υμπατριωτες για σας δεν εχει καμια χρησιμοτητα η καταγωγη σας απο τον Ηρακλη αν δεν κανετε εκεινα για τα οποια αναδειχτηκε εκεινος ο πιο ενδοξος και ο πιο ευγενης." ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΓΑΜΟΣ


Ισως καποιοι απορρησουν με το θεμα του ερωτα και καποιοι μπορει να πουν οτι στην συγκεκριμενη ιστοσελιδα ειναι οξυμωρο να ασχολουμαστε με ερωτες..Στην συνεχεια ομως θα φανει ποσο σημαντικος ηταν για τους Ελληνες ο Ερως και γενικοτερα ποσο σημαντικο θεμα ειναι για την ανθρωποτητα.Θα γινει κατανοητο πως εχουμε παρεξηγησει τον ερωτα,του οποιου καρπος ειναι ο Γαμος,για τον οποιο μαλιστα θα γινει αναλυση επισης εδω.Να υπενθυμισω οτι ο Ερως ειναι παιδι της Αφροδιτης και του ..ΑΡΗ,τον θεο του ΠΟΛΕΜΟΥ!!
Σε ολες τις αρχαιες θρησκειες το ερωτικο στοιχειο ειναι παρον.Μια παρανοηση του Χριστιανισμου απο φανατικους ζηλωτες επετρεψε να διαδοθει και να ευδοκιμησει επι αιωνες ενας βλοσσυρος και αδιαλλακτος ασκητισμος που αποκορυφωμα του ηταν η ολοκληρωτικη απαρνηση καθε χαρα της ζωης.Συνεπεια αυτου δημιουργηθηκε το θανασιμο σφαλμα να ταυτιζουμε τον Ερωτα με το sex.Η βαρβαρικη αυτη λεξη,η οποια χρησιμοποιηται κατα κορον απο τα στοματα των Ελλαδιτων,δεν εχει αντιστοιχο ορο στην Αρχαια Ελλαδα!!
Ο ιλιγγος των αισθησεων,η αναταραχη των νευρικων μηχανισμων,ενα ριγος,με λιγα λογια ενας νευρικος συναγερμος δημιουργηται στον ανθρωπο μη αφηνοντας τον ησυχο οσο ειναι Ζωντανος.Αυτη η κραυγη της φυσης ειναι που διατηρει στον ανθρωπο την αναγκη διαιωνισης τους ειδους του.
Ομως,επειδη ο ανθρωπος δεν πρεπει να βρισκεται στις κλιμακες των αγριων ζωων,καθως ειναι προορισμενος,δυστυχως η' ευτυχως,απο την Φυση η' την ανωτερη δυναμη,να ειναι ξεχωριστος και με χαοτικη αποσταση διαφορετικος απο τα ζωα,και επειδη ο λογος που ειναι διαφορετικος ο ανθρωπος ειναι η Συνειδηδη,πρεπει να δουμε πως το ζωο θα γινει Ανθρωπος..
Πρεπει λοιπον να προστεθει στην φυσικη ορμη κατι το ανθρωπινο,ετσι ωστε να ακολουθηθει η σειρα που εχει πει ο Ηρακλειτος,πιθηκος-ανθρωπος-Θεος,και να παψουμε να ειμαστε πιθηκοι.Για να μην υπαρχουν λοιπον τα φαινομενα των μιασματικων προσωπικοτητων που παρουσιαζονται στο ..sex and the city,ειναι αναγκαιο να περεμβει στον οργανικο αναπαλμο μια ευγενης ευαισθησια,μια ανωτερη συγκινηση,μια υψηλη ροπη,η αγαπη.Με αυτον τον τροπο μια κοινωνια θα ευδοκιμει διοτι δεν θα εχει μαναδες πουτανες οπως αυτες που παρουσιαζει επαναλαμβανω to sex and the city για τις οποιες θα ντρεπονται τα παιδια τους,ουτε ανευθυνα αρσενικα που θα καταρριπτουν συθεμμελα ολο το προτυπο των παιδιων τους και ως αποτελεσμα θα βγουν προβληματικα ατομα που θα καινε,θα σπανε,θα παιρνουν ναρκωτικα κ.τ.λ. πολυ απλα επειδη δεν γνωρισαν ποτε Ανθρωπους ως γονεις αλλα ΖΩΑ!
Η ερωτικη σχεση οταν ιδρυθει και ευδοκιμησει ειναι ευφροσυνη και δημιουργικη,γονιμη σε εγα που τιμουν τον Ανθρωπο.Χαριζει ευτυχια και αυτοπεποιθηση και σωζει τον ανθρωπο απο μικροχαρες σκεψεις, την πνευματικη στειροτητα,την ηθικη αναπηρια και την βαναυσοτητα που επιφερει η απλη επιθυμια του sex.
Το σεξ,δημιουργει σχεσεις απροσωπες,ενωνοντας ολους μεσα στην ανωνυμια.Ο ερωτας απαιτει την θερμη και αμοιβαια προσηλωση συγκεκριμενων ανθρωπων εκλεκτων,που υψωθηκαν εως την σταθμη της προσωπικης υπαρξης χαρη στο ηθικο τους ποιον.Οι σχεσεις αυτες ειναι τυχαιες και προσωρινες ενω ο ερωτικος δεσμος ειναι αναγκαιος για τον ανθρωπο και την κοινωνια,ενας δεσμος διαρκης και ουσιασιτικος οπου υπαρχει αμοιβαια κατανοηση και εκτιμηση,παραδοχη κοινων μετρων,αναγνωριση κοινης κλιμακας αξιων και συνεργασια σε ενα κοινο προγραμμα ζωης.Στον ερωτα ειναι σαν μια ψυχη να ειναι μοιρασμενη σε δυο σωματα,οπως ελεγε ο Μεγας Αριστοτελης,και μονο μεσω αυτου επιτυνχανεται η ολοκληρωση της προσωπικης υπαρξης.
Ολες οι επιθυμιες εχουν το χαρακτηριστικο οτι μοιαζουν με τα καφαλια της Λερναιας Υδρας.Ο καθεις που δεν βιωνει εμμετρη ζωη επικεντρωνεται στο πως θα τις γευτει αδιστακτα και με ολες του τις δυναμεις,και ζει με την ελπιδα οτι αλλαζοντας συνεχως επιθυμιες θα καταλληξει καποτε σε κορεσμο.Απο αυτον τον δρομο ομως λυτρωση δεν υπαρχει διοτι συνεχως θα επιζητα νεες ικανοποιησεις και ετσι μπαινει σε εναν λαβυρινθο που δεν εχει διεξοδο.Περισσοτερο αδειαζει παρα γεμιζει.
Αντιθετα,ο ερωτας,ειναι αεναο παρον και οχι παρελθοντος αναμνησεις.Υπαρχει μονο ως μια ανανεωμενη κατακτηση και μεσω αυτου επερχεται η πληρωση του ανθρωπου και καθε ευτυχια με κορυφαια αυτης της γεννησης ενος παιδιου μεσα σε εναν γαμο..
ΓΑΜΟΣ.
Ο γαμος αποτελει κατεξοχην απο τους πιο βασικους θεσμους της κοινωνιας.Ειναι πλασμα συλλογικου δικαιου που υποκειται στο εθος και τον νομο.Οι σχεσεις δυο φυλων,οταν βρισκονται σε ηλικια παραγωγικης διαδικασιας για την διαιωνιση του ειδους(και οχι μονο)ακολουθουν τον εγγαμο βιο.
Ο γαμος ειναι παναρχαιος και ιερος θεσμος που συντασσεται απο την εκαστοτε κοινοτητα για να βαλλει ταξη στην μεταξυ των δυο φυλων σχεση και ειδικοτερα για δυο πολυ βασικους λογους.Πρωτον ο φοβος μηπως η αχαλινωτη και αυθαιρετη εκδηλωση της σεξουαλικης ορμης δημιουργησει διαλυση της συνοχης της κοινωνιας,και δευτερον,(ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΑΥΤΟ)η φροντιδα να ανατραφει σωστα το φυσιολογικο προιον της ενωσης των δυο φυλων,το παιδι.Μεσω του γαμου λαμβανονται τα απαραιτητα κοινωνικα μετρα ωστε με την μυηση και την αγωγη,να υπαρξει αρμονικη ενταξη του απογονου στο κοινωνικο περιβαλλον.Οσες φορες για διαφορους λογους,αφεθηκαν ελευθερες οι σεξουαλικες ορμες και αφροντιστα και απαιδευτα τα παιδια,παρουσιαστηκε τοσο μεγαλος κινδυνος της κοινωνικης αποσαθρωσης,ωστε εγινε βαθεια συνειδηση στους λαους η επιτακτικη αναγκη να εξυγιαινεται και να θεμελιωνεται το βασικοτερο κοινωνικο κυτταρο που ειναι η οικογενεια.Αυτη ειναι και η υψιστη κοινωνικη προσφορα ενος ανθρωπου,η παραδοση στην ανθρωποτητα και στην συγκεκριμενη κοινωνια μιας αξιοπρεπους οικογενειας με υγιεις πνευματικα,ηθικα και σωματικα απογονους.Αυτος ειναι και ο λογος που στην Αρχαια Ελλαδα και ιδιαιτερα στην Σπαρτη υπηρχε η συνεπεια της κοινωνικης απομονωσης σε οποιον δεν προσφερε μια καλη οικογενεια.
Υπαρχει και ενας ακομη σημαντικος λογος της δημιουργιας μιας οικογενειας.Ο ανθρωπος ειναι κοινωνικο ον και ως τετοιο εχει την αναγκη να μοιραστει το βαρος της ζωης,τους μοχθους,τις επιτυχιες,τις χαρες κ.τ.λ. με εναν ανθρωπο.Τιποτα δεν ειναι πιο σκληρο και πιο ανυποφορο για τον ανθρωπο απο την μοναξια.Μεσα στον γαμο εξασφαλιζουν οι δυο συντροφοι την αμοιβαια και αφειδωλευτη συντροφια.Κατω απο τον ιδιο ζυγο αποφασιζουν οι ανθρωποι να ενωσουν τις δυναμεις τους για ενα παραγωγικο αποτελεσμα.
Η ιστορια εχει αποδειξει πως για να ευδοκιμησει ενας γαμος απαιτουνται καποιες προυποθεσεις.Αυτες ειναι η ελευθερη(δικια τους επιλογη και οχι π.χ.γονιων) και σταθερη θεληση και των δυο να ενωσουν τις δυναμεις τους και τις ευθυνες τους για να αποκτησουν κοινη στεγη,στοργη και απογονους,η ειλικρινης διαθεση τους να ζησουν ως οντα ισοτημα που θα τα δενει η κατανοηση και η εμπιστοσυνη,και η αγρυπνη επιθυμια σε αμοιβαιες υποχωρησεις που τα ορια τους θα τα χαραξει οχι η ματαιοδοξια και ο εγωισμος αλλα η ευγενεια και η καλοσυνη.Του γαμου το επαθλο ειναι το παιδι,αλλα πριν γινει αυτο θα πρεπει να υπαρχουν οι Ανθρωπινες προυποθεσεις .Το σημερινο ξεφτιλικι οπου εχει καταντησει ο γαμος,απο καταπτυστους ανθρωπους,ως ενα θεμα συναλλαγης και ως μια επικερδης επιχειρηση ειναι αποτελεσμα της ελλειψης παιδειας και ανθρωπιας.Οι ανθρωποι που ειναι εγωιστες και διαλυουν τις οικογενειες για ευτελης και ελεεινους(λαγνεια,σαρκα,απατη,κ.τ.λ) λογους ,ειδικα κατα την διαρκεια της υπαρξης ενος παιδιου, δημιουργουν καρκινωματα στην κοινωνιας μας και ειναι οι πρωτοι εχθροι αυτης.Δυστυχως,τα πρωτα θυματα της μωριας των γονεων ειναι τα παιδια,που με την σειρα τους,καθως θα κουβαλουν τα τεραστια ψυχολογικα κενα και αποθημενα απο την απογοητευση τους,θα δημιουργησουν και αυτα με την σειρα τους στις περισσοτερες περιπτωσεις ενα ακομη καρκινωμα..
Για το τελος πρεπει να τονισω πως στο ιστολογιο προαγεται μια παιδεια ελευθερων ανθρωπων που συναιπαγεται πως παρολα τα οσα καλα αναφερθηκαν πιο πανω,δυστυχως υπαρχουν περιπτωσεις που δεν μπορει και δεν πρεπει να συνεχιστει μια σχεση δυο ανθρωπων που δεν ταιριαζουν και εχουν προβληματα.Μαλιστα,σε καποιες περιπτωσεις ειναι επιβεβλημενη η καταληξη του χωρισμου για να αποτελεσει κιολας αυτη η πραξη παραδειγμα για τα παιδια και να κατανοησουν οτι οταν καποια πραγματα δεν βαινουν καλως και δεν μπορει να διορθωθει μια κατασταση,θα πρεπει να αντικρυζουμε την αληθεια κατα μετωπο και να στεκομαστε στο υψος των περιστασεων με αξιοπρεπεια(Σε ολα τα θεματα της ζωης).Οταν ενα παιδι βλεπει ενα μελος της οικογενειας να ανεχεται ασχημα πραγματα,παιρνει το λανθασμενο μηνυμα να υπομενει και αυτο στην μελλοντικη ζωη του καποιον η' κατι για καποιον λογο.Πολλοι γονεις επισης διαπραττουν το εγκλημα να ξεστομιζουν εκφρασεις οπως "για σενα τα ανεχομαι αυτα και αν δεν ησουν εσυ θα την/τον χωριζα..",δημιουργοντας αδικες ενοχες στο παιδι.Σε καθε περισταση πρεπει να επιδεικνυουμε θαρρος και αξιοπρεπεια.Αρετες που ειναι τα καλυτερα εφοδια για εναν ανθρωπο,ειδικα στην σημερινη κοινωνια που οι βασικες εννοιες σεβασμου εχουν μπερδευτει με τη αυθαιρεσια και την ασυδοσια.Ναι μεν ειναι σκληρο να μενεις μονος αλλα οταν δεν γινεται αλλιως πρεπει με περηφανεια να αντιμετοπιζεις αυτην την κατασταση.Δεν ειναι σωστο να θελουμε να ζουμε σε ενα ψεμα και να προσπαθουμε να δημιουργουμε φαντασιες προκειμενου να μην "χασουμε" εναν ανθρωπο.Πρωτα απο ολα πρεπει να σεβομαστε τον εαυτο μας για να μας σεβονται μετα και οι αλλοι.
Γι αυτους τους λογους θελει καλον ελενχο πριν παρουμε μια τοσο σημαντικη αποφαση και ειδικα οταν η αποφαση ειναι για την δημιουργια ενος ανθρωπου η αξιολογηση του συντροφου πρεπει να ειναι αυστηρη οπως πρεπει να ειναι και για τον εαυτο μας.Αν καταλαβαινει ενας ανθρωπος οτι δεν του αρεσει η δημιουργια οικογενειας,ειναι εγκληματιας οταν το πραττει.Δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι για ολες τις καταστασεις...

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Η ΦΙΛΙΑ.


Η παιδεια των Ελληνων ειναι σημαντικη γιατι καταφερνει να κανει εναν ανθρωπο πιο..Ανθρωπο!Ο τομεας της φιλιας ειναι ακρως σημαντικος για ολους μας και ειναι ενα θεμα που φυσικα οι Ελληνες το ειχαν αναλυσει απισταμενα και διεξοδικα.Θα ακολουθησουν φυσικα και αλλα θεματα παρεμφερη,οπως αυτο του Ερωτα και του Γαμου,θεσμους και καταστασεις αρρηκτα συνδεδεμενες με την ανθρωπινη υπαρξη και της ενταξη της στο κοινωνικου συνολο.
Η φιλια λοιπον ειναι δωρο ακριβο και ευτυχημα σπανιο,εχοντας ταυτοχρονα παναρχαιους τιτλους ευγενειας.Η φιλια ειναι θησαυρος του ωριμου και αξιου ανθρωπου και προσφερεται επισης σε εναν ωριμο και αξιο ανθρωπο.Με την φιλια συνδεονται οσοι ξερουν να εκτιμισουν και να εμπιστευθουν στον ανθρωπο σαν ανθρωπο.Δεν βλεπουμε στον φιλο την οικονομικη του δυνατοτητα ουτε καποια πολιτικη δυναμη,αλλα λογαριαζουμε την ηθικη ποιοτητα του ατομου.Θα αρκεσθω να παραθεσω την αναλυση του θεματος απο εναν κορυφαιο Ανθρωπο και φιλοσοφο που εχει περασει ποτε απο την ανθρωποτητα,οχι βαφτιζοντας τον αυθεντια(παροτι ειναι,θα αποφυγω να τον παρουσιασω ετσι)αλλα θεωρωντας τον ως εναν εγγυητη που εχει αδιαφιλονεικητα τα πνευματικα και ιστορικα αριστεια.
Ο Αριστοτελης λοιπον λεγει την φιλια "αναγκαιοτατην",πρωτα για τους νεους που τους βοηθα να μην κανουν σφαλματα,δευτερον για τους ηλικιωμενους οι οποιοι χρειαζονται την παρεα και την φροντιδα του φιλου και τριτον,στην ακμη της ηλικιας ο φιλος ειναι βοηθος προς καλες πραξεις.Η φιλια μας λεγει ειναι πολυτιμοτερη απο την δικαιοσυνη.Αυτη συγκρατει συμπαγεις τις πολεις.Οταν ειμαστε φιλοι με τους συμπολιτες μας δεν χρειαζομαστε την δικαιοσυνη αφου θα συμπεριφερομαστε με τον καλυτερο τροπο.
Τι ειναι φιλια?Ευνοια μας λεει ο Σταγειριτης φιλοσοφος,να εχεις δηλαδη καλες διαθεσεις απεναντι σε καποιον,να επιζητεις την συντροφια του και να θελεις της ευτυχια του.Να τον αγαπας και να τον τιμας αλλα και εκεινος να ανταποδιδει τα συναισθηματα.(Ευνοια εν αντιπεπονθοσιν)
Διακρινει λοιπον ο Αριστοτελης τριων ειδων φιλιες.Πρωτη ειναι η "δια το χρησιμον",δευτερη ειναι η "δι΄ ηδονην" και η τριτη ειναι η ουσιαστικοτερη εξ ολων.Στην πρωτη περιπτωση συνδεομαστε με εναν ανθρωπο επειδη ειναι ο ενας μας χρησιμος για τον αλλον.Παραδειγμα ειναι η εργασιακη σχεση,η επαγγελματικη κ.τ.λ.Καποιος δηλαδη που εχει σχεση με τον αλλον επι σκοπου και οφελους.Στην δευτερη,διατηρουμε σχεση με καποιον επειδη μας κανει συντροφια και μας διδει καποια ευχαριστηση.Παραδειγμα δεν εχω τι να κανω μια μερα και παιρνω καποιον για ενα σινεμα η' φιλικα ζευγαρια που η φιλια τους εγκειται στις εξοδους και στις διακοπες και τιποτα παραπερα.Αυτες οι δυο φιλιες ειναι προσκαιρες και εφημερες,τυχαιες και οχι ουσιαστικες.Ο λογος ειναι επειδη το χρησιμο παντα υποκειται στην μεταβολη.Ο,τι ειναι χρησιμο σημερα για μενα δεν θα ειναι αυριο που θα αλλαξουν οι συνθηκες της ζωης μου.Αλλαζουν οι προτιμησεις στις διασκεδασεις,αλλαζει η αντιληψη,αλλαζει ο χρονος διασκεδασης.Οι φιλιες αυτες λοιπον ειναι ευδιαλυτες.
Του τριτου ειδους ο φιλικος δεσμος ειναι η ουσιαστικη και ακαταλυτη φιλια.Κανω σε καποιον συντροφια,τον τιμω,τον αγαπω και αυτος το ιδιο χωρις να περιμενουμε καποιο ωφελος,ουτε επειδη μου ειναι ευχαριστος,αλλα επειδη οντας ο καθενας μας αυτος που ειναι μοιαζουμε ο ενας με τον αλλο.Η ομοιοτητα μας βρισκεται στην ανθρωπινη αξια μας,στο υψηλο ποιον της ανθρωπιας μας.ΚΑΤ'ΑΡΕΤΗΝ ΟΜΟΙΟΙ λεγει ο Αριστοτελης στα ηθικα του.Αρετη δεν ειναι στα Ελληνικη χειλη μια ορισμενη κατα το περιεχομενο της ηθικη ιδιοτητα,συμφωνα με την σημερινη μας αντιληψη,αλλα γενικα το ποιον,το ηθος ενος ανθρωπου.Η ΤΕΛΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΣΜΟΣ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΗΘΙΚΗΣ.Θεμελιο και εγγυηση αυτης της σχεσης ειναι η αρετη,η οποια δεν αλλοιωνεται ουτε φθειρεται στον χρονο.Φυσικα γινεται κατανοητο πως αναγαγονται και ισχυουν τα ιδια δεδομενα και στις σχεσεις αντρων-γυναικων.Μονο με γνωμονα τα ανωτερω μπορουμε να μιλαμε για υγιεις ανθρωπινες σχεσεις.
Ο ανθρωπος εχει αναγκη απο συμπαρασταση.Αυτη η συμπαρασταση οταν προσφερεται με πνευμα αμοιβαιοτητας και αισθηματα αγαπης και γινεται δεκτη απο αξιους ανθρωπους,τοτε παραγεται το εργο και η δοξα της αληθινης φιλιας.Εκεινος που δεν ευτυχησε να γνωρισει τετοια συμπαρασταση,εχει βγει εξω απο την ευκρατη ζωνη του ανθρωπου και γινεται απανθρωπος.Αργα η γρηγορα θα δει τις συνεπειες της υπεροψιας του.
Οπως οι τελειοτεροι οργανισμοι ειναι πιο ευπροσβλητοι απο μια νοσο,οπως τα ευγενη ποτα αλλοιωνονται αμεσως με την παραμικρη προσμειξη ακαθαρτων ουσιων,ετσι και η φιλια ειναι εξαιρετικα ευαισθητη και δεν αντεχει την νοθευση της ιδιοτελειας,της αντιζηλιας και του φθονου,παραγωγα αρνητικα του εγωισμου.Η φιλια ειναι ενας δεσμος χωρις ελαστικοτητα,δεν λυγιζει..σπαζει.Γι αυτο θελει πολυ προσοχη καθως ειναι και σπανια..

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ


Υπαρχουν δυο εννοιες που χρησιμοποιουμε σαν ιδιες ενω δεν ταυτιζονται και δεν καλυπτουν η μια την αλλη.Πρεπει ομως να ξεκαθαριστουν οι εννοιες αυτες για να μην επικραττει συνχυση και κριτικη κενοτητα.Οι δυο λεξεις ειναι το εργο και το επαγγελμα.
Οταν η δραστηριοτητα μου ξεκινα απο μια προθεση και εχοντας προγραμματισει μια ενεργεια αποβλεπω σε ενα αποτελεσμα χρησιμοποιωντας τα μεσα που διαθετω για να το πετυχω,τοτε κανω εργο.Η διαφορα με το επαγγελμα ειναι οτι με τις παρα πανω ενεργειες εχω ανταλλαγματικο οφελος(π.χ. χρηματα,κουπονια)και μπορω και εξασφαλιζω τα προς το ζην.Επισης στο επαγγελμα ο ανθρωπος εχει την συνειδηση οτι εχει ταχθει σε μια ορισμενη θεση που αν την εγκαταλειψει θα ζημιωσει τον εαυτο του και την κοινωνια.Το επαγγελμα ειναι συναρτηση της κοινωνικοτητας και η κοινωνικοτητα μια ειδικη ανθρωπινη διασταση.Κοινωνια εχουν μονο οι ανθρωποι στο ζωικο βασιλειο.Μονο σ'αυτους ευδοκιμει η συλλογικη ζωη.
Ο ανθρωπος μπαινει στο επαγγελμα σαν να μπαινει σε μια σφαιρα που δεν προκειται να βγει.Το επαγγελμα μπαινει μεσα στον ανθρωπο,τον κυριευει,τον "μεταλλασει",και αυτη η υποταξη διαρκει οσο περιπου και η ζωη του.Το επαγγελμα σχηματιζει τον ανθρωπο,τον διαμορφωνει,τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα.Ολη η δομη του επηρεαζεται.Ο τροπος που αντιλαμβανεται τα πραγματα,το ντυσιμο του,οι χειρονομιες του,οι ομιλιες του,το περπατημα του,η διασκεδαση του,ολο του το ειναι προσαρμοζεται στις εμπειριες που εχει αποκομισει ο ανθρωπος κυριως στο επαγγελμα του.Συχνα διαφοροι λογοι υποχρεωνουν τον ανθρωπο να μην επιλεγει αυτο που θα θελε να κανει.Αν συμβει ομως να ευνοηθει καποιος με την ελευθερια της εκλογης του,τοτε φαινεται ξεκαθαρα ποσο αρμονικο ταιριασμα επερχεται.
Στον αληθινο επαγγελματια υπαρχει η πεποιθηση οτι ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ,ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΕΛΜΑ,ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ.Με την επαγγελματικη του δραστηριοτητα το ατομο γινεται οργανικο μελος της κοινωνιας και εργαζεται για την ευσταθεια και την προοδο της.Απο αυτο επερχεται το συναισθημα της επαγγελματικης υπαρηφανειας.Η επιγνωση της κοινωνικης σημασιας που εχει η ασκηση του επαγγελματος,ειναι φαινομενα που επιβεβαιωνουν οτι ο πραγματικος επαγγελματιας ειναι ψυχικα εναρμονισμενος με την απασχοληση του εχοντας βαθια πεποιθηση για την μεγαλη προσφορα του στην κοινωνια.
Ο αληθινος επαγγελματιας δεν ειναι εκεινος που δουλευει για το μεροκαματο η' για την προαγωγη και την συνταξη,αλλα αυτος που εχει προσωπικη ικανοποιηση για την κοινωνικη του προσφορα.Σε αντιθετη περιπτωση εχουμε να κανουμε με εναν δουλο,που οπως το ζωο η εργασια του αποβλεπει μονο στην εξασφαλιση βιολογικων σκοπων,ετσι και αυτος δεν πραγματοποιει καποια κοινωνικη αποστολη.Δεν το ενδιαφερει η κοινωνικη υποληψη αλλα μονο τα χρηματα που θα ανταμειφθει.
Χαρακτηριστικο γνωρισμα του δουλου ειναι η οικονομικη και ψυχολογικη αποσυνδεση απο ορισμενη μορφη εργασιας και η χρησιμοποιηση του σε γενικη θεση εργασιας με συνεπεια την αδιαφορια για το ποιον και το αποτελεσμα της παραγωγικης του διαδικασιας καθως και για την κοινωνικη της σημασια.Η οικονομικη εξελιξη και οι κοινωνικες ζυμωσεις δημιουργουν τετοιους νεους τυπους εργαζομενων δουλων,οι οποιοι αποσυνδεονται απο καποιο συγκεκριμενο εργο,και χωρις να αισθανονται χαρα,φιλοτιμια και υπερηφανεια,γινονται εμψυχα οργανα για ολες τις δουλειες,μια κατασταση που προκαλλει κοινωνικες κρισεις και τεραστια κοινωνικα ρηγματα.
Ο δουλος ανθρωπος,εχει αποκλειστικη επιδιωξη μονο το μεροκαματο,αδιαφορωντας για επαγγελματικη συνειδηση και αποξενωμενος απο το εργο του,ταυτοχρονα αποξενωνεται απο καθε συναισθημα κοινωνικης συμμετοχης και συνεισφορας.Η εργασια του γινεται πλεον γινεται προιον που διατιμαται συμφωνα με τον νομο αγορας - ζητησης.Παυει αυτος ο ανθρωπος να ανηκει ψυχικα στο επαγγελμα του,στην οικογενεια του και στην πατριδα του.
Με την κερδοσκοπια απο την μια και απο την εκμεταλλευση της ενδειας απο την αλλη,εκφυλιζεται η ιερη και οργανικα δεμενη με την κοινωνικη υποσταση βιοποριστικη απασχοληση,και αυτον τον εκφυλισμο ακολουθει η ηθικη καταρρευση του ατομου και κατ'επεκταση της κοινωνιας(Αλεξανδρατου κ.τ.λ.).Ο δουλος αυτος ειναι λογικο που δεν αγαπα την εργασια του,δεν ενδιαφερεται για την κοινωνια,αισθανεται δικαιολογημενα την ακρατη εκμεταλλευση του σαν οργανο απο τον εργοδοτη του,γνωριζοντας οτι ανα πασα στιγμη μπορει να απολυθει.Αυτη η αρνητικη σχεση εργοδοτη-εργαζομενου τους δημιουργει εχθρους της κοινωνιας,αντιπαλους του κρατους και ανθρωπους που μισουν τον τοπο τους και την κοινωνιας τους επιδιωκοντας μαλιστα να γινει καποια εναστατωση για να αρπαξουν με την βια αυτα που θεωρουν οτι τους στερησαν.Ολες αυτες οι καταστασεις ειναι αρρωστειες που προσβαλλουν την ηθικη υγεια μιας κοινωνιας.
Οι Ελληνες ελεγαν πως το να διατηρησεις κατι ειναι πολυ πιο δυσκολο απο το να το αποκτησεις.Για να αλλαξει η σημερινη τραγικη κατασταση της χωρας μας πρεπει να δωθει αποκλειστικη εμφαση στην ΑΓΩΓΗ!Να μαθουν οι νεοι ανθρωποι που ειναι το μελλον ενος τοπου τι ειναι επαγγελμα.Να μαθουν να αποκτουν αυτο που επιθυμουν με την ικανοτητα τους και την αρετη.Να αγαπουν και να τιμουν οτι γεμιζει την ζωη τους.Μια εσωτερικη χαρα δημιουργιας που υγιαινει της κοινωνια σε ολους τους τομεις.Να μαθει ο μεσος νεος πως οτι και να κανει πρεπει να μην ικανοποιει μονο την ματαιοδοξια και το στενο ΥΛΙΚΟ συμφερον.Πρεπει να κατανοηθει απο ολους μας πως υπαρχουν ανθρωποι δυστυχεις με παρα πολλα παρασημα και ευτυχεις χωρις παρασημα,οτι υπαρχουν ανθρωποι αποτυχημενοι μεσα σε αμετρητα πλουτη και επιτυχημενοι-ευτυχισμενοι χωρις πλουτη....
Εαν λοιπον δεν αποκτησει παλι ο εργαζομενος περηφανη,ανθρωπινη και κοινωνικη συνειδηση,δεν προκειται να αλλαξει τιποτα.....

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

ΑΡΗΣ..Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ!


ΑΡΗΣ,υιος του Δια και της Ηρας,αδελφος της Εριδος.
Α{ρ}ης[<Αρ<αιρω/αρω(=υψωνω)+ρης<ρησσω/ραττω(=κτυπω-συντριβω)] Απο την ιδια ριζα προεκυψαν οι λεξεις:Αρσην-αρρεν,ανδρειος,αρετη,αριστος,αρχω κ.α. Ειναι ο αλκιμος πατηρ του Φοβου και του Τρομου,ο κυριαρχος θεος του νομου της κινησεως του θειου πυρος,της πρωταρχικης ορμης της ζωης.Σημαντικη εκφραση αυτης της ορμης ειναι η αναγκαια αμυντικη προστατευτικη ιδιοτητα της ζωης που εκδηλωνεται μεσω σημαντικων αμυντικων συστηματων που διαθετουν οι ζωντες οργανισμοι. Ενα σημαντικο μερος αυτης της ιδιοτητας δεν φανερωνεται διοτι λειτουργει στα ενδοτερα των οργανισμων και ουτε συνειδητοποιηται.Η δημιουργια αντισωματων και χημικων συστατικων,με τα οποια προστατευεται ενας οργανισμος,αποτελουν εργο του Αρεως και του Ασκληπιου.
Η ζωη της μητρας ως αναγκαια συνθηκη της δημιουργιας,απαιτει τη πολεμικη ικανοτητα του Αρεως.Εν ζωη ενα ον για να διατηρηθει απαιτηται η συνεχης μαχητικοτητα της επιβιωσεως.
Μια χαρακτηριστικη εικονα του Αρη ως προστατη της Ειρηνης ειναι η εξης :Καθισμενος επανω στον θρονο του,εχει στο δεξι χερι του στην λαβη του ξιφους,ενω στα ποδια του παιζει ξεγνοιαστο ενα μικρο παιδι.Το συμπερασμα ειναι φανερο.Η αμυντικη πολεμικη ικανοτητα και ετοιμοτητα του θεου μας λεει οτι η ειρηνη ειναι κατακτηση και οχι αυθυπαρκτο αγαθο.Δεν παραχωρηται λογω ευγενειας η' αλλων πολιτιστικων επιτευματων.Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΒΟΥΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΖΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ.Δεν υπαρχει αλλο φυσικο μετρο προστασιας,παρα μονο η αμυντικη ικανοτητα προκειμενου να διατηρηθει ζωντανος ενας οργανισμος η' γενικοτερα ενας λαος.ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΟΝΗ ΠΕΤΡΑ ΕΠΑΝΩ ΝΑ ΖΕΙ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΝΑΙ,ΕΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΣΤΑΞΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ.
Εν τελει η ειρηνη ειναι κατακτηση του μορφωτικου επιπεδου ενος λαου,και οχι προιον καποιας εφηρμοσμενης ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ!
Ο Αρης σχετιζεται με καθε πολιτιστικο επιτευμα μιας χωρας διοτι προστατευει την υπαρξη της.Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΑΙ ΑΠΟ ΔΕΙΛΟΥΣ,ουτε απο εκεινους που απλα ικανοποιουν τις αναγκες τους και μονο,αλλα απο σθεναρες ψυχες που σεβονται το θειο εργο και διακρινονται στην υπατη αρετη,την ανδρειοσυνη.
Μια κοινωνια ζει σε ειρηνη ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΒΟΥΛΟΙ ΠΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΘΛΙΨΟΥΝ.Μονο ετσι μπορει να ευδοκιμησει ο πολιτισμος και να επικρατησει ευδαιμονια στους πολιτες.
Οσο περισσοτερο εξευγενισμενη ειναι η ζωη των πολιτων,τοσο περισσοτερο κινδυνευουν και εχουν αναγκη απο προστασια.Οσο ειρηνικοι μπορει να φαινονται οι πολιτες,τοσο περισσοτερο αδιστακτοι οφειλουν να ειναι,διοτι με τα επιτευματα τους προσελκυουν την κακοβουλια των υπολοιπων.
Το πιο βασικο ενστικτο των οργανισμων ειναι της επιβιωσης,και γι'αυτον τον λογο ειναι ΕΜΦΥΤΕΥΜΕΝΕΣ ΣΤΟ DNA ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ωστε να δινουν προυποθεσεις για διατηρηση και επιβιωση των εμβιων οντων.Αυτο το θεικο εργο ειναι του Αρη.
Η ερωτικη σχεση του Αρη με την Αφροδιτη,παραπεμπει στην ελκυστικη ιδιοτητα μεταξυ καλλους και ισχυος.Η προστασια του ωραιου,που μπορει να ειναι ενας λαμπρος πολιτισμος μεχρι μια ομορφη γυναικα,λογω του οτι ειναι ευμορφο και περιζητητο και λογω της ιδιοτητας του να προσελκυει την προσοχη των αλλων,πρεπει να προστατευεται απο καθε επιβουλια.
Οι αμερικανοι εχει ακουστει οτι προσπαθουν να ελενξουν τους δυο δορυφορους του Αρη,φοβο και δειμο,διοτι ειναι γνωστο οτι ειναι υπευθυνοι για την συμπεριφορα των ανθρωπων αναλογα την θεση τους και λογω της συμπαντικης ηλεκτρομαγνητικης τους επιρροης στο dna του ανθρωπου.
Ο ανθρωπος,μεσω του dna του,εχει κωδικοποιημενες συμπεριφορες και αντιδρασεις.Π.χ.οταν ενας σου δινει ενα ποτηρι νερο,μια λογικη αντιδραση ειναι να του πεις ευχαριστω.Αυτη η αντιδραση οφειλεται στο dna και τις εντολες που εχει αποθηκευμενες στον "σκληρο"του.Αυτος ειναι και ο λογος που η κληρονομικη σχιζοφρενεια οδηγει τον ανθρωπο σε τρελες συμπεριφορες.Εχει διαταραχτει το dna του και μεταδιδει λαθος λειτουργιες.Η διαμορφωση λοιπον των λειτουργιων και συμπεριφορων του dna του ανθρωπου εχουν γινει απο δυναμεις.. "θεικες".Η υπευθυνη ανωτερη δυναμη σχετικα με την πολεμικη κατασταση ελενχεται και διαμορφωνεται απο τον "θεο" Αρη(η συγκεκριμενη συμβολοποιημενη δυναμη για τους Ελληνες).Μαλιστα,λεγεται οτι εχουν δημιουργηθει χημικα αερια(χημικος πολεμος) που επεμβαινουν στην κωδικοποιηση του dna και μπορουν να τροποποιουν τις συμπεριφορες των ανθρωπων σε καιρο πολεμου.Π.χ.να καμπτουν την αγωνιστικη διαθεση του αντιπαλου,σπερνοντας φοβο η' να δημιουργει εντονες εγκληματικες συμπεριφορες σε μια κοινωνια με σκοπο τον αλληλοσπαραγμο της.Καποιες ταινιες που αναφερονται σε μολυνσεις ιων σε ανθρωπους κανοντας τους.."αιμοβορα ζωα" δεν ειναι τυχαιες.(Rec,I am a legend κ.τ.λ)Ισως μονο να υπερβαλλουν στον βαθμο που παρουσιαζουν τα πραγματα.
Ετσι λοιπον,επειδη "οι θεοι βρισκονται παντου",και στον μικροκοσμο της εσωτερης βιολογιας των οντων(dna),αλλα και στον μακροκοσμο του συμπαντος και της ηλεκτρομαγνητικης εκπομπης των πλανητων,η επιρροη του ανθρωπου απο αυτους τους παραγοντες ειναι δεδομενη και για τους Ελληνες ειδικα,πιο κατανοητη.
"ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΑΤΗΡ" Ηράκλειτος
"Πόλεμος είναι απλώς η συνέχιση της πολιτικής με άλλα μέσα.Ο Πολεμος δεν ξεσπα ποτε με εντελως αιφνιδιο τροπο και η επεκταση του δεν ειναι εργο μιας στιγμης.." Κλαουζεβιτς.

Υ.Γ.Επειδη ισως καποιος πολεμος πρεπει να συμβει στα επομενα χρονια,δειτε το βιντεακι το οποιο ειναι σχετικο με τα οικονομικα δρωμενα της χωρας μας,και πως τελικα ολα ειναι στημενα...
πατηστε εδω




Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Ο ΜΥΘΟΣ..

Μυθος[<μουσδιδω,δωρ.μουσιζω,αττ.μυθιζω<Μουσαι] Μυθος,επομενως,ειναι ενας εντεχνως προσχηματικος ποιητικος λογος,δηλαδη ενας λογος που χρησιμοποιηται ως προσχημα για να διαβιβασθουν εννοιες και προσδιορισμοι επι της πραγματικοτητος,με αλληγορικο τροπο.Ειναι μια μεθοδο παρακαταθηκης και διδασκαλιας θεματων της παραδοσεως μας και οχι απλα ενα λογοτεχνικο εφευρημα.Ο μυθος αποτελει το σημαντικοτερο μεσο διδασκαλιας διοτι υπεισερχεται αυτουσιος στα αρχετυπα της συμπεριφορας.Καταγραφει το ουσιωδες,ετσι οπως η εμπειρικη γνωση αφηνει στη μνημη ενα ειδωλο του ηρωος.Η Ελληνικη θρησκεια δεν επινοει,δεν κατασκευαζει τους Θεους,αλλα τους προσδιοριζει μεσα απο τις φυσικες λειτουργιες και αναγνωριζει αυτους ως εποπτες των μυστηριων της ζωης.Η μυθολογια λοιπον καταγραφει τις εξελικτικες διαδικασιες του συμπαντος και κυριως αυτες που επισυμβαινουν στον ψυχικο κοσμο των ανθρωπων.Οσα αντιλαμβανεται ο ανθρωπος μεσω των αισθησεων πληρουν μια κλιμακα του 8-10% του υπαρκτου κοσμου,αρα οχι παντα αντιπροσωπευτικη.Οι μυθοι παραπεμπουν στις δυσδιακριτες η' δυσπροσιτες νομοτελειακες αρχες του συμπαντος καταγραφοντας τες. Οι εξιδανικευμενες προσδοκιες και τα οραματα,αν και δεν υλοποιουνται σχεδον ποτε,ως θεικες υποστασεις,εχουν τον μεγαλο και μοναδικο σκοπο να χαριζουν στον ανθρωπο κινητρα για την αισθητικη και εναρετη καλλιεργεια στην ζωη. Οι μυθικες αναφορες εμπεριεχουν παραλληλα μηνυματα διαφορετικων επιπεδων(πολλοι αναλυτες συμφωνουν οτι ειναι επτα οι πτυχες αποσυμβολισμου των μυθων αναλογα με τα πνευματικα κλειδια των κατοχων).Π.χ μια θαραλλεα πραξη του Θησεα αντιστοιχει σε καθε δυσπροσιτο οραμα,αλλα και ενθαρρυνει για μια κινηση στην ζωη.
Ο μυθος προσφερει στον καθενα εκεινο που του ειναι χρησιμο.Στα φιλησυχα πνευματα μια ασφαλη αναπαυλα στην καθημερινοτητα.Στου πνευματικους οδοιπορους υποδεικνυει την μοναδικη ατραπο της αρετης,οπου θα ανακαλυψουν τα "θηρια" μεσα τους και με τα οποια θα παλαιψουν μιμουμενοι ηρωικες πραξεις.Στους μεμυημενους ο μυθος αποκαλυπτει το "διαμαντι"που κρυβει μεσα του,την ιδια την πολυπτυχη σχεση του ανθρωπου με τους Θεους.Θεοι που ενυπαρχουν στον μικροκοσμο της του dna και της ψυχικης μας υποστασεως.
Η μυθολογια υιοθετει και προτασσει μονο εξεχουσες ηρωικες ανθρωπινες πραξεις,επιτυνχανει την τοποθετηση τους συον μυθο,και τον μυθο στον ιδεατο εκεινο κοσμο των ιδανικων μορφων.Ετσι η μυθολογια μας αποτελει την μεγαλη παρακαταθηκη των προγονων μας,το απουγασμα της σοφιας και των ηρωικων κατορθωματων του Ελληνικου λαου.Ολες οι πραξεις των ηρωων αναδυονται μεσα απο τα ατομικα ψυχικα αρχετυπα,οπως περιγραφονται στους μυθους.Μεσα απο αυτον τον φανταστικο κοσμο των ηρωων ζωντανευουν ειδωλα μεσα στον μικροκοσμο των ψυχικων μας αρχετυπων.Η προσπαθεια ερμηνειας των,ανοικοδομει τον ναο της νοησεως.Τα απαραιτητα θεμελιωδη εκφραστικα στοιχεια-αρετες υπαρχουν συμφυτα σε καθε ανθρωπο,ετσι οπως σε ενα αλαξευτο μαρμαρο υπαρχουν εν δυναμει αορατες,απειρες τελειες μορφες,οι οποιες περιμενουν τον δημιουργο να τις αποκαλυψει.Ο μυθος δινει τα προτυπα αλλα και τις μεθοδους πραγματωσεως ηρωικων πραξεων,κατευθυνοντας την διανοια των ανθρωπων σε αυθεντικη συμπεριφορα και ανυψωνοντας τους σε ανωτερους πνευματικους θεικους κοσμους.
Η ηρωικη μορφη αντιστοιχει προς καθε ελπιδιφορα και φιλοδοξη προσδοκια,ενω η μορφη του "θηριου"προς την αμφιβολια η' τον φοβο.ΝΑ ΤΙ ΕΝΝΟΥΣΕ Ο ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΤΟΥΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝ.(φυσικα οχι να ψαχνουν Λερναιες υδρες,κατι συμβολιζει αυτη..)Τα θηρια δεν ειναι κατι περισσοτερο απο μηδαμινες σκεψεις του ψυχικου κοσμου που επιθυμουν να αναστειλουν τις αγαθες και εναρετες σκεψεις των ανθρωπων που αναμενουν την ΗΡΩΙΚΗ αποφαση για την ολοκληρωση τους.Εκ της διανοιας επιτυνχανεται η αυθορμητη αναγεννηση ενος ειδωλου,ενος θεικου αρχετυπου στον επιστητο κοσμο.Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΜΙΑΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΘΛΟΣ.
Οι νεοι πραττουν οτι διδασκονται.Οι εφηβοι θα ακολουθησουν οποιον ηρωα εχει καταγραψει στον μυχιο κοσμο της ψυχης τους ενα ειδωλο ως προτυπο.Τα βασικα φυλετικα χαρακτηριστικα ενος λαου συνδεονται αμεσως με την μυθικη και ιστορικη του παραδοση.ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ.Τα "ηρωικα"υποκαταστατα της νυν κοινωνιας(τρομοκρατες,προσωπα αξιοποινης υποστασεως κ.τ.λ)παροτι συμπαρασυρουν μερικους,αδυνατουν να εκλαβουν διαχρονικη αξια,διοτι αντιτιθεται στο αισθημα του φυσικου δικαιου που ενυπαρχει εκ γεννητης.Αυτο εξαναγκαζει τους εξουσιαστικους μηχανισμους να διατηρουν την εγκληματικοτητα σε συνεχη επικαιροτητα,με προσχημα την ενημερωση και με αοωτερο σκοπο την δημιουργια ανυπαρκτων προσωπικοτητων.
Επειδη λοιπον η μιμησης ειναι συμφυτος ιδιοτητα των ανθρωπων,η ηρωικη μορφη των μυθων αποτελει αυτοτελες λειτουργικο αρχετυπο της διανοιας,και ειναι θεμα της θεας Αθηνας(που μπορει να ενυπαρχει στον μικροκοσμο του dna και στον μακροκοσμο των πλανητων και της συμπαντικης τους ηλεκτρομαγνητικης επιρροης) που ελενχει τις ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ στο ζωικο βασιλειο και προσλαμβανει ψυχικη ορμη που μετουσιωνεται σε τασεις,να υπαρξει σωστη διαχειρηση των δεδομενων που κατεχει ενας ανθρωπος.
Γι'αυτο λοιπον επειδη υπαρχει και Ηρακλης και Αθηνα και Διας και ολη η Μυθολογια,αρκει να μπορεσουμε να αντιληφθουμε τι ειναι η καθε δυναμη.....
Ω...ΘΕΟΙ..!!!!!!!!!!!



Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ-ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ



Καποτε ενας φιλος μου ειπε οτι ειναι ανοητο να μιλαμε για τους Ελληνικους Θεους διοτι ψαξαμε στον Ολυμπο και δεν τους βρηκαμε.Ευθυς αμεσως τον ρωτησα αν εψαξε και βρηκε τον γιαχβε η τον Χριστο πουθενα και ετσι εχει καταληξει να πιστευει σ'αυτους.Ηθελα να πω πως το κριτηριο πιστης σε μια θρησκεια δεν μπορει να ειναι καποια αισθηση της ορασης.
Οταν μιλαμε για Θεους η' για Ολυμπο,πρεπει να εξετασουμε πως εννοουμε αυτες τις εννοιες και κατα ποσο τις καταλαβαινουμε.Τι σημαινει Ποσειδωνας,Ολυμπος,Αθηνα,Διας κτλ.?Αν περιμενουμε να δουμε με τα ματια μας τριαινες απο την θαλασσα η' συμποσιο "καποιων" σε ενα ψηλο βουνο,τοτε ειναι σιγουρο οτι θα δανειστουμε πολλες φορες ακομη απο διαφορα Δ.Ν.Τ σε αυτη την χωρα.Σκοπος μου εδω ειναι να προσεγγισω το θεμα,ετσι ωστε να δωσω τροφη για σκεψη και να αποφευγονται επιπολαιες και ειρωνικες σκεψεις σχετικα με τις ονομασιες που διναν οι ΠΡΟΓΟΝΟΙ μας στις δυναμεις της φυσης.
Ομως,επειδη πραγματικα η αναλυση του θεματος ειναι τεραστια,και στα χερια μου εχω τρεις τομους σχετικα με τον αποσυμβολισμο της πατρωας μυθολογιας-θρησκειας,θα παραθεσω ορισμενα μονο παραδειγματα ερμεινευτικα,και κατα καιρους θα αναλυω ξεχωριστα Θεοτητες και αλλα μυθολογικα δρωμενα.

Πρωτα ειναι βασικο να καταλαβουμε τι ειναι θρησκεια.«ΑΡΧΗ ΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ Η ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ»ελεγε ο Αντισθενης,που σημαινει οτι οταν γνωριζουμε τι λενε οι λεξεις που χρησιμοποιουμε τοτε αποκτουμε παιδεια.Η ετοιμολογια λοιπον της λεξης θρησκειας ειναι συγγενικη με την λεξη ανθρωπος.Απο το Ανω.-θρωσκω (=ανελισσομαι) προερχεται η λεξη ανθρωπος οπου ..θρωσκω<θρωσμος+ωπος<οπος<οψ(οψη,η' λογος)και {ω}σκ<ασκω(εκγυμναζω).Δηλαδη,θρησκεια=ανελικτηκη μεθοδος δια της οποιας καλλιεργηται ο ανθρωπος και αναφαινει ιδιοτητες και αρετες.Θρησκεια με αλλα λογια ειναι η μεθοδος ΟΡΘΗΣ αναπτυξεως της ιδιοτητος του νοειν.Θρησκευομενος ειναι ο ασκων ορθως την λειτουργια της διανοιας του. "ΔΥΟ ΓΑΡ,ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΕ ΚΑΙ ΔΟΞΑ,ΩΝ ΤΟ ΜΕΝ ΕΠΙΣΤΑΣΘΑΙ ΠΟΙΕΕΙ,ΤΟ ΔΕ ΑΓΝΟΕΙΝ"ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ Δυο λοιπον τροποι υπαρχουν για τον Ιπποκρατη αλλα και για ολο τον κοσμο(Ειναι δυο τασεις,μια του Απολλωνος[Σειριος],που με την συμπαντικη ηλεκτρομαγνητικη του επιρροη παραγει Ελ-ληνες,και η αλλη του Πυθονως,που παραγει δεισιδαιμονιες[Εβραιοι])η ΕΠΙΣΤΗΜΗ και η ΔΟΞΑΣΙΑ,εκ των οποιων το ενα σε κανει να εχεις απιγνωση το αλλο δε να

αγνοεις.Η νοημοσυνη του ανθρωπου λειτουργει με συγκριτικη τακτικη.Οσες περισσοτερες ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΕΣ γνωσεις εχει τοσο περισσοτερα στοιχεια εχει για να εμηνευει τα φαινομενα γυρω του.Καθε θρησκευτικο δογμα πρεπει να συνιστα συστημα επιβεβαιωμενο στην πραξη και οχι σε τυχαια επινοηματα διαδιδοντας την δεισιδαιμονια θεοσοφισμο. Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΘΕΩΡΙΩΝ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ-ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΣΜΙΚΩΝ-ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΖΟΥΣΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΡΜΕΙΝΙΑΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.Αυτος ειναι και ο λογος που οι σημερινοι ατρονομοι παραδεχονται οτι η η βαση της επιστημης τους ειναι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. Προτου παραδωσω καποια παραδειγματα αποσυμβολισμου της μυθολογιας,ειναι σημαντικο να τονισω πως η πνευματικη ανελιξη του ανθρωπου,που οπως προειπα ειναι και ο βασικος σκοπος μιας θρησκειας,καθιερωνει τον τροπο σκεψεως και ζωης.Ολες οι δραστηριοτητες των ανθρωπων υποκεινται σε θρησκευτικες αντιληψειςΑυτος ειναι και ο λογος που οι περισσοτεροι πιστευουν οτι δεν εχουμε σχεση με τους αρχαιους.Η γλωσσα που μιλαμε και η θρησκεια,ειναι οι βασικες δυναμεις που τροποποιουν τους πολιτισμους.Οι τεχνες,οι επιστημες,οι κοινωνικες ιδιοσυγκρασιες απορρεουν απο τις θεολογικες πεποιθησεις των ανθρωπων.Το αποτελεσμα του εκαστοτε πολιτισμου ειναι αναλογο των δυναμεων που ανεφερα.(Μπορει να λυνονται πολλες αποριες ετσι...) Θα αναφερω τωρα καποια παραδειγματα που πιστευω θα σας προβληματισουν αρκετα,και ευελπιστω πως τουλαχιστον θα μειωθει η επιπολαιοτητα του να απορριπτουμε τοσο ευκολα την ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ. Αν παρατηρήσουμε την Ελληνική μυθολογία θα δούμε συνήθως συγκαλυμμένους πάρα πολλούς συμβολισμούς των κινήσεων των άστρων. Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί ο μύθος του Κρόνου που τρώει τα παιδιά του μέχρι που ο Δίας ανατρέπει την κατάσταση. Η αντιστοιχία στις κινήσεις των πλανητών με τα ίδια ονόματα είναι γνωστή μέχρι και σήμερα σε όποιον μπήκε στον κόπο να παρακολουθήσει τις κινήσεις των πλανητών στον ουρανό. Η σειρά με την οποία εμφανίζεται ο Κρόνος, χάνονται άλλοι πλανήτες πίσω του και ξαναφαίνονται όταν έρχεται ο Δίας παραμένει ίδια έως σήμερα. Και φυσικά τα ονόματα που δόθηκαν τότε στους αστέρες, στους αστερισμούς και τους πλανήτες από τους Έλληνες, χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα απ' όλο τον κόσμο. Από τις 5 Μαΐου του 1992, τρία ακόμη άστρα απέκτησαν Ελληνικά ονόματα: Αλέξανδρος στον αστερισμό του Λέοντα: LEO MINOR RA 10H 25M 40SOL 31° 8' Φίλιππος στον αστερισμό της Μικρής 'Αρκτου: URSA MINOR RA 14H 53M 38SD 66° 3' Μακεδονία στον αστερισμό της Μεγάλης 'Αρκτου: URSA MAJOR RA 9H 42M 8SD 52° 40'. δορυφόροι του 'Αρη Στην αρχαία ελληνική μυθολογία ο αρχαιοελληνικός Θεός 'Αρης ακολουθούταν από δύο συνοδούς, τον Φόβο και τον Δείμο. Οι δύο αυτοί συνοδοί του 'Αρη ανακαλύφθηκαν πρόσφατα σαν οι δύο μικροί δορυφόροι του ομώνυμου πλανήτη, αόρατοι με απλά τηλεσκόπια! Σχετικά με τους δύο αυτούς δορυφόρους υπάρχει και αναφορά στα «Ταξίδια του Γκιούλιβερ» του Τζόναθαν Σουίφτ και μάλιστα με την σωστή λεπτομέρεια ότι ο ένας απ' τους δύο δορυφόρους κινείται με διπλάσια ταχύτητα απ' τον άλλον. Ο Σουίφτ το περιέγραψε 150 χρόνια πριν την «επιστημονική» ανακάλυψή τους! Ο Βολταιρος στο έργο του «Μικρομέγας» αναφέρεται και αυτός στην ύπαρξη των δύο δορυφόρων του 'Αρη. Από που αντλούσαν άραγε τα στοιχεία τους; Ο Τζόναθαν Σουίφτ λέγεται ότι είχε αρκετές μεταφυσικές ανησυχίες και δραστηριότητες και ότι μετέφερε κρυπτογραφημένες γνώσεις στα έργα του.

Η Ελ-ληνικη μυθολογια μας αναφερει:(Η ερμηνειες στις παρενθεσεις προερχονται απο την συνχρονη αστρονομια..)

  • Πρωτος βασιλεας του συμπαντος υπηρξε ο Ουρανος.Αυτος ειχε γυναικα του την Γην και εκανε τρια παιδια,τον Βριαρεω,τον Γυη και τον Κοττο.Καθενα απ'αυτα ειχε πενηντα κεφαλια και εκατο χερια.[Ο Ουρανος=ΟΛΥΜΠΟΣ ειναι ο σημαντικος αεριωδης υγρος θολος με τον οποιον εσμιξε στερεος χωρος(γη) και δημιουργηθηκαν τα συμπαντικα σωματα,αεριωδη,υγρα, και στερεα που συγκροτουν τα νεφελωματα και τους γαλαξιες.Τα τεκνα θεωρουνται βοριοι και νοτιοι αστερισμοι και αστρικα σμηνη του γαλαξιας μας.Τα πενηντα κεφαλια ειναι(και κατα Πτολεμαιου)αστερες και τα εκατο χερια οι δυο σπειροειδης βραχιονες εκαστου αστερα.]
  • Υστερα ο Ουρανος γεννησε αλλα τρια παιδια,τον Αργη,τον Στεροπη και τον Βροντην,εκ των οποιων καθενα ειχε μονο ενα ματι και ονομασθηκαν κυκλωπες.[Πρωτη διαστολη του Συμπαντος=ανακαταξης Γαλαξιων(θεομαχιες)και εμφανισης συμπαντικων κυκλωνων.Ενεργοποιηση φωτοηλεκτρικων,φωτοιοντικων και ατμοσφαιρικων διαταραχων]
  • Ολα τα παιδια του ο Ουρανος τα εριχνε μολις γεννιοταν στον Ταρταρον(Μαυρη τρυπα)[Συνθλιψης νεων αστερισμων που πραγματοποιηθηκε απο την απωθηση εκ περιστροφης των παραγομενων κυματων των νεφελικων αεριων.Σμικρυνση και αφομοιωση απο τον γαλαξιακο χωρο.]
  • Η Γη ομως εθυμωσε διοτι εχασε τα παιδια της και επεισε του Τιτανες να επιτεθουν.[Εναρξη Τιτανομαχιων,ητοι μεταξυ ουρανιων στερεων σωματων και υγραεριωδων,ιοντοφωτεινων και ηχητικων νεφελωματων αναδημιουργικης και σταθεροποιητικης συγκρουσεως.Περιοδος(Τιτανομαχια) ανακαταταξεως και μορφοποιησεως των αστερισμων και των αστερων.]
  • Η Ρεα ηταν εγκυος στον Δια και εδωσε στον Κρονο ενα λιθο να καταπιει αντι του Δια.[Πλαση και διαπλαση δισκου ιοντων(Διας-ταση),της θερμοσφαιρας,φωτοσφαιρας και χρωμοσφαιρας του ηλιακου μας συστηματος.Λιθος:Τεραστιο στερεο ουρανιο σωμα που περιειχε υγρο και αεριο στοιχειο δημιουργιας μαζοποιημενων οντων]
  • Ο Διας και οι αδελφοι του νικησαν τον Κρονο και τους Τιτανες.[Απομακρυνση και απαλλαγη του ηλιακου μας συστηματος απο την συνθλιπτικη συμπιεση και αποσυνθετικη ελξη των μεγαλων αστρικων συγκροτηματων]
  • Απο το κεφαλι του Δια γεννηθηκε η Αθηνα.[Τεραστια εκρηξη ισχυρων νεφων στο "κεφαλι"του Πλανητη Δια που σενεπιεσθει στο Γαλαξιακο διαστημα και υπηρξε συζευξη σωματων με αποτελεσμα την δημιουργια του αστερισμου της Αθηνας,ο οποιος επηρεαζει την πνευματικη οξυδερκεια στους ανθρωπους.]
Η Μυθολογια μας ειναι τεραστια γι'αυτο σιγα σιγα θα παραθετω ξεχωριστες αναλυσεις για διαφορα θεματα,που θα εχουν σχεση και με την ηθικη-φιλοσοφικη διδασκαλια των μυθων,οπως παραδειγμα της Λερναιας Υδρας που εκοβε τα κεφαλια ο Ηρακλης και φυτρωναν αλλα δυο,συμβολιζοντας τις αναγκες του ανθρωπου οπου οταν κοβει μια,δημιουργει στην θεση της αλλες δυο για να καλυψει την προηγουμενη.Μπορει καποιος να ρωτησει γιατι ολη αυτη η κωδικοποιηση.Τον μυθο,τον χρησιμοποιησαν οι προγονοι μας για να κρυψουν μεσα στις αληγοριες του,τις υπερνοητικες αληθειες,ειτε αυτες που ανακαλυπταν μονοι τους,ειτε οσες βρηκαν απο.."καποιους",και τις ταξιθετουσαν για να τις διασωσουν απο τους ακαταλληλους,για να τις διαιωνισουν ανεγγιχτες απο κακοβουλες η' αδαης προσωπικοτητες.Ο μυθος γεννιεται στην υποσυνειδηση και απο εκει μεταφερεται στην συνειδηση.
Και για να γινει πιο κατανοητη η οξυδερκεια των μυθοπλαστων για την κακοβουλια μερικων,θα αναφερω ενα παραδειγμα που σε καποιους ειναι γνωστο.Υπαρχει επιστολη του αστρονομου Δ.Αιγινιτου στον Μ.Πλανκ που λεει τα εξης:"O Ainstain δεν ανεπτυξε καμια καινουργια φυσικη θεωρια,αφου τας αρχας της υπ'αυτου δημοσιευσης αντεγραψε εκ των σχετικων εργων των Αρχαιων Ελληνων Αναξιμενη,Αναξιμανδρου και Θεοπομπου,των οποιων αποσπασματα υπαρχουν εις τους ΣΑΜΜΙΑΚΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ οιτινες οπως πιθανον γνωριζετε κυριε καθηγητα ευρισκοντο ΜΟΝΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗΝ ΥΠΟΓΕΙΟΝ
ΜΥΣΤΙΚΗΝ ΡΑΒΒΙΝΙΚΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΝ ΤΗΣ ΖΥΡΙΧΗΣ.."(Το οτι ο Αινσταιν ητο σιωνιστης το επιβεβαιωσε ο ιδιος)
Ας δειξουμε λοιπον λιγο σεβας στα πατρωπαραδοτα πολιτιστικα στοιχεια μας..γιατι αλλοι δειχνουν να ενδιαφερονται πιο πολυ και πιο υπουλα...
Επεται πλουσια συνεχεια..