα και του έκοψε το δεξί αυτί» («κατά Ματθαίο» κστ΄51, «κατά Μάρκο» ιδ΄47, «κατά Λουκά» κβ΄49-50, «κατά Ιωάννη» ιη΄10). [ Σημείωση: Το αυτί το κολλάει στη θέση του ο Ιησούς μόνο στον Λουκά (κβ΄51). Στα άλλα τρία Ευαγγέλια ο δυστυχής δούλος παραμένει χωρίς το δεξί του αυτί. «Σε τι αμάρτησε αυτός (αναρωτιέται ο Πορφύριος στο «κατά Χριστιανών» ΙΙΙ 20), αν το αφεντικό του τον διέταξε να πάρει μέρος στη σύλληψη του Ιησού;». ]«Όποιος έχει χρήματα ας τα πάρει. Το ίδιο κι αυτός που έχει σακίδιο. Όποιος δεν έχει, ας πουλήσει το πανωφόρι του (ιμάτιο) κι ας αγοράσει μαχαίρι» (Ιησούς «κατά Λουκά» κβ΄36-37). «Όσο για τους εχθρούς μου, αυτούς πού δεν με θέλησαν για βασιλιά τους, φέρτε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου» («κατά Λουκά» ιθ΄27). «Είναι δε εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορθάνοιχτο το στόμα τον Ισραήλ». Μέγας Βασίλειος «Patrologia Graeca» του αββά Migne.«Και ράξει ο Θεός τους επανισταμένους επί όρος Σιών επ’ αυτόν, και τους εχθρούς αυτού διασκεδάσει, Συρίαν αφ’ ηλίου ανατολών και τους Έλληνας αφ’ ηλίου δυσμών, τους κατεσθίοντας τον Ισραήλ όλω τω στόματι. Ράξειν ουν αυτούς επαγγέλλεται και καταβαλείν πάντας τους επανισταμένους τω όρει Σιών, και διασκεδάσειν αυτών την κατά της αληθείας ασεβή συμφωνίαν. Εισί δε οι εχθροί Σύροι και Έλληνες• οι μεν τα προς ανατολάς του ηλίου κατέχοντες, οι δε τα προς τας δυσμάς. Δια τούτο δε διασκεδασθήσονται, επειδή κατήσθιον όλω τω στόματι τον Ισραήλ.» (Μέγας Βασίλειος «Εnarratio in prophetam Ιsaiam», κεφ. 9, τμ. 230, γρ. 1-10.)«άχρις ου σφραγίσομεν τους δούλους του Θεού ημών επί των μετώπων αυτών. Και ήκουσα τον αριθμό των εσφραγισμένων’ εκατόν τεσσαράκοντα τέσσερις χιλιάδες εσφραγισμένοι εκ πάσης φυλής υιών Ισραήλ» (Αποκ. Ιωάννη Ζ’ 1 & 3-4). Σημ. υιών = όχι θυγατέρων, Ισραήλ = Ισραήλ.Μετά, ο Ιωάννης βλέπει «αμέτρητον όχλο πιστών εκ παντός έθνους και φυλών και λαών και γλωσσών». Σημ. ασφράγιστοι, εκτός των 144.000 Εβραίων υιών. Αναφέρονται μόνο μια φορά ενώ το 144.000 επαναλαμβάνεται. Η απλή λογική δίνει την απάντηση.Ο Ιωάννης βλέπει τώρα το αρνίον και τους 144.000 εσφραγισμένους (πού είναι τώρα ο «όχλος εκ παντός έθνους και φυλών και λαών και γλωσσών?» , επί το όρος Σιών, να οποίοι ψάλλουν «ωδήν καινήν», την οποία δε μπορεί να μάθει κανένας άλλος εκτός από αυτούς. Ο λόγος (ΙΔ’ 4-5); «Ούτοι εισιν οι μετά γυναικών ουκ εμολύνθησαν’ παρθένοι γαρ εισιν (όθεν συνάγεται ότι οι εκλεκτοί είναι αποκλειστικά άντρες – και μάλιστα παρθένοι!) Ούτοι εισιν οι ακολουθούντες το αρνίον όπου αν υπάγη. Ούτοι ηγοράσθησαν από των ανθρώπων απαρχή τω Θεώ και το αρνίω’ και ουχ ευρέθη ψεύδος εν τω στόματι αυτών’ άμωμοι γαρ εισιν».Α΄ Πετρ., β΄ 13-14: « Υποτάγητε ουν πάση ανθρωπίνη κτίσει δια τον Κυριον, είτε βασιλεί, ως υπερέχοντι, είτε ηγεμόσιν». Α΄ Κορ., ιδ΄ 34-35: «Αι γυναίκες υμών εν ταις εκκλησίαις σιγάτωσαν· ου γαρ επιτέτραπται αυταίς λαλείν. αλλ ὑποτάσσεσθαι, καθώς και ο νόμος λέγει. Ει δε τι μαθείν θέλουσιν, εν οίκω τους ιδίους άνδρας επερωτάτωσαν· αισχρόν γαρ εστι γυναιξίν εν εκκλησία λαλείν».

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΓΑΜΟΥ :

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΥΜΦΕΥΘΗ (ΠΑΝΤΡΕΥΘΗ)* ΣΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥΣ ΝΑΟΥΣ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΛΙΑ ΤΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2000 ΕΤΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΓΑΜΟ, ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΕ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ Ο ΠΑΠΠΑΣ "ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ", ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟΝΥΜΦΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΝΑ ΕΧΗ "ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ Η ΣΑΡΡΑ ΚΑΙ Ο ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ Η ΡΕΒΕΚΚΑ".ΚΑΙ ΟΤΕ ΕΙΣΗΛΘΕΝ Ο ΑΒΡΑΑΜ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟΝ, ΕΙΔΟΝ ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΤΙ ΗΤΟ ΩΡΑΙΑ ΣΦΟΔΡΑ... ΕΛΗΦΘΗ Η ΓΥΝΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ. ΤΟΝ ΔΕ ΑΒΡΑΑΜ ΜΕΤΕΧΕΙΡΙΣΘΗΣΑΝ ΚΑΛΩΣ ΔΙ' ΑΥΤΗΝ. ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΚΑΙ ΒΟΑΣ, ΚΑΙ ΟΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΔΟΥΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΔΟΥΛΑΣ, ΚΑΙ ΟΝΟΥΣ ΘΗΛΥΚΑΣ, ΚΑΙ ΚΑΜΗΛΟΥΣ... ΑΝΕΒΗ ΔΕ Ο ΑΒΡΑΑΜ ΕΞ ΑΙΓΥΠΤΟΥ, ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΗ ΑΥΤΟΥ, ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΣΑ ΕΙΧΕ, ΠΡΟΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΑΝ. ΚΑΙ Ο ΑΒΡΑΑΜ ΗΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΣΦΟΔΡΑ (ΠΑΛΗΑ ΜΟΥ ΕΒΡΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ... ΚΟΣΚΙΝΟ) ΕΙΣ ΚΤΗΝΗ, ΕΙΣ ΑΡΓΥΡΙΟΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΧΡΥΣΙΟΝ.- ΓΕΝΕΣΙΣ ΙΒ' 16, ΙΓ' 2ΚΑΙ ΕΚΙΝΗΣΕΝ ΕΚΕΙΘΕΝ Ο ΑΒΡΑΑΜ... ΚΑΙ ΠΑΡΩΚΗΣΕΝ ΕΝ ΓΕΡΑΡΟΙΣ. ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΑΒΡΑΑΜ ΠΕΡΙ ΣΑΡΡΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕ Ο ΑΒΙΜΕΛΕΧ, ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΩΝ ΓΕΡΑΡΩΝ, ΚΑΙ ΕΛΑΒΕΝ ΤΗΝ ΣΑΡΡΑΝ... ΚΑΙ ΕΛΑΒΕΝ Ο ΑΒΙΜΕΛΕΧ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΚΑΙ ΒΟΑΣ, ΚΑΙ ΔΟΥΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΔΟΥΛΑΣ, ΚΑΙ ΕΔΩΚΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ, ΚΑΙ ΑΠΕΔΩΚΕ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΣΑΡΡΑΝ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑΝ ΑΥΤΟΥ... ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΑΡΡΑΝ ΕΙΠΕΝ, ΙΔΟΥ ΕΔΩΚΑ ΧΙΛΙΑ ΑΡΓΥΡΙΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΣΟΥ...- ΓΕΝΕΣΙΣ Κ' 14... ΚΑΙ ΥΠΗΓΕΝ Ο ΙΣΑΑΚ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΒΙΜΕΛΕΧ (ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ) ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΩΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΩΝ, ΕΙΣ ΓΕΡΑΡΑ... ΚΑΙ ΚΑΤΩΚΗΣΕΝ Ο ΙΣΑΑΚ ΕΝ ΓΕΡΑΡΟΙΣ. ΗΡΩΤΗΣΑΝ ΔΕ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ. ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ... ΔΙΑ ΤΗΝ ΡΕΒΕΚΚΑΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΟ ΩΡΑΙΑ ΤΗΝ ΟΨΙΝ... ΚΑΙ ΕΜΕΓΑΛΥΝΕΤΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΚΑΙ ΕΠΡΟΧΩΡΕΙ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟΣ, ΕΩΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕΓΑΣ ΣΦΟΔΡΑ. ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕΝ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΚΑΙ ΒΟΑΣ, ΚΑΙ ΔΟΥΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ...- ΓΕΝΕΣΙΣ ΚΣΤ' 6-14ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΣΟ Ο ΑΒΡΑΑΜ, Ο ΓΕΝΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΦΥΛΗΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΑΥΤΟΥ ΙΣΑΑΚ, ΠΑΣΑΡΑΝ ΣΤΕΓΝΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΑΡΡΑ ΚΑΙ ΡΕΒΕΚΚΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΕΣ ΤΟΥΣ (!!!), ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΘΩΣ ΕΦΟΒΟΥΝΤΟ ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ "ΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΦΑΓΗ" ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΕΛΑΜΒΑΝΑΝ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ (ΖΩΑ, ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΑΣΗΜΙ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η "ΓΕΝΕΣΙ") ΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΡΝΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟΥΣ.ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΣ ΑΒΙΜΕΛΕΧ, ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΡΕΒΕΚΚΑΣ, ΕΙΠΕ: ... ΙΔΟΥ, ΒΕΒΑΙΩΣ ΓΥΝΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ. ΔΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΠΑΣ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ; ... ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΑΒΙΜΕΛΕΧ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΚΑΜΕΣ ΕΙΣ ΗΜΑΣ... ΗΘΕΛΕΣ ΦΕΡΕΙΝ ΕΦ' ΗΜΑΣ ΑΝΟΜΙΑΝ.... ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΣ! ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΑΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ! ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ:* Ο ΑΝΔΡΑΣ ΝΥΜΦΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΑΝΔΡΕΥΕΤΑΙ (ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ), ΗΤΟΙ ΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΙΝΟΣ ΑΝΔΡΟΣ

ΑΦΟΥ EΒΓΑΛΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΧΗΡΕIΑΣ ΤΗΣ (ΕΝΝ. Η ΘΑΜΑΡ), ΕΣΚΕΠAΣΘΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΤΥΛIΧΘΗ ΜΕ EΝΑ ΚAΛΥΜΜΑ ΚΑΙ ΕΚAΘΙΣΕ ΣΤΗΝ ΔIΟΔΟ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΘΑΜΝA. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕIΔΕ Ο ΙΟΥΔΑΣ, ΤΗΝ ΠEΡΑΣΕ ΓΙΑ ΠΟΡΝΗ. ΚΑΙ ΚΑΤA ΤΗΝ ΟΔΟ, ΕΣΤΡAΦΗ ΣΕ ΑΥΤHΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕIΠΕ: AΣΕ ΜΕ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΝΑ ΕΙΣEΛΘΩ ΜEΣΑ ΣΟΥ. ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΝΩΡΙΖΕ ΟΤΙ HΤΑΝ Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ. ΑΥΤH ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΛEΕΙ: ΤΙ ΘEΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣEΛΘΗΣ ΜEΣΑ ΜΟΥ; ΚΙ ΕΚΕIΝΟΣ ΕIΠΕ: ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕIΛΩ ΕΡIΦΙΟ ΑΙΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟIΜΝΙΟ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΕΚΕIΝΗ ΕIΠΕ: ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΗΣ EΝΑ ΕΝEΧΥΡΟ, ΜEΧΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕIΛΗΣ ΑΥΤΟ. Ο ΔΕ ΕIΠΕ: ΤΙ ΕΝEΧΥΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ; ΚΑΙ ΕΚΕIΝΗ ΕIΠΕ: ΤΟ ΔΑΚΤΥΛIΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΔEΡΑΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΒΔI ΠΟΥ ΚΡΑΤAΣ ΣΤΟ ΧEΡΙ. ΚΑΙ ΕΚΕIΝΟΣ ΤΑ EΔΩΣΕ ΑΥΤA ΣΕ ΕΚΕIΝΗΝ ΚΑΙ ΕΙΣHΛΘΕ ΜEΣΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝEΛΑΒΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ. - ΓEΝΕΣΙΣ 38.14-19. ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ : ΟΤΑΝ ΠΑΝΤΡΕΥΩΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΛΕEI Ο ΠΑΠΑΣ ΤΟ "ΑΡΡΑΒΩΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ", ΠΕΡΝΑ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΕΡΑ ΣΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΗΣ ΝΥΦΗΣ, ΚΑΙ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΝΑ ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΛΛΟΥΣΑ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ "ΝΑ ΛΑΜΠΗ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΗΣ ΘΑΜΑΡ".

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Τι άλλο είναι η γυναίκα παρά ένας εχθρός της φιλίας, μια αναπόφευκτη τιμωρία, ένα αναγκαίο κακό, ένας φυσικός πειρασμός, ένας επιθυμητός όλεθρος, ένας οικιακός κίνδυνος, μια ευχάριστη καταστροφή, ένα κακό της φύσεως ζωγραφισμένο με όμορφα χρώματα;»
Προς Ά Τιμόθεον κεφάλαιο 2 στοίχοι 11 - 15.ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΓΑΜΟΥ 2
Η γυναίκα στη σύναξη πρέπει να ακούει και να μαθαίνει σιωπηλή και με πλήρη υποταγή.Δεν επιτρέπω σε γυναίκα να διδάσκει στην εκκλησία ούτε να κάνει τον αφέντη στον άντρα,αλλά να μένει σιωπηλή.Γιατί ο Αδάμ πλάστηκε πρώτος και ύστερα η Εύα και αυτός που απατήθηκε δεν ήταν ο Αδάμ, αλλά η γυναίκα εξαπατήθηκε καιέπεσε στην παράβαση.Θα σωθεί όμως με την τεκνογονεία αρκεί οι γυναίκες να μείνουν στην πίστη και στην αγάπη και στην άγια ζωήκαι να έχουν κοσμιότητα.>>

Οι μη μολυνθέντες με Γυναίκα Αποκάλ. 14.4Και το καλύτερο:Είναι καλό ο άνθρωπος να μην αγγίζει γυναίκα Κορινθίους Α' 7:1Α’ Τιμόθεον επιστολή 2:11-15Η γυναίκα ας μαθαίνει μέσα σε ησυχία με κάθε υποταγή• σε γυναίκα, όμως, δεν επιτρέπω να διδάσκει ούτε να αυθεντεύει επάνω στον άνδρα, αλλά να ησυχάζει.Μόλις το 1545 μ.Χ., στη Σύνοδο του Τρέντο η Καθολική Εκκλησία αποδέχτηκε ότι οι γυναίκες έχουν ψυχή.Βοήθιος «Η γυναίκα είναι ένας ναός κτισμένος πάνω σε ένα υπόνομοΧρυσόστομος: «Η γυνή άπαξ ωμίλησε και το παν κατέστρεψε»)Αυγουστίνος «Οι γυναίκες δεν πρέπει να έχουν απολύτως καμιά διαφώτιση ή παιδεία. Αλλά πραγματικά πρέπει να απομονώνονται γιατί είναι η αιτία των μισητών και ακουσίων στύσεων στους αγίους άνδρες.» Λούθηρος «Αν μια γυναίκα πεθάνει από τις πολλές γέννες δεν πειράζει. Άστε την να πεθάνει. Γι’ αυτό άλλωστε πλάστηκε.»Προς Κορινθίους Α 14:34-35 Οι γυναίκες σας ας σιωπούν μέσα στις εκκλησίες• επειδή, δεν είναι επιτρεπτό σ' αυτές να μιλάνε, αλλά να υποτάσσονται, όπως λέει και ο νόμος. Αλλά, αν θέλουν να μάθουν κάτι, ας ρωτούν τούς άνδρες τους στο σπίτι• επειδή, είναι αισχρό σε γυναίκες να μιλάνε μέσα σε εκκλησία.Προς Εφεσίους, 5:22 Οι γυναίκες, υποτάσσεστε στους άνδρες σας, όπως στον Κύριο•Προς Τιμόθεο Α 2:11-15 Η γυναίκα ας μαθαίνει μέσα σε ησυχία με κάθε υποταγή• σε γυναίκα, όμως, δεν επιτρέπω να διδάσκει ούτε να αυθεντεύει επάνω στον άνδρα, αλλά να ησυχάζει. Επειδή, ο Αδάμ πλάστηκε πρώτος, έπειτα η Εύα. Και ο Αδάμ δεν απατήθηκε• αλλά, η γυναίκα, αφού εξαπατήθηκε, διέπραξε παράβαση• όμως, θα σωθεί διαμέσου τής τεκνογονίας, αν μείνουν στην πίστη και αγάπη και αγιασμό με σωφροσύνη.Διαζύγιο με ένα απλό γράμμα. Βδέλυγμα η χωρισμένη αν ξαναχωρίσει ή χηρέψει: Δευτερονόμιον 24:1-4 1. ΟΤΑΝ κάποιος πάρει γυναίκα, και νυμφευθεί μαζί της, και συμβεί να μη βρει χάρη στα μάτια του, επειδή βρήκε σ' αυτήν κάποιο άσχημο πράγμα, τότε ας γράψει σ' αυτήν γράμμα διαζυγίου, και ας το δώσει στο χέρι της, και ας τη διώξει από το σπίτι του. Και αφού αναχωρήσει από το σπίτι του, μπορεί να πάει και να συζευχθεί με άλλον άνδρα. Και αν ο δεύτερος άνδρας της τη μισήσει, και γράψει σ' αυτή γράμμα διαζυγίου, και το δώσει στο χέρι της, και τη διώξει από το σπίτι του ή αν πεθάνει ο δεύτερος άνδρας, που την πήρε για γυναίκα του, ο πρώτος της άνδρας, που την έδιωξε, δεν μπορεί να την ξαναπάρει στον εαυτό του για γυναίκα, αφού μολύνθηκε• επειδή, είναι βδέλυγμα μπροστά στον Κύριο• και δεν θα επιφέρεις αμαρτία στη γη, στην οποία ο Κύριος ο Θεός σου δίνει σε σένα ως κληρονομιά.Ο ίδιος ο Ιησούς δεν επέλεξε καμία γυναίκα για απόστολο, ούτε καν τη μητέρα του.Οι Απόστολοι συνεχίζοντας το παράδειγμα του, ουδέποτε χειροτόνησαν γυναίκα.Ο μόνος ρόλος που επεφύλασσαν για τη γυναίκα ήταν εκείνος του χρηματοδότη: πχ το Υπερώο της Σιών, ένα ιδιωτικό διώροφο σπίτι, που μεταμορφώθηκε σε χώρο συναθροίσεων ανήκε σε πλούσια γυναίκα, τη Μαρία, μητέρα του Ευαγγελιστή Μάρκου.Κολοσσαείς 3:18 Οι γυναίκες, υποτάσσεστε στους άνδρες σας, όπως αρμόζει εν Κυρίω.Υπάρχει φυσικά και η ενάρετη γυναίκα: είναι αυτή που ποτέ δεν δείχνει το πρόσωπο της σε ξένο Ιωάννης Μόσχος «Λειμών», κεφάλαιο 78Από γυναικός αρχή αμαρτίας καί δι’ αυτήν αποθνήσκομεν πάντεςΣοφία Σειράχ 25:24Δευτερονόμιον 25 5 Εάν συγκατοικώσιν αδελφοί, και αποθάνη εις εξ αυτών και δεν έχη τέκνα, η γυνή του αποθανόντος δεν θέλει υπανδρευθή με ξένον• ο αδελφός του ανδρός αυτής θέλει εισέλθει προς αυτήν, και θέλει λάβει αυτήν εις εαυτόν γυναίκα και εκπληρώσει το χρέος του ανδραδέλφου εις αυτήν. Δευτερονόμιον 25 7 Εάν δε ο άνθρωπος δεν ευαρεστήται να λάβη την γυναίκα του αδελφού αυτού, τότε η γυνή του αδελφού αυτού ας αναβή εις την πύλην προς τους πρεσβυτέρους και ας είπη, Ο αδελφός του ανδρός μου αρνείται να αναστήση το όνομα του αδελφού αυτού εν τω Ισραήλ• δεν θέλει να εκπληρώση εις εμέ το χρέος του ανδραδέλφου. Δευτερονόμιον 25 9 τότε η γυνή του αδελφού αυτού θέλει ελθεί προς αυτόν ενώπιον των πρεσβυτέρων, και θέλει λύσει το υπόδημα αυτού από του ποδός αυτού και εμπτύσει εις το πρόσωπον αυτού, και αποκριθείσα θέλει ειπεί, Ούτω θέλει γίνεσθαι εις τον άνθρωπον, όστις δεν θέλει να οικοδομήση τον οίκον του αδελφού αυτού. Δευτερονόμιον 25 11 Εάν άνθρωποι μάχωνται προς αλλήλους, και η γυνή του ενός πλησιάση διά να ελευθερώση τον άνδρα αυτής εκ της χειρός του τύπτοντος αυτόν, και εκτείνασα την χείρα αυτής πιάση αυτόν από των κρυφίων αυτού, τότε θέλεις αποκόψει την χείρα αυτής•Αριθμοί 27 Και αφού ποτίση αυτήν το ύδωρ τότε θέλει συμβή ώστε, αν ήναι μεμολυσμένη και ηδίκησε τον άνδρα αυτής, θέλει εισέλθει εις αυτήν το ύδωρ, το φέρον την κατάραν, διά πικρίαν, και η κοιλία αυτής θέλει πρησθή και ο μηρός αυτής θέλει σαπή και θέλει είσθαι η γυνή κατάρα εν μέσω του λαού αυτής.28 Εάν όμως δεν ήναι μεμολυσμένη η γυνή αλλά καθαρά, τότε θέλει μείνει αβλαβής, και θέλει συλλάβει σπέρμα.29 Ούτος είναι ο νόμος της ζηλοτυπίας, όταν γυνή τις παραδρομήση, δεχομένη άλλον αντί του ανδρός αυτής και μολυνθή•Μάρκος 10 12 και εάν γυνή χωρισθή τον άνδρα αυτής και συζευχθή με άλλον, μοιχεύεται. Α.Κορινθίους 11 6 Επειδή αν δεν καλύπτηται η γυνή, ας κουρεύση και τα μαλλία αυτής• αλλ' εάν ήναι αισχρόν εις γυναίκα να κουρεύη τα μαλλία αυτής ή να ξυρίζηται, ας καλύπτηται.

2 σχόλια:

  1. Παρ'ότι διατηρώ ορισμένες επιφυλάξεις ως προς την ακρίβεια των παραπομπών σας δεδομένου ότι δεν έχω διαβάσει το ταλμούδ , βρήκα ενδιαφέρον το άρθρο σας και πήρα το θάρρος να το αναδημοσιεύσω εδώ:

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000199254374&v=wall&story_fbid=119114164782592#!/group.php?gid=85656417484&ref=ts

    Επίσης, θέλω να πιστεύω ότι η έχθρα μεταξύ ελλήνων και εβραίων αφορά στους ελληνιστικούς και ρωμαικούς χρόνους και όχι στο σήμερα και γι' αυτό απογοητεύομαι πολύ όταν στην χώρα μου βλέπω να αναπτύσσεται ρητορική μίσους εναντίον τους , όπως και εναντίον κάθε άλλου λαού.

    Πολύ ενδιαφέρουσα η προσπάθειά σας, Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνω με καποιον που λεει πως του αρεσει η σειρα,συμφωνω και με καποιον που λεει οτι δεν του αρεσε.Υπαρχει ομως ενα θεμα.Αν θελουμε να κανουμε μια κριτικη για το λοστ,θα πρεπει να δουμε τα αντικειμενικα αξιολογικα κριτηρια.Υπαρχουν(και ειναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ)ανθρωποι,που εξαιτιας του οτι δεν μπορουν να δουν την αληθεια και να δουν να καταρρεει ολο το "οικοδομημα"που εχουν φτιαξει με το συναισθημα τους για ενα θεμα,(στην περιπτωση ειναι το λοστ),προβαινουν σε θεοποιηση καταστασεων,βαφτιζοντας αυτο που δεν ειναι κατανοητο ως κατι ανωτερο που εξηγηται μονο απο βαθυστοχαστες αναλυσεις.Προσωπικα ειδα οτι το λοστ σχεδον καταντησε σαν θρησκεια,που οι φανατικοι της δεν μπαινουν στην διαδικασια να αξιολογησουν αντικειμενικα το θεμα,αλλα ο,τι δεν καταλαβαινουν το αποδεχονται ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ χωρις καμια διαθεση επικρισης και ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ!!!!Αυτη η κατασταση φανηκε και στην ψηφοφορια του συγκεκριμενου ιστολογιου ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ -ΚΑΚΟ- ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ!!!!!.Εν τελει ειναι υγεια για εναν ανθρωπο να αντιδρασει προς την ακρατη αυθαιρεσια της σειρας και να πει οτι δεν υπαρχει καποιο σοβαρο σεναριακο υποβαθρο,οταν ολο το θεμα ειναι ενα παιχνιδι καποιων "θεων",οι οποιοι θεοι εκαναν λαθος τελικα και μαλιστα πεθαινουν τοσο ευκολα με εναν μαχαιρι(τζεικομπ)η' ξαναγιναν ανθρωποι και πεθαναν με μια μπουνια(μαυρος καπνος-λοκ).
    Το λοστ μας κερδισε γιατι περειμεναμε απαντησεις σε ολα αυτα που βλεπαμε.Αν γνωριζαμε απτην αρχη οτι ειναι ενα παραμυθακι χωρις καμια διαθεση στοιχειωδων λογικων συνειρμων,τοτε το πρισμα θα ηταν διαφορετικο.Ολοι μας περιμεναμε απαντησεις και γι αυτο καποιοι ενω κουραστηκαν συνεχιζαν να το βλεπουν.Τελικα,εκλεισε τοσο αποτομα και τοσο αυθαιρετα,που επιφερει τοσο απογοητευση ετσι ωστε καποιοι που αρνουνται να δουν την αληθεια προβαινουν σε θεωριες πως για τον καθε εναν ειναι διαφορετικο και πως εκφραζεται μεσα απο την καθε προσωπικοτητα κ.τ.λ.
    Το λοστ δυδτυχως ειναι η πεμπτουσια της αυθαιρεσιας και της φτηνης σεναριακης προσπαθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή