υμπατριωτες για σας δεν εχει καμια χρησιμοτητα η καταγωγη σας απο τον Ηρακλη αν δεν κανετε εκεινα για τα οποια αναδειχτηκε εκεινος ο πιο ενδοξος και ο πιο ευγενης." ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΣΩΚΡΑΤΗΣ-Η ΕΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ..


Το πιο σημαντικο πραγμα ειναι να προσδιορισουμε την διαφορα του Ελληνικου τροπου σκεψης και αντιληψης απο τους λοιπους.Δυο κυρια αντιδιαμετρικα αντιθετα πνευματικα ρευματα υπαρχουν και αυτα εκφραζονται απο δυο λαους,τους εβραιους και τους Ελληνες.Και ξανατονιζω πως οι εβραιοι και οι Ελληνες εχουν κατι κοινο!Και των δυο τεκμηριο της εθνικοτητας τους ειναι μια συγκεκριμενη πνευματικοτητα(Μαλιστα για να ακριβολογουμε εβραιος ειναι θρησκευμα).Μεσα απο τον Σωκρατη μπορουμε να διακρινουμε την Ελληνικη αντιληπτικοτητα.Δεν επηρεασε ο Σωκρατης την Ελληνικη σκεψη,αλλα αυτος επηρεαστηκε απο τις συνθηκες που ζουσε στην Ελλαδα και ετσι γραφοντας ο Πλατων διαλογους του δασκαλου του μας εμειναν τα δεδομενα αυτα.Και πλην διαφορων στις αντιληψεις μεταξυ των φιλοσοφων και ποιητων και ολους τους αλλους,εντοπιζουμε σε ολους τους Ελληνες καποιες κοινες θεσεις και μια συγκεκριμενη πνευματικοτητα.Αυτο θα προσεγγισουμε εδω..
Οταν ο Σωκρατης ελεγε ενα μονο γνωριζω οτι δεν γνωριζω τιποτα,ηταν ακριβολογος και αυτη η κουβεντα του δεν ηταν κουβεντα ταπεινοφροσυνης ουτε γλυκερης σιγουριας.Η προταση του Σωκρατη ηταν προταση ορθολογιστικη και γεωμετρικη.Ο Σωκρατης μαζι με τους συνομιλητες του σε καθε διαλογο προσπαθουσε να ορισει μονο μια ενοια και ποτε δυο η' περισσοτερες.
Ο ορισμος μιας εννοιας ειναι το πιο δυσκολο εργο του ανθρωπινου μυαλου.Με τους Ελληνες και πιο συγκεκριμενα με τον Σωκρατη που δοκιμασε να ορισει τις εννοιες,ουσιαστικα αρχιζει η επιστημη(επισταμαι=γνωριζω)στην ανθρωπινη ιστορια!
Επειδη ειναι ατερμονα δυσκολος ο ορισμος της καθε εννοιας,οι συζητητες ηταν απαραιτητο να εχουν περισση αγαπη μεταξυ τους,να εχουν ειλικρινεια και εντιμοτητα προκειμενου να μην σφαχτουν μεταξυ τους.Αυτη η περισσεια αγαπη ειναι ο Πλατωνικος ερωτας,μια εννοια που εχει σκοπιμα παρεξηγηθει..Αντι μιας ευγενικης,εναρετης,ανδροπρεπης και ηθικης σχεσης μεταξυ διδασκαλου και διδασκομενου,εμπειρου και απειρου,γνωστη και αμαθους,τα σημερινα βδελυγματα της φυσης βαφτιζουν σαρκικη και ομοφυλοφιλικη την παραπανω εννοια!Αυτην την κοινωνικα και ηθικα ελενχομενη διδακτικη σχεση μεταξυ ενος γνωστη,ωριμου ανδρα και ενος νεανισκου,οι ανθελληνες την βαφτιζουν με εννοιες που οι Ελληνες τοτε καταδιωκαν με προσβλητικοτατες λεξεις οπως κιναιδος,θηλυδριας,καταπυγων,ευρυπρωκτος κ.α..
Ολοι σχεδον οι διαλογοι του Πλατωνα δεν τελειωνουν!Δεν καταληγουν καπου επειδη οι συνομιλητες αδυνατουν εν τελει να ορισουν μια εννοια στην απολυτη ακριβεια της.Διοτι ο ορισμος καθε εννοιας ειναι ενας.Και για να ορισεις αυτην την εννοια πρεπει να την περιγραψεις με τοσες και εκεινες τις λεξεις,ωστε να μην μπορεις να προσθεσεις ουτε μια λεξη,να μην μπορεις να αφαιρεσεις ουτε μια λεξη,και να μην μπορεις να αλλαξεις ουτε μια επισης!Αυτη ειναι η συλλογιστικη των Ελληνων,η επαγωγικη μεθοδος.Και η διαλεκτικη μεθοδος αυτη ειναι μαθηματικα και ακομα πιο δυσκολα!Γιατι δεν εχουμε να κανουμε με αριθμους και σχηματα αλλα με εννοιες!!
Αυτο βεβαια μαζι με την ευεγερσια μας εφερε και την συμφορα!Χαριζοντας με την επιστημη την χαρα των ανθρωπων εδωσε και την τιμωρια,τα δυσαρεστα του "πολιτισμου".Απο την μια την πενικυλλινη και το διαδικτυο και απο την αλλη πυρηνικες βομβες.Αυτος ηταν προφανως και ο λογος που Νιτσε ονομασε τον Σωκρατη φονεα της αττικης τραγωδιας,διοτι η αττικη τραγωδια ειναι η ευγενικοτερη κατακτηση του ανθρωπου και ειναι μια οδηγια για εναν τροπο ζωης του ανθρωπου στα πλασια της τροχιας του αθανατου ρυθμου της φυσης.Ο ρυθμος της φυσης ειναι αθανατος γιατι δεν εχει μεσα την ανοησια,την αδικια,την τυχαιοτητα,το εγωισμο και την τυφλα που εχει ο ρυθμος των κοινωνιων και της ιστοριας!
Κατω λοιπον απο την αμειλικτη μεθοδο της επαγωγικης μεθοδου,ο Σωκρατης εφερνε τους συνομιλητες του να παραδεχτουν πως ενω νομιζαν στην αρχη οτι ξερουν,τελικα δεν γνωριζαν τιποτα!Εσεις πιστευατε λεγει ο Σωκρατης οτι γνωριζετε την εννοια και η συζητηση εδειξε οτι δεν γνωριζατε.Ουτε την γνωριζετε δηλαδη ουτε γνωριζατε οτι δεν την γνωριζατε.Εγω αντιθετως γνωριζα οτι δεν γνωριζα και μ'αυτο γνωριζω ενα πραγμα ..οτι δεν ξερω τιποτα!
Με τροπο γεωμετρικο,για ολους δηλαδη υποχρεωτικο σε παραδοχη,κερδηθηκε η πιο μεγαλη προταση που ξεχωρισε τον ανθρωπο απο το ζωο!!..Εν οιδα οτι ουδεν οιδα..Μια προταση που εκφραζει την γνωση της απογνωσης και οι λοιποι την βαφτισαν σωκρατικη ειρωνια,καθε αλλο ομως..
Μια φορα ο Φιλιππος περασε να δει τι μαθημα κανει ο Αριστοτελης(μαθητης του Πλατωνα) στα παιδια της Μακεδονιας.Μολις λοιπον τον ειδε,ρωτησε τον Αριστοτελη αν τους μαθαινει μαθηματικα.Εκεινος απαντησε αρνητικα.Τον ρωτησε αν τους μαθαινει γραφη.Τοτε παλι του απαντησε αρνητικα.Υστερα τον ρωτησε αν τους μαθαινει φυσικη και παλι ο Αριστοτελη του απαντησε αρνητικα.Τοτε,τον ρωτησε.τι τους μαθαινεις?Εκεινος απαντησε:"ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ!!!"(ακριβως αντιστροφα με το υπαρχον παιδαγωγικο συστημα σημερα δηλαδη)Να υπενθυμισω οτι ο λαος της Μακεδονιας ηταν απλοι βοσκοι και με την μελετη της Ελληνικης παιδειας σε λιγα χρονια κατεκτησαν ολο τον κοσμο!(Ισως γινεται κατανοητο γιατι δεν βολευει η Ελληνικη παιδεια!)
Ετσι λοιπον,ο Πλατων στους διαλογους του Σωκρατη,απαιτει λιαν προσεκτικον και ευφυη αναγνωστη.Δεν επιθυμει να μας εκθεσει διδασκαλικως τα συμπερασματα του,αρκειται να μας απομακρυνει απο την πλανη, να μας παρασχει τα μεσα να διεισδυσουμε στην αναζητηση των εννοιων και επειτα μας εγκαταλειπει,ινα δια των ιδιων δυναμεων να φθασουμε στην οποια αληθεια!!Δεν περνουμε ετοιμες γνωσεις στον Πλατωνα,αλλα μαθαινουμε με ποιον τροπο θα φτασουμε σε αυτες!!
Αν λοιπον πιστευετε πως γνωριζετε πραγματα και θεματα,παρτε καποιον διαλογο του Πλατωνα,αφου ουσιαστικα ο συνομιλητης ειστε εσεις οι ιδιοι εκει μεσα,και θα καταλαβαιτε ποσο πλανασθαι και ποσο εν τελει θα προοδευσετε στον τροπο που σκεφτεσθε...

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Ο ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ..


Θελω να περασω καποιες αποψεις απο αυτον τον αντρα προκειμενου να τονισω ακομη μια φορα πως καθε πολιτευμα μπορει να ειναι καλο η' κακο αναλογα με αυτους που το εκπροσωπουν και διοτι μερικες πληροφοριες ειναι επισταμενα αγνωστες στην κοινωνια.Σκευτητε και κρινετε λογια δικτατορα(μιας και αυτες τις μερες η Τσεχια και η Τσεχοσλοβακια την 17 Νοεμβρη συγκεκριμενα,γιορταζουν την απελευθερωση απο τον κομμουνισμο,και η Ελλαδα(!)την απελευθερωση απο την δικτατορια...)και καντε την δικια σας κριτικη.Νομιζω ειναι επικαιρα αυτα που θα γραφτουν γιατι σημερα(και ξεκιναει απο τα σχολεια το καταντημα αυτο) χανουμε ολοενα την πολιτικη ευθυκρισια μας και αδυνατουμε να αξιολογησουμε πολιτικους και πολιτικες...
Σημερα εξιδανικευευονται και εξουσιαζουν ανθρωποι που θα μετατρεπαν την Ελλαδα σε μια μπολσεβικικη επαρχια αν τους δινοταν η ευκαιρια και κατασπιλωνονται ανθρωποι που προσπαθησαν για την πατριδα μας...Μακαρι πραγματικα σημερα να βρεθουν πολιτικοι που θα ενεργουν με αρετη και οχι επιχειρηματικα-ωφελιμιστικα.Τα ιδεωδη των Ελληνων παραμενουν διαχρονικα και οποιος τα πρεσβευει θα ειναι καρποφορος για την πατριδα ..

...Ο ίδιος ο πρέσβης της Ιταλίας Εμμανουέλλε Γκράτσι, από το βιβλίο του «Η αρχή του τέλους - η επιχείρηση κατά της Ελλάδος» γράφει για τη μεγάλη εκείνη στιγμή της Ελληνικής Ιστορίας οπυ της ζητηθηκε της Ελλαδος η υποδουλωση της απο την Ιταλια:

«Μόλις καθίσαμε, και επειδή η ώρα ήταν λίγα λεπτά μετά τις 3, του είπα αμέσως ότι η Κυβέρνησίς μου, μου είχε αναθέσει να το εγχειρίσω προσωπικά ένα κείμενο, που δεν ήτο τίποτε άλλο, παρά το τελεσίγραφον της Ιταλίας προς την Ελλάδα, με το οποίον η Ιταλική Κυβέρνηση απαιτούσε την ελεύθερη διέλευση των στρατευμάτων της στον Ελληνικό χώρο, από τις 6 π.μ. της 28/10/1940. Ο Μεταξάς άρχισε να το διαβάζει. Μέσα από τα γυαλιά του, έβλεπα τα μάτια του να βουρκώνουν. Όταν τελείωσε την ανάγνωση με κοίταξε κατά πρόσωπο, και με φωνή λυπημένη αλλά σταθερή μου είπε: «Alors, c'est la guerre» (Λοιπόν, έχουμε πόλεμο).»

Στην συνάντηση αυτή, κατά την θυγατέρα του Μεταξά, ακολούθησε και η εξής στιχομυθία που ο Γκράτσι δεν την αναφέρει:

  • Γκράτσι: «Pas nécessaire, mon excellence» (όχι απαραίτητα εξοχότατε)
  • Μεταξάς: «Non, c'est nécessaire» (όχι, είναι απαραίτητο)
Διαγγελμα Μεταξα
Προς τον ελληνικόν λαόν,

Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της. Μολονότι επεδείξαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην, προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημας το δικαίωμα να ζώμεν ως ελεύθεροι Έλληνες μου εζήτησεν σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν, την παράδοσιν τμημάτων του εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της. θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρέσβυν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ' εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.

Έλληνες,

τώρα θα αποδείξωμεν εάν είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας, την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος ας εγερθή σύσσωμον, αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά σας, και τα ιεράς μας παραδόσεις.

Νυν υπέρ πάντων ο αγών

Ο Πρόεδρος της Κυβερνήσεως

Ιωάννης Μεταξάς


Ομολογώ ότι εμπρός εις την φοβεράν ευθύνην της αναμίξεως της Ελλάδος εις τέτοιον μάλιστα πόλεμον, έκρινα πώς καθήκον μου ήτο να δω εάν θα ήτο δυνατόν να προφυλάξω τοv τόπον από αυτόν έστω και δια παντός τρόπου, ο οποίος όμως θα συμβιβάζετο με τα γενικώτερα συμφέροντα του Έθνους. Εις σχετικάς βολιδοσκοπήσεις προς την κατευθυνσιν τον Άξονος μου έδόθη να εννοήσω σαφώς ότι μόνη λύσις θα μπορουσε να είναι μία εκουσία προσχώρησιν της Ελλάδος εις την "Νέαν Τάξιν" . Προσχώρησις που θα εγένετο όλως ευχαρίστως δεκτή από τον Χίτλερ "ως εραστήν του Ελληνικού πνεύματος".

Συγχρόνως όμως μου εδόθη να εννοήσω ότι η ένταξις εις την Νέαν Τάξιν προϋποθέτει προκαταρκτικήν άρσιν όλων των παλαιών διαφορών με τους γείτονάς μας, και ναι μεν αυτό θα συνεπήγετο φυσικά θυσίας τινάς δια την Ελλάδα, αλλά αι θυσίαι θα έπρεπε να θεωρηθούν απολύτως "ασήμαντοι" εμπρός εις τα "οικονομικά και άλλα πλεονεκτήματα" τα οποία θα είχεν δια την Ελλάδα ή Νέα Τάξις εις την Ευρώπην και εις την Βαλκανικήν. Φυσικά με πάσαν περίσκεψιν και ανεπισήμως επεδίωξα δι' όλων των μέσων να κατατοπισθώ συγκεκριμένως ποίαι θα ήσαν αι θυσίαι αυταί, με τας οποίας η Ελλάς θα έπρεπε να πληρώση την ατίμωσιν της εξ ιδίας θελήσεως προσφοράς της να υπαχθή υπό την Νέαν Τάξιν.

Με καταφανή προσπάθειαν αποφυγής σαφούς καθορισμού μου εδόθη να καταλάβω ότι η προς τους Έλληνας στοργή του Χίτλερ ήτο οι εγγυήσεις oτι αι θυσίαι αυταί θα περιορίζοντο "εις το ελάχιστον δυνατόν". Όταν επέμεινα να κατατοπισθώ, πόσον επί τέλους θα μπορουσε να είναι αύτο το έλάχιστον τελικώς, μάς εδόθη να καταλάβωμεν ότι τούτο συνίστατο εις μερικάς ικανοποιήσεις προς την Ιταλίαν δυτικώς μέχρι Πρεβέζης, ίσως και προς την Βουλγαρίαν ανατολικώς μέχρι Δεδεαγάτς . Δηλαδή θα έπρεπε δια να αποφύγωμεν τov πόλεμον, να γίνωμεν εθελονταί δούλοι και να πληρώσωμεν αυτήν την τιμήν... με το άπλωμα του δεξιού χεριού της Ελλάδος προς ακρωτηριασμόν από την Ιταλίαν και του αριστερού προς ακρωτηριασμόν από την Βουλγαρίαν. Φυσικά δεν ήτo δύσκολον να προβλέψη κανείς ότι εις μίαν τοιαύτην περίπτωσιν οι Άγγλοι θα έκοβαν και αυτοί τα πόδια της Ελλάδος. Και με το δίκαιόν των.(...)

όταν ένας λαός, όπως ο αγγλικός, αμύνεται δια την ζωήν του, θα ήτο πλήρως δικαιολογημένος να κάνη τα ανωτέρω. Αλλά τότε ο Ελληνικός λαός δικαίως θα ετάσσετο εναντίον της κυβερνήσεως η οποία δια vα τον προφυλάξη από τον πόλεμον θα τον κατεδίκαζε εις εθελουσίαν υποδούλωσιν μετ' εθνικού ακρωτηριασμού. Αυτή η δήθεν προφύλαξις θα ήτο δια την τύχην της εις το μέλλον Ελληνικής φυλής, πλέον ολεθρία και από τας χοιροτέρας έστω συνεπείας οποιουδήποτε πολέμου. Το δίκαιον λοιπόν, δεν θα ήτο με το μέρος της Κυβερνήσεως των Αθηνών, εάν η τελευταία ενήργει κατά τας υποδείξεις του Βερολίνου που ανέφερα. Το δίκαιον θα ήτο με το μέρος του Ελληνικού Λαού, ο οποίος θα κατεδίκαζεν αυτήν, και των Άγγλων οι οποίοι υπερασπίζοντες την ύπαρξίν των επίσης δικαίως θα ελάμβανον τα μέτρα που εφέροντο έχοντες μελετήσει, εισακούοντες άλλωστε τας δικαίας αιτιάσεις των Ελλήνων, οίαι θα προέκυπτον εν καιρώ εάν εδίδετο ή εύλογος αυτή αφορμή.

Θα εδημιουργούντο έτσι όχι δύο, όπως το 1916, άλλά τρείς αυτήν την φοράν Ελλάδες.(...)

Η Ελλάς είναι αποφασισμένη να μη προκαλέση, μεν, με κανένα τρόπο κανένα, αλλά και με κανένα τρόπο να μη υποκύψη. Προ παντός είναι αποφασισμένη να υπερασπίση τα εδάφη της, έστω και αν πρόκειται να πέση. Ήδη δε, η απόφασίς της αυτή και η πολιτική της αυτή, χάρις εις την οποίαν απρόκλητα προσεβλήθη, χάρισαν στον τόπο και στον λαό μας το πλέον ανεκτίμητον των αγαθών και το μεγαλύτερον στοιχείον της δυνάμεως του: Αυτή η πολιτική έδωσεν εις τον λαόν την απόλυτη ψυχική, και πανεθνική ένωσί του .(...) Έκαμα το παν δια να κρατήσω την Ελλάδα μακράν της συγκρούσεως των μεγάλων κολοσσών. Ήδη μετά την άδικον επίθεσιν της Ιταλίας, η πολιτική την οποίαν ακολουθώ είναι η πολιτική του αειμνήστου Βενιζέλου. Διότι είναι η πολιτική του συνταυτισμού της Ελλάδος με την τύχην της δυνάμεως, δια την οποίαν η θάλασσα είναι ανέκαθεν όπως και δια την Ελλάδα, όχι το εμπόδιον που χωρίζει αλλά η υγρά λεωφόρος που συνδέει.(...)Η Ελλάς δεν πολεμά δια την νίκην. Πολεμά δια την Δόξαν. Και δια την τιμήν της. Έχει υποχρέωσιν προς τον εαυτόν της να μείνη αξία της ιστορίας της.(...) Αλλά υπάρχουν στιγμές κατά τις οποίες ένας λαός οφείλει, αν θέλη να μείνη μεγάλος, να είναι ικανός να πολεμήση, έστω και χωρίς καμμίαν ελπίδα νίκης. Μόνον διότι πρέπει. Γνωρίζω ότι ο ελληνικός λαός θα ήτο αδύνατον να δεχθή άλλο τι αυτήν την στιγμήν. Διότι είναι ελεύθερος και απερίσπαστος εις την φυσικήν ευθυκρισίαν και υπερηφάνειαν, εφ' όσον δεν εδόθη ευκαιρία να θολωθή η κρίσις του δι' αγοραίων θορύβων και παραπλανητικών εκστρατειών. Εκάμαμεν ότι ήτο δυνατόν δια να μη έχωμεν το παραμικρόν άδικον. Και θα εξακολουθήσωμεν την ιδίαν τακτικήν μέχρι τέλους.(...)Μη χάνετε το θάρρος σας, οτιδήποτε και αν γίνη. Διότι άλλως αδύνατον να φανήτε άξιοι του λαού σας και του καθήκοντος σας, το οποίον είναι να συντηρήσητε την ιερή φλόγα του ελληνικού λαού, να βοηθήσητε τον μαχόμενον Στρατόν, να υπάρξητε συνεργάται της Κυβερνήσεως, ότι και αν αισθάνεσθε δι' αυτήν. Πρέπει να πιστεύσητε σεις δια να μπορέσετε να μεταδώσητε την πίστιν εις το κοινόν σας, μολονότι αυτήν την φοράν έχομεν όλοι μας να πάρωμεν από τον Ελληνικόν λαόν, και από το απερίγραπτον θάρρος του και όχι να του δώσωμεν.
[Ανακοίνωσις του Πρωθυπουργού Ι. Μεταξά προς τους ιδιοκτήτας και αρχισυντάκτας του Αθηναϊκού Τύπου

ΑΠΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΣΚΕΨΕΩΝ του ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ. Ιανουάριος του 1940.

« Υπάρχουν εκείνοι που λένε ότι η προσέγγιση της Ρωσίας προς την Γερμανία εσύγχισε την κοινή γνώμη της Αμερικής, γιατί πριν εκεί κυρίαρχη το ιδανικόν της δημοκρατίας και με την προσέγγιση αυτή το ιδανικόν το δημοκρατικό δεν μπορούσε να σταθεί. Δεν μου φαίνονται σωστά αυτά.

Aς εξετάσουμε καλά-καλά τι θα πει Δημοκρατία στην Αμερική και εις τας Δυτικάς Δυνάμεις, βρίσκουμε ότι πρόκειται περί του Φιλελευθερισμού, δηλαδή του Κοινοβουλευτικού Λιμπεριαλισμού. Γιατί αλλοιώς τι εννοούμε ως Δημοκρατία; Αλλοιώς Δημοκρατία είναι και η Γερμανία και η Ρωσία και η Ιταλία ακόμα. Αυτή λοιπόν η Δημοκρατία – ή Democracy – είναι το παιδί του Καπιταλισμού. Είναι όργανο με το οποίο ο Καπιταλισμός κυριαρχεί πάνω στην λαϊκή μάζα. Είναι όργανο με το οποίο κατορθώνει ο Καπιταλισμός να παριστάνει τη θέλησή του ως λαϊκή βούληση.

Αυτό το είδος της Δημοκρατίας χρειάζεται εκλογές καθολικής μυστικής ψηφοφορίας, άρα οργανωμένα κόμματα και συνεπώς μεγάλα κεφάλαια. Χρειάζονται για τον ίδιο λόγο εφημερίδες, άρα μεγάλα κεφάλαια. Χρειάζεται εκλογική οργάνωση κάθε φορά και εκλογικούς αγώνες, άρα χρήματα. Και τόσα άλλα που απαιτούν κεφάλαια. Επομένως μόνον οι κάτοχοι του μεγάλου κεφαλαίου ή τα όργανά τους μπορούν να κάνουν τέτοιους αγώνες. Άνθρωποι ή και ομάδες ανθρώπων χωρίς κεφάλαια όσο μεγάλα και αν είναι τα ιδανικά που υπερασπίζονται, είναι προωρισμένοι να χάσουν. Όταν δε έχει κανείς τις εφημερίδες τότε μορφώνει και την Κοινή Γνώμη όπως θέλει. Και ακόμα υπερασπίζεται πράγματα που γυμνά θα τα απεστρέφετο ο λαός τα σκεπάζει με τέτοιο δημοσιογραφικό μανδύα ώστε τα καταπίνει ο λαός. Ή και εάν δεν τα καταπίνει, βάζει να γράφουν τις εφημερίδες ότι τα κατάπιε. Και τότε ο καθένας πιστεύει ότι οι όλοι άλλοι τα κατάπιαν. Και υποτάσσεται και αυτός.

Λοιπόν η Δημοκρατία είναι το μονογενές και γνήσιον τέκνον του Καπιταλισμού, και το όργανό του που επιβάλει τη θέλησή του κάνοντας τηνε να φαίνεται ως λαϊκή θέληση.

Από την άλλη πλευρά ο Καπιταλισμός, για να συσσωρεύσει κεφάλαια στα χέρια που τον εκπροσωπούν και να κάμει όλον τον κόσμο σκλάβους του – μα σκλάβους που θα νομίζουν πως είναι ελεύθεροι – έχει ανάγκη της ελευθερίας της οικονομίας και του περιορισμού του Κράτους από κάθε επέμβαση στην οικονομία της Κοινωνίας. Και αν πάλι που και που χρειάζεται καμία επεμβασούλα, πάλι πρέπει η μηχανή του κράτους να βρίσκεται στα χέρια του ώστε η επέμβαση να είναι όσον δυνατόν μικρότερη, να είναι πάντα προς όφελός του.

Κράτη που επικρατεί η διευθυνομένη οικονομία όσον και αν είναι δημοκρατικά - και εννοούμε αυτά που αποσκοπούν στο πραγματικό γενικό συμφέρον του λαού – δεν συμφέρουν στον Καπιταλισμό. Γιατί μέσα σε τέτοια κράτη δεν είναι δυνατή η εκμετάλλευση του συνόλου του Λαού από τους εκπροσώπους του Καπιταλισμού. Ακόμα δε περισσότερο όταν τα κράτη αυτά είναι ολοκληρωτικά. Γιατί εκεί μέσα ούτε καν τον Τύπο μπορεί να έχει ο Καπιταλισμός στα χέρια του, ούτε την Κοινή Γνώμη να διευθύνει κατά τα συμφέροντά του, ούτε με κομματικές μανούβρες να αναποδογυρίζει ότι δεν τον συμφέρει, ούτε με εκλογές να γίνεται κύριος της Κρατικής Μηχανής».


εις το Γενικόν Στρατηγείον (ξενοδοχείον "Μεγάλη Βρεταννία) εις τας 30 Οκτωβρίου 1940]

Αιάκειον, 4/17.11.1917
Πρέπει εις πάσαν ώραν να είμεθα ηθικώς και υλικώς έτοιμοι
να αποθάνωμεν.

Αιάκειον, 11/24.11.1917
Δεν αρκεί να γνωρίζωμεν μόνον ότι θα αποθάνωμεν, πρέπει και να το συναισθανώμεθα. Η πλήρης συναίσθησις του ότι κάποτε
θα αποθάνωμεν δίδει την πραγματικήν αξίαν
εις όλα τα πράγματα της ζωής.

Νέον Φάληρον, 30 Ιουνίου 1921
Όταν οι Έλληνες αντί εθνικών ονείρων αποκτήσωσι εθνικούς σκοπούς, τότε μόνον θα δυνηθώμεν να δημιουργήσωμεν ζωντανόν κράτος εν Ανατολή. Σκοπός δε δεν είναι η εκπλήρωσις ονείρων
αλλ' εκπλήρωσις ανάγκης της ζωής.

Αθήνα- Πατήσια, 17 Ιανουαρίου 1932
Η αναδρομή στο παρελθόν, η εξέτασις του παρελθόντος,
δεν έχει αξίαν άλλην παρά εκείνην που του δίδουν
αι ανάγκαι του παρόντος

Αθήνα - Πατήσια, 6 Μαρτίου 1934
Το παν είναι να είναι κανείς προσωπικότης. Ολα τα άλλα,
εξουσία, πλούτη, ισχύς, επιρροή, τιμές και δόξα,
δεν είναι τίποτα απέναντι αυτού.



"Φτάνει να δεις μια και μόνη φορά, αυτούς τους λωποδύτες της πολιτικής να εκλιπαρούν με αγωνία κάθε φορά που θα πάρουν μια απόφαση, την έγκριση της πλειοψηφίας, για ν’ αποκτήσουν έτσι τους αναγκαίους «συν-ένοχους» και να μπορέσουν μετά σε κάθε περίπτωση, να πλύνουν τα χέρια τους από κάθε ευθύνη· ένας δίκαιος άνθρωπος, ένας τίμιος δεν θα αισθανθεί παρά αηδία κι απέχθεια μπροστά σε τέτοιες παρόμοιες μεθόδους πολιτικής πρακτικής. Αυτός που αρνείται να πάρει πάνω του τις προσωπικές ευθύνες για τις πράξεις του και που ζητεί πάντα να καλύπτεται, δεν είναι παρά ένας άθλιος δειλός.

Ένα πράγμα δεν έχουμε το δικαίωμα να ξεχνάμε: η πλειοψηφία δεν μπορεί ποτέ να αντικαταστήσει το άτομο. Αντιπροσωπεύεται πάντα όχι μονάχα από ηλίθιους, αλλά ακόμη κι από δειλούς. Κι είναι αλήθεια πως εκατό τρελά μυαλά δεν αξίζουν ένα σωστό και εκατό δειλοί δεν θα πάρουν ποτέ έστω μια ηρωική απόφαση. Κανένας από αυτούς τους εκπροσώπους του λαού δεν θα μπορέσει ποτέ να συγκινηθεί από μια αλήθεια ανώτερη για να θελήσει κατόπιν να τη θέσει στην υπηρεσία του λαού. Όχι κανένας δεν θα ενεργήσει μ’ αυτά τα κίνητρα, εκτός αν ελπίζει ότι έτσι θα διασώσει την επιτυχία του σε μια νέα εκλογή. Μόλις όμως αντιληφθούν ότι το κόμμα τους μπορεί να αποτύχει στις επόμενες εκλογές, αυτά τα πρότυπα ανδρικού θάρρους το εγκαταλείπουν κι ακολουθούν ένα νέο κόμμα ή μια νέα κίνηση που οι εκλογικές της πιθανότητες είναι μεγαλύτερες… Έτσι συμβαίνει, όταν ένα κόμμα επισύρει την τόσο εκδηλωμένη λαϊκή αποδοκιμασία που προδικάσει συντριπτική αποτυχία, να επακολουθεί μια μεγάλη μετανάστευση: Οι ποντικοί του κοινοβουλίου εγκαταλείπουν το πλοίο του κόμματος. "

Adolf Hitler, Ο Αγών Μου

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ,ΤΡΑΓΙΚΗ..85%..


Με αφορμη το τελος χρονου της ψηφοφοριας σχετικα με την αξιολογηση σας για την κατασταση της κοινωνιας μας,και με πληρη διαθεση αυτοκριτικης πανω απ'ολα,νομιζω πως πρεπει να κανω καποιες ερωτησεις που σκευτομαι,διοτι θεωρω πως ειναι αδικο να υπαρχει αναιτια και επιπολαιη μεμψιμοιρια,και θεωρω αδικια και αποτυχια να μην εκτιμουμε τα καλα στην ζωη μας.
Μεσα στο παρον ιστοτοπο,πολλες φορες εξεφρασα την απογοητευση μου για τα κοινωνικα δρωμενα,και πολλες φορες εχω αισθανθει εντομη απεχθεια για την γυρω μου πραγματικοτητα.Παρατηρω λοιπον οτι μαζι με μενα,ενα τεραστιο ποσοστο ανθρωπων θεωρει πως τα πραγματα ειναι χαλια και πως σε αλλες καταστασεις και αλλες εποχες ηταν καλυτερα.Ακουω συχνα πως στην κομμουνιστικη Ρωσσια ηταν τελεια,στον εθνικοσοσιαλισμο του Χιτλερ ηταν υπεροχα,η Κινα και η Ιαπωνια ειναι δυνατα κρατη αρα και οι πολιτες τους ζουν καλα,οτι ο αμερικανος πολιτης ειναι σε ιδανικη κατασταση,ο κουβανος ειναι μαγκας κ.ο.κ..
Σκευτομαι λοιπον,ο εβραιος πολιτης του οποιου το εθνος ειναι απο τις κυριαρχες δυναμεις παγκοσμιως,ζει καλα οταν ειναι κλεισμενος μεσα σε τειχη και καθε φορα που σκαει μια εξατμιση μηχανης πεφτει κατω για να αποφυγει πιθανη βομβα,η' που οταν μπαινει σε λεωφορειο το παιζει κορωνα γραμματα αν θα του κατσει κανενας"καμικαζι"?Ο πολιτης της κομμουνιστικης Ρωσσιας ο οποιος ζουσε μεσα στην εξαθλιωση ενος συσσιτιου,δεν ειχε καμια επαφη με τους υπολοιπους ανθρωπους πλην Ρωσσων και για να παει απο ενα μερος σε ενα αλλο μεσα στην Ρωσσια επρεπε να περασει μια ολοκληρη οδυσσεια,μπορω να πως πως ηταν καλα.Και μπορει να πηγαν στο φεγγαρι αλλα αν δεν εχει να φαει το παιδι μου και η γυναικα μου εκδιδεται για ενα "τζιζμπεργκερ"τι μ'ενδιαφερουν τα φεγγαρια?Με την πτωση του κομμουνισμου γεμισαν τα στριπτιντζαδικα απο Ρωσσιδες..Αν ζουσαν καλα γιατι?..
Ο Γερμανος του Χιτλερ δεν ειχε γνωρισει τιποτα αλλα εκτος απο ενα πολεμο που γινοταν στο ονομα της επιβολης μιας ρατσας πανω σε ολους τους υπολοιπους.Δεν χαρηκε ουτε γυναικα,ουτε παιδια ουτε μια ανθρωπινη σπιτικη ζωη λιγο ξενοιαστη,οσο του απεμενε μεχρι να επελθε το τελος του.Αυτο ειναι λογικο να το επιδιωκουμε?
Ο κινεζος και ο ιαπωνας,εχουν μαθει στην ζωη τους να δουλευουν μια ζωη και ολοκληρη μερα για την "πατριδα" και ανταλλαγμα εχουν μια κουπα ρυζι και λιγο σακε.
Παρα πολλες περιπτωσεις εχω που ελληνες της Αμερικης λενε πως εκει εισαι ενα ρομποτ οπου τα παντα ειναι τυποποιημενα σε επιπεδα υπολογιστη και πως αν θες να ζησεις ζωη σαν ανθρωπος,να περασεις καλα,δεν υπαρχει καλυτερος προορισμος απο την Ελλαδα.Πολλες περιπτωσεις ελληνων που βρεθηκαν σε Γερμανια,Αγγλια κ.α.και που δηλωνουν ξεκαθαρα πως τους λειπει ο "ηλιος" της Ελλαδος και η ζωντανια της..Οπα,μπουζουκια,θαλασσα,μπανακι και ..ερωτας(Σε εντιθεση με τους αντισεξουαλικους αμερικανους..για οποιον απο τους γνωστους μου θυμαται..).Επισης,προσωπικα οταν ειχα βρεθει στην Αυστρια,στην Βιεννη ημερες Χριστουγεννων,και οι δρομοι 9 το βραδυ ηταν αδιοι,ηθελα σαν τρελος να βρισκομαι στην χωρα μας,οπου η ζωντανια και η ζεστη διαθεση στους δρομους σε κανει να νοιωθεις ζωντανος και ευχαριστα..
Να ξεκαθαρισω πριν αρχισετε,ΔΕΝ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΚΟΛΑΣΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΙΑ!Καταλαβαινω πως ακριβως επειδη ειμαστε ελληνες(Ζορμπας)και ειμαστε καπως .."παιδια"(που ελεγε και ο Πλατων)εχουμε φερει την κατασταση εδω που ειναι.Και σιγουρα παντα ειναι σωστο να προσπαθεις να καλυτερευεις και να κατακρινεις τα στραβα της εποχης.ΟΜΩΣ...
ΜΗΠΩΣ ΥΠΕΡΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ?
ΜΗΠΩΣ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ?
ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ?
ΜΗΠΩΣ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΔΙΚΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΥΚΕΩΝΑ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ?
Επαναλαμβανω,δεν θεωρω πως για την οποια ευημερια και ευδαιμονια πρεπει να θυσιαζεις την αξιοπρεπεια σου αλλα αυτο που ψαχνω ειναι μηπως εν τελει δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα και αδικα χαλαμε την ζωη μας?Τουλαχιστον εχουμε φαρμακα σε αντιθεση με τον κουβανο,οι ελληνιδες δεν γεμισαν τα μπουρδελα της αλβανιας,αλλα το αντιστροφο,και στην τελικη,εχεις την δυνατοτητα να παρεις ενα οποιο βιβλιο θες,απο το αγων μου του Χιτλερ μεχρι τον Μαρξ και τον Μπακουνιν και να πας στην ακροθαλασσια,να αραξεις και να απολαυσεις χωρις να κινδυνευεις να σε κρεμασουν για κατι που δεν εισαι!Υπενθυμιζω πως το πιο σημαντικο πραγμα για τους Ελληνες μετα την δοξα ηταν ο ελευθερος χρονος και η ποιοτητα της ζωης..
Αυτο το αρθρο ηταν λιγο διαφορετικο,πιο "συζητησιμο" και γραφτηκε γιατι ανησυχω μηπως χανεται το μετρο και μας συνεπαιρνει ενα ειδος παραλογισμου.Ωστοσο,πραγματικα δεν ξερω.Ο καθενας ας κρινει την κατασταση χωρις επιπολαιοτητα και ας αξιολογησει αν οντως η κατασταση ειναι τοσο τραγικη.Προβληματα παντα υπηρχαν και παντα θα υπαρχουν,μηπως λοιπον δεν εκτιμαμε σωστα καποια πραγματα....
ΕΡΡΩΣΘΑΙ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΕΙΤΑΙ!!!

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΝΟΙΑ!!


Παραθετω την δημοσιευση του Τριανταφυλλοπουλου σχετικη με το θεμα της τρομοκρατιας,με σκοπο να εξαγαγουμε καποια συμπερασματα για το κοινωνικο γιγνεσθαι σημερα και την δυση της Ελλαδας..ειναι ενδεικτικο!!..

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010, 13:09

Είναι περισσότερο από σίγουρο ότι τα παιδιά των 22 και 25 ετών, ο Παναγιώτης Αργυρός και ο Γεράσιμος Τσάκαλος, θα απομονωθούν από μεγάλο τμήμα της κοινωνίας εξαιτίας της δημοσιογραφικής προπαγάνδας και της πολιτικής σκοπιμότητας.

Δυστυχώς, την ιστορία τη γράφουν πάντα οι νικητές και στη συγκεκριμένη περίπτωση νικητής εμφανίζεται χωρίς να είναι σίγουρο ένα κράτος δέσμιο, κυριολεκτικά υπόδουλο, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Ούτε ένας δεν μπήκε στον κόπο να σχολιάσει το γεγονός, ότι οι εκρηκτικοί φάκελοι περιείχαν ποσότητα εκρηκτικού ικανή να τρομάξει μόνο γαλοπούλες και, φυσικά, κανένας δεν διανοήθηκε μέσα στον πανικό της τρομο-υστερίας να παραδεχθεί ότι οι εμπνευστές μίας πράξης, με την οποία προσωπικά δεν συμφωνώ, απευθύνθηκαν σε πρεσβείες χωρών και κυβερνήσεις που συμμετέχουν τούτη την ώρα, η καθεμία με τον τρόπο της, στην εκμετάλλευση και την τρομοκρατία εκατομμυρίων μη προνομιούχων υπάρξεων του πλανήτη.

Κοιτάζοντας τα μάτια και τα πρόσωπα αυτών των παιδιών που οδηγούνται με τρόπο θεαματικό, κουκούλες τζιπ, κακουργήματα και αυτόματα στο πραιτόριο, αισθάνομαι την ανάγκη να φωνάξω ντροπή σας, ρε άθλιοι, που ενώ καταπίνετε τις μίζες, τα μεροκάματα, τις συντάξεις, την ανάσα και τα όνειρα τόσων ανθρώπων, διυλίζετε χωρίς αιδώ με τρόπο χολιγουντιανό, την ανορθόδοξη συμπεριφορά των θυμωμένων εικοσάχρονων.

Αισθάνομαι την ανάγκη να δηλώσω ότι είμαι απέναντί σας, σε απόσταση ασφαλείας από τη μυρωδιά που αποπνέετε.

Στη θέση των αποστολέων της στρακαστρούκας, είχα μία ελπίδα μετά από 56 χρόνια ζωής και καθημερινής σχεδόν επαφής μαζί σας, να δω μερικά έστω «καθωσπρέπει» κτήνη της εξουσίας.

Όπως αυτά που δίκαζαν με φακελάκι, που γιάτρευαν με φακελάκι. Που κυβερνούσαν με φακελάκι, που φρόντιζαν τις αμυντικές μας δαπάνες με φακελάκι, που ρύθμιζαν τα κρατικά ομόλογα με φακελάκι που έφθασαν σε σημείο να «γαμάνε και να δέρνουν» με φακελάκι.

Ντροπή σας.

Μάκης Τριανταφυλλόπουλος

Γνωριζω οτι οι περισσοτεροι αυτη την στιγμη καταλαβαινετε σχεδον τι προκειται να πω.Ομως,ειναι σημαντικο να προσδιορισουμε λιγο τα σημεια που συμβαλλουν στην αηδια που υπαρχει μεσα στο κειμενο και κατ'επεκταση σε ολον τον παραλογισμο που ζουμε σημερα.
Κατ'αρχην,καποιος που ειναι 22 η' 25 χρονων,δεν ειναι παιδι.Ειναι ενας ανθρωπος υπευθυνος για τις πραξεις του,και εαν αγαπαμε την νεολαια αντι να τους βαφτιζουμε συνεχως παιδια και οτι δεν ξερουν τι κανουν,επικοδομητικο ειναι να την αντιμετοπιζουμε ως υπευθυνους πολιτες.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιος για να βαζει βομβες θα πρεπει να ειναι 40 χρονων και γιατι ενας ανθρωπος 25 χρονων να μην ειναι βομβιστης αλλα καημενο παιδι..
Κατα δευτερον δεν μπορω να καταλαβω τι θα επρεπε να γινει αφου πιαστηκαν.Τι σημαινει χολιγουντιανη επιδειξη και κουκουλες?Δηλαδη πως να τους πηγαιναν με φιλακια,αγκαλιτσες και συζητωντας για την πολιτικη?
Κατα τριτον,δεν κατανοω εν τελει,απο ποση ποσοτητα εκρηκτικων και πανω θα πρεπει να παψουμε να συμπαθουμε τους "λαικους μας βομβιστες".Αν εσκαγε δηλαδη στα χερια του τριανταφυλλοπουλου η "στρακαστρουκα" θα ειχε την ιδια καλογουστη διαθεση να θεωρησει πως ειναι πασχα και να το απολαυσει?
Και επειδη μιλαει για πολιτικη σκοπιμοτητα,πρεπει ολοι μας να καταλαβουμε πως οι πολιτικοι μας ειναι ο καθρεφτης μας.Ολοι αυτοι οι φιλολαικοι τυποι που το παιζουν κοντα στον λαο και βριζουν ολο το πολιτικο οικοδομημα μας κοροιδευουν καταμουτρα.Γνωριζουν πως ολοι αυτοι οι συνταξιουχοι,συμβαχιουχοι,δημοσιοι και ελευθεροι επαγγελματιες ΕΠΙ 36 ΧΡΟΝΙΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!Ολοι μας πρεπει να κατανοησουμε καλα πως ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να σεβαστουμε την αποφαση της πλειοψηφιας.Τοσα χρονια τα δυο κομματα παιρνουν παντα πανω απο 80%!Εκει ολα τελειωνουν.Ας παρουμε παραδειγμα απο τον Σωκρατη που δεχτηκε την θανατικη ποινη που του επεβαλλε η πολιτεια του γνωριζοντας πως τον αδικουν.Οσοι αισθανονται οτι δεν τους αρεσει η κατασταση ας ελπισουν να αλλαξουν τα πραγματα η' να φυγουν.ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΒΟΜΒΕΣ!!Αυτο ειναι στα πλαισια της κοινης λογικης οτι πρεπει να ειναι καταδιωκομενο.Δυστυχως ομως αποδεικνυεται πως δεν υπαρχει λογικη!
Οι Αθηναιοι που σκοτωσαν τον Σωκρατη και εξοστρακησαν τον Αριστειδη,τον πιο δικαιο ανθρωπο της ανθρωποτητας,ειχαν καταλαβει πως η εξουσια στα χερια καποιου για πολυ καιρο διαφθειρει και γι'αυτο ο Σολων θεσπισε να μην εχει καποιος εξουσιαστικη αρμοδιοτητα για πανω απο εναν χρονο.Σημερα εμεις οι πολιτες οπως στρωνουμε θα κοιμηθουμε και οι πολιτικοι ειναι αυτοι που μας αξιζουν.Ας σταματησουν την πιπιλα τα δημοσιογραφικα παπαγαλακια οτι ειναι κοντα στον λαο αλλα απεναντι απο τους πολιτικους.Δεν εχουμε δικτατορια,εχουμε δημοκρατια..Ο λαος αποφασιζει με τις εκλογες και συντηρει τοσα χρονια την οικογενειοκρατια!
Και δεν μπορει ο καθενας που εχει βιλλες,σπιτια στο Κολωνακι και πορσε καγιεν,να το παιζει... "Αισθάνομαι την ανάγκη να δηλώσω ότι είμαι απέναντί σας"
..διοτι με τις πραξεις του ενισχυει το υπαρχον πολιτικονομισματικο συστημα,και ουτε μπορουν καποιοι σαν τον λαζοπουλο και τον ψαρριανο που ειναι 200 κιλα ο καθενας να το παιζουν πεινασμενοι κομμουνιστες -επαναστατες!!
Ολα αυτα συνυπολογιζονται για την εκτιμηση της παρανοιας που ζουμε και ενα ακομη ενδεικτικο παραδειγμα ειναι ενα βιντεακι(http://www.youtube.com/watch?v=JdSvMaRxPCg) που προτεινω να δειτε οπου ο Στρατουλης του συριζα αρνειται να απαντησει τις λογικες ερωτησεις του Γεωργιαδη σχετικα με το αν εκανε κατι παρανομο ο αστυνομικος που προσηγαγε τον .."εκφωνητη του Πολυτεχνειου"οταν αυτος του επιτεθηκε προσπαθωντας να του βγαλει το κρανος!!Φαινεται ξεκαθαρα εν τελει ποσο μισουνε την αληθεια και την λογικη αυτοι οι ανθρωποι και ποσο απολαμβανουν τον κοκκινο φασισμο τους,που με τοσο μενος προσπαθουν να εγκαθιδρυσουν.Εχουν καταφερει να επικραττει ο παραλογισμος προς οφελος τους.Λες και επειδη εκφωνουσε στο Πολυτεχνειο του δινεται ασυλια και δικαιωμα να κανει ο,τι θελει.
Επειδη λοιπον οπως εχει ξαναγραφτει εδω μεσα,η μειοψηφια οφειλει να σεβεται την πλειοψηφια και αυτη με την σειρα της πρεπει να βρισκει τροπους να προστατευεται,γιατι αλλιως εχουμε ΦΑΣΙΣΜΟ(οταν οι λιγοι επιβαλλονται στους πολλους),ας ελπισουμε καποτε ο ελληνικος λαος να λογικευτει και να "εξοστρακιζει Αριστειδιδες"...Πλεον,ειναι κοντα οι μερες για να αποδειξει ο κοσμος αν θα τιμωρησει-εξοστρακησει τους υπευθυνους.Αν δεν γινει αυτο..τοτε οφειλουμε να συμμορφωθουμε με την αποφαση του και να βυθιστουμε στον δικο μας μικροκοσμο...